všimněte si poměrně zásadního rozdílu mezi zakarbonováním pravé a levé hlavy (včetně pístu samo) To je bočním stojánkem. Přesto, že ze zásady dávám moto na centrál pokud je to jen trochu možný, tak se za ty km stejně značně víc zanesla levá strana. To jen tak pro info chronických povalovačů na bočáku s boxerem
na levé straně už je i na ventilech vrstva
Mr GS přiložený následující obrázek:
válce na obou stranách mají od pohledu jasně patrný stopy po honování po celém obvodu a hloubce, takže o žádném opotřebení nemůže být řeč. Před kompletací se jen znovu projedou honovačkou.
Pravá strana:
Mr GS přiložený následující obrázek:
čím si čistil tie piesty?
kolko vyšiel spotrebak, napinak,kružky,tesnenia? a praca na hlavach?
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
100bubu napsal:
čím si čistil tie piesty?
kolko vyšiel spotrebak, napinak,kružky,tesnenia? a praca na hlavach?
ručně jsem to opatrně uštipoval šroubovákem po 1mm, protože to ani dráťák nebral, jak je to tvrdý
ale koukám, měl jsem se nejdřív zeptat v modernější části republiky
Ještě není hotovo víc, než je na fotkách, takže celkovou cenu nevím. Až bude vše, tak to doplním.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
DAGR napsal:
Paráda já na písty používám mosazný leštící kotouč s fortunou a benzín, 1 píst cca 10-15 min
kur.va
Nic si z toho nedělej, taky mi pár pístů trvalo než jsem na to přišel, jediná nevýhoda, že spotřebuješ tak 2 ks kotoučů na píst
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Zeptám se jako Neználek. Jako prevence zakarbonovani není žádné adtivum do paliva? Já do nafty pridávám vif super diesel aditiv, ale zpětnou vazbu nemám a do benzínu 1x za rock vyleju plechovku TEC aditiva opět bez zpětné vazby...co vy na to,nasr.at na to,nebo má někdo zkušenost o efektu mého počínání?
R1200GS mě fakt baví, je to vácheň
jsem rad, ze tu je taky nejaka BMW konzerva.
Upravil hicks dne 10.01.2018 16:31
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dobrej nájezd! Gratulace! Snad to dotočíš šťastně do milionu!
Když bys ale místo lití benzínu do nádrže šetřil peníze, tak teď vhledem k počtu km, spotřebě a ceně paliva sis mohl koupit druhé, nejeté GéeSo!!! .
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /