Takže jsi měnil origo po 16? Jestli ano, tak potěš koště. To si můžou strčit do zádele. Cokoli do 300 kil udělá tu samou službu. Pokud se jednalo a druhovýrobu, tak fajn, alespoň vím kolik mám očekávat.
Se divím že se divíte, zasranej filtr,ten se může zasrat po jednom tankování.
Po výměně není špatné filtr rozříznout a podívat se jak je moc zasranej.
Protože jsem 650 provozoval nějakej rok s podobnejma problémama, kontrola
a výměna všeho možného tak jsem filtr měnil už v asi po 20k km, divná motorka
Palivový filtr jsem měnil vloni (nebo předloni?) Dakar měl na tachometru asi 10 000 km a je z roku 2004.
A když jsem do filtru foukl, šlo z něho hodně tmavé svinstvo. Ucpaný ale nebyl.
Nový byl ten škodovácký od autokeli.
Tomu stavu km - věřme - nevěřme.
Podle prodávajícího motorka údajně stála v Itálii venku a moc nejezdila.
Podle mechanika který mi měnil všechny kapaliny, dělal vůli ventilů atd, lze těm kilometrům i věřit. Dakar je sice ošumtělý ale není zhuntovaný. Jezdím mnoho let, ale málo km.
Zdar pánové. Pročetl jsem tohle forum křížem krážem a prosím o potvrzení mého dotazu. Mám f650 gs 2004 a a ručička otáčkoměru poskakuje a nedrží pozici. Není to ten způsob co tady někteří popisují kdy ručička lítá do červeného pole. Ale prostě poskakuje nějakou chvilku stojí a ukazuje přesně pak zase skáče sem tam. Tak co jsem tady četl je třeba zkontrolovat kabeláž u štelování zadního tlumiče ale hlavně je asi problém u čidla na pravé straně motoru(drobné šponky na snímači). Budu měnit olej tak při jedné špíně to rozeberu. Děkuji za odpověd.