Pokud chceš kvalitní nafťák, co není velká rodinná krabice, tak se zamysli ještě nad Hondou 2.2iDTEC nebo CDTi Povedený motory!
Upravil Hrabe_X dne 03.03.2018 10:59
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hrabe_X napsal:
Pokud chceš kvalitní nafťák, co není velká rodinná krabice, tak se zamysli ještě nad Hondou 2.2iDTEC nebo CDTi Povedený motory!
Pane Hrabě víš kolik zde stojí Dpf filtr? 150000kč a není v náhradě kolega od moto tam v Honde pěkně zakukal Honda super benzíny a stejně jako mazda,saab,subaru nikdy žádnej diesel neumí a vykrvácíš v opravách.
Upravil Bob dne 03.03.2018 11:17
Motory jsou ale dobrý...filtry nevím. Každopádně např. služební Avensis, kterej jsem chvilku měl v 2.2l naftě jel proti koncernům fakt super a pohodlím to nešlo rovnat. Jen měl mizerný xenony. Šel do světa s nějakými 400tis km a nikdo na motor ani DPF nesáhl. Každej má jinou zkušenost. Pantáta, mechanik a motorář v důchodu říká, že nejhorší motory na opravy má jednoznačně Ford. Já to nedovedu posoudit, jsem uživatel. A když budu diskutovat na netu, dozvím se o všech autech, že stojej za prd i že jsou super.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Muzu dat svou zkusenost s rok starym sluzebnim superbem kombi 2l tdi 140kw v manualu a nahonu na predek.
+
misto v interieru
Kufr
Paradni koule
Dobre sviti mam xenony
Topeni a klima ok
Jizdy po dalnici jsou parada motor nad 2 tis ot jede jak drak a spotreba prumer 5.6l
-
Motor velke zklamani, do 1800 otacek to vubec nejede. V 50 na 4 musim podradit aby mi fabky neujely. To same v 90 na 6. Zlata oktavka 104kw nebo jeste starsi pasat 1.9 96kw. Ten tahnul od 1300 ot a to byla parada.
Madlo prednich dveri nema uchyt v operce=obtiznejsi zavirani pr dveri
V detailech problemy s dilenskym spracovanim. Treba ostra hrana pred dveri.
Idiocke gumove koberecky s podelnymi pruhy ktere klouzou za mokra pod patou
Vypalovani filtru pevnych castic je silene a tipuju ze u starsiho auta s mastnotou kolem muze skoncit pozarem auta. Fakt des.
Ad blue je opruz a musim dolivat co 10 tis.
Upravil paja1 dne 03.03.2018 11:40
Pája
Bob napsal:
Pane Hrabě víš kolik zde stojí Dpf filtr? 150000kč a není v náhradě kolega od moto tam v Honde pěkně zakukal Honda super benzíny a stejně jako mazda,saab,subaru nikdy žádnej diesel neumí a vykrvácíš v opravách.
u Mazdy je tohle imho zavadenici tvrzeni. Ten skyactiv-d 2.2, biturbo, s nizkym kompresni pomerem, vubec neni spatny, pokud ho netejras kratkejma jizdama jako my.
Navic to byl novej motor... po faceliftu uz to takovej brajgl nedela.
Upravil hicks dne 03.03.2018 11:55
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
SpeeGo napsal:
S-max je určitě super auto pro rodinu, alej sem sám a pro mě je to zbytečně veliké.
Jinak zatím mám půjčené Mondeo r.v. 2012 2.0 TDCI a taky to není úplně zlé
hele a co ta nova M6 s tim ala-diesel benzinem Skyactiv-X?
mmch mazda ma vylozene slozitou viceprvkovou zadni napravu... narozdil od nemalo koncernu:
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Toyota D4D motory - zmiňovaný 2.2 - nikdy nebrat! Aktuálně nabízejí diesely od BMW, takže dobrá volba, jen jsou Toyoty hodně drahé...
Mazda Skyactiv - ze začátku šíleně problémové motory, navíc se Mazda k jejich kupcům zachovala velmi ošklivě při reklamacích - a s technologií Skyactiv u benzínu jezdí o litr výš než nafta, tam bych asi neváhal...
koncernové motory - švindl na švindl, i když to majitele asi trápit nemusí
Miguel napsal:
Toyota D4D motory - zmiňovaný 2.2 - nikdy nebrat! Aktuálně nabízejí diesely od BMW, takže dobrá volba, jen jsou Toyoty hodně drahé...
ktery ty uzasny diesely od BMW myslis? snad ne N47
Mazda Skyactiv - ze začátku šíleně problémové motory, navíc se Mazda k jejich kupcům zachovala velmi ošklivě při reklamacích - a s technologií Skyactiv u benzínu jezdí o litr výš než nafta, tam bych asi neváhal..
no tak u N47 to ze zacatku s uznanim u vyrobce taky nebylo uplne uzasne, ze. Mame v rodine jak skyactiv-d, tak N47.
ale benzin je u mazdy povedenej, o tom zadna. Nicmene mensi kroutak...
Upravil hicks dne 03.03.2018 15:38
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
teď na mě vyskočilo, no pecka https://www.autow...m-plnenim/
Mazda Skyactive první diesely velké problémy, nyní už odstraněno, ale stejně bych vzal radši benzín - jen kvůli tomu, ja se postavili k reklamacím https://poradnave...a-v-oleji/
Toyota bere diesel od BMW 1.6 bavíme se o tom, co je aktuálně na trhu, N47 už pár let ne... pod trvalým dohledem
paja1 napsal:
Muzu dat svou zkusenost s rok starym sluzebnim superbem kombi 2l tdi 140kw v manualu a nahonu na predek.
