Nevím neznám ale přední brzdiče jsou asi mezimodel. Tyhle se dávaly už na verzi ABS s posilovačem.
Ale dle ventil deklu a ABS kroužku je to klasické ABS bez posilovače. Těžko říct zdali se to takto vyrábělo a nebo došlo k výměně.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
VojtechPolicky napsal:
Nevím neznám ale přední brzdiče jsou asi mezimodel. Tyhle se dávaly už na verzi ABS s posilovačem.
Ale dle ventil deklu a ABS kroužku je to klasické ABS bez posilovače. Těžko říct zdali se to takto vyrábělo a nebo došlo k výměně.
mám 1150GSA 2002 ABS bez posilovače a rozdíl v brzdách na moto z inzerátu neregistruji.
Mustang, Kyvačka 250, Suzuki VS600 Intruder, Suzuki VS800 Intruder, BMW R1150GS, Yamaha TDM900, BMW R1150GSA[/i]
Mám taky 05/2002 se stejnejma brzdama. Na dual s posilovačem se přecházelo tuším v 07/2002.
Upravil schrot dne 12.04.2017 15:36
BMW R 1150 GS ... 215 000 km
BMW R 1200 R ... 80 000 km http://schrot.raj...
Také mohu doporučit Boba. Zrovna jsem si přečetl příspěvek, že tam má jednu žlutou R1150GS. Vypadá moc dobře. Já jsem u něj teď také kupoval a musím říct, že naprosto super.