bmwgsa napsal:
že vůbec lezete do Berouna.. to je jako Kladno.. jakákoli práce navíc je pro ně voser.. zajeď do Phy - máš to 15 minut do Radimový ul. na úřad a máš to hned..
kamarad se tam ochomytnul kvuli autu, ale udelal fotku, tak jen predavam ....
Nechci zakládat nové vlákno, hodím to sem:
O víkendu jedu na STK chci se zeptat na vaše zkušenosti s navigací případně DR2 držákem telefonu (ať již na hrazdě nebo na řídítkách). Podle mě by to mělo být v pohodě ale ptám se na zkušenosti... když už kvůli tomu budu vstávat o víkendu v pět ráno tak ať tam nebudu stát frontu zbytečně (navíc v relativní zimě )
Světla jsi sundávat nemusel. Stačilo je jen zakrýt
Navi a držák by měl být uplne v klidu.
Já sám mám 4 přídavná světla a samodomo hrazdu kde mam navi, držák na telefon a USB zásuvku a nebyl žádný problém.
Ovšem, bude-li technik kok*t, kterýmu stará ve středu nedala, tak ti nepomůže ani svěcená voda
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Byl jsem na STK předminulé pondělí - Praha 4. Technika nezajímalo neorigo přední LED světlo ani Karfův držák. Vzal slabou tyčku a začal šťourat do koncovky výfuku (Shark), jestli není průchozí. No i přes DB killer průchozí byl. Kartička homologace ho nezajímala a chtěl mi dát jen 30 dní. Po delším rozhovoru ustoupil a dal na 4 roky.
IvoS napsal:
Byl jsem na STK předminulé pondělí - Praha 4. Technika nezajímalo neorigo přední LED světlo ani Karfův držák. Vzal slabou tyčku a začal šťourat do koncovky výfuku (Shark), jestli není průchozí. No i přes DB killer průchozí byl. Kartička homologace ho nezajímala a chtěl mi dát jen 30 dní. Po delším rozhovoru ustoupil a dal na 4 roky.
Ještě že mám origo. Ale sám netuším, kam by se v něm došťoural. Musím to někdy zkusit. Nikdy mě na STK vejfuk neprstili Akorát jednu mě pokáral, že mě blikaly blinkry moc rychle, ale to bylo tím, že přerušovač nechtěl v základu pobrat diody. Bylo mu po té domluveno a zase OK.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
IvoS napsal:
Byl jsem na STK předminulé pondělí - Praha 4. Technika nezajímalo neorigo přední LED světlo ani Karfův držák. Vzal slabou tyčku a začal šťourat do koncovky výfuku (Shark), jestli není průchozí. No i přes DB killer průchozí byl. Kartička homologace ho nezajímala a chtěl mi dát jen 30 dní. Po delším rozhovoru ustoupil a dal na 4 roky.
Tak to bych ho vysmál
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Tak asi se vzhlédl v tom našem ,,topovém,, filmu, co natočili po revoluci Nahota na prodej, jak