+
misto v interieru
Kufr
Paradni koule
Dobre sviti mam xenony
Topeni a klima ok
Jizdy po dalnici jsou parada motor nad 2 tis ot jede jak drak a spotreba prumer 5.6l
-
Motor velke zklamani, do 1800 otacek to vubec nejede. V 50 na 4 musim podradit aby mi fabky neujely. To same v 90 na 6. Zlata oktavka 104kw nebo jeste starsi pasat 1.9 96kw. Ten tahnul od 1300 ot a to byla parada.
Madlo prednich dveri nema uchyt v operce=obtiznejsi zavirani pr dveri
V detailech problemy s dilenskym spracovanim. Treba ostra hrana pred dveri.
Idiocke gumove koberecky s podelnymi pruhy ktere klouzou za mokra pod patou
Vypalovani filtru pevnych castic je silene a tipuju ze u starsiho auta s mastnotou kolem muze skoncit pozarem auta. Fakt des.
Ad blue je opruz a musim dolivat co 10 tis.
jojo, o tom jsem četl a mluvil s pár lidma. Tento motor jsem taky ihned vyřadil z výběru. Údajně to je v nízkých otáčkách mrtvy a poměrně to žere.
Miguel napsal:
Toyota bere diesel od BMW 1.6 bavíme se o tom, co je aktuálně na trhu, N47 už pár let ne...
N47 byl jeste v roce 2016 napr. v Countrymanovi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kluci, jen malý postřeh k té Mazdě a naftě... Mam 3-ku 2011 2.2 nafta, 136kw, žádné úpravy, žádnej tuzing... jezdim denně 14km do práce + víkendy na chalupu. najeto cca 162 tis a teprve teď se projevila první závada - prosakuje LP tlumič... jinak 0-100 cca 8s, max 225 a spotřeba 4,5 - 6.
Absolutně perfektní auto, které se nijak netváří a přitom umí naložit 80% všem.... Takže za mne Mazda na výbornou...
Když si Drákulka vloni vybírala auto, kromě teoretické přípravy jsme objeli všechny autosalóny v HK s tím, že jsem byl zvědavý na Ford Mondeo, protože mám Combi z roku 2008, 2.0 TDCI a je to podle mne skvělé auto. Nebudu popisovat všechno, snad jen že zklamáním pro nás byla jinak zvenku pěkná Mazda 6 a nebo že úplně nové Mondeo mne také zklamalo zpracováním interiéru. Byli jsme i v BMW a kolečko zakončili ve VW / Škoda. Nakonec Drákula, která měla zadání jako zakladatel vlákna, tj. nafta, automat, vyšší třída, koupila v ročních vozech Superba, 2 l nafta, 140 kW, 4x4, DSG, adaptivní podvozek... Od té doby s ním jezdí denně a i já měl možnost ho pár set km řídit. Pořádně jsem ho vyzkoušel minulý týden v Dolomitech na lyžích - dálnice bez omezení rychlosti, okresky, děravé okresky, kopce a zatáčky (udělali jsme si vzpomínkovou jízdu po průsmycích na Sella Rondo, což známe z motorek). Líp jsem si auto ani vyzkoušet nemohl a musím napsat, že pro mne je příjemným překvapením. Výhrady jsem měl k převodovce, resp. otravnému, gumovému režimu D, ale je to o stylu jízdy a kombinaci režimů D a S, nakonec se s tím dá jezdit a nechat řadit jak člověk potřebuje, nehledě k možnosti manuálního řazení. Superb není zábavný jako mé Mondeo, na které se v době jeho vzniku pěla chvála, ale není ani nezábavný, stačí si najít ten správný kus silnice (což v Alpách není problém). Přesné řízení, možná někdy trochu přeposilované a s horší zpětnou vazbou, umožňuje jet přesnou stopu, dobré brzdy, výkon v pohodě a fakt bezva je adaptivní podvozek, který žehlí úplně všechno a jestli je mezi mým Mondeem a novým Superbem někde propastný rozdíl, tak právě v komfortu podvozku, který se na druhou stranu umí chovat i sportovně, za což mohou "chytré" tlumiče a to, že auto se v zatáčkách skoro nenaklání. 4x4 je taky bezva, neumím posoudit terén, ale určitě i na silnici když se jede ostřeji, umí to být od 100% předokolky po 80% zadokolku, pokud se nepletu. Jasně, je to tak trochu elektronické auto pro "blbce", ale lepší už to nebude a má to i své zábavné přednosti. Takže jo, za mne je Superb OK a mezi ročními vozy Škoda se dají najít zánovní firemní kousky s origo servisem, zárukou (často i prodlouženou), minimálním nájezdem, ve stavu nového auta. Určitě jsou i v něčem lepší a zábavnější auta, ale tohle mi přijde jako výborný kompromis a sňatek z rozumu. A když tak je i Sportline, který je prý v komfortním režimu jako normální Superb, ve sportovním pak zábavnější, má pádla pod volantem, je o 15 mm nižší atd. S ním jsem nejel, ale slyšel jen chválu.
PS: Se zábavou to berte jako relativní údaj, v garáži mám 15 let starou analogovou Mazdu MX-5 a s tou je zábava úplně jinde...:-).