Mikes napsal:
To Woodman: Chtěl bych vidět to "rozhýbání osičky na váze vzduchu..." .
Tak jsem to nazval špatně, rozhýbávalo se cosi na "regulaci turba".
Jinak teda váha vzduchu to s největší pravděpodobností není a hadice taky ne... takže se bude "zkoumat" turbo...
...songs from the wood make you feel much better...
Mikes napsal:
To Woodman: Chtěl bych vidět to "rozhýbání osičky na váze vzduchu..." .
Tak jsem to nazval špatně, rozhýbávalo se cosi na "regulaci turba".
Jinak teda váha vzduchu to s největší pravděpodobností není a hadice taky ne... takže se bude "zkoumat" turbo...
jj dělává to zanesená mechanika naklápění lopatek. Stačí na turbu rozdělat tu část co do ní jdou výfukový plyny, výčistit a zase to funguje. Většinou se to stává u aut se kterými se nejezdí po dálnici a když se podtáčí motor. Někdy stačí jenom najet na dálnici postupně zrychlovat a podržet to pár minut na plnej plyn.
Upravil Mira1150 dne 26.10.2015 10:04
To co popisujes se mi ted taky deje na jednickove Octavce...pred dvouma rokama jsem menil nejaky ventil turba - krabicka za asi 700kc protoze to proste netahlo a po vypnuti/zapnuti v pohode. Ta "krabicka" kdyz klape tak je v pohode. Ted to netahne jen nekdy a otacky mi klesnou minimalne. Po vypnuti/zapnuti obcas jede normalne, obcas ne.
Takze bud hadice, vaha vzduchu, ventil, nebo samotne turbo? Na diagnostiku se chystam...
jel jsem kolem koule www.jedemkolem.cz
Většinou to je regulací turba s naklápěním lopatek. Celé se to ucpe a padá to následně do nouzáku. Stačí vyčistit turbo nebo popřípadě repasovat a ještě chce vyměnit všechny hadičky u podtlaků v autě. Na grafu z Vagu je vše lépe vidět, hlavní jsou plnicí tlaky podle typu vozidla a jeho výkonu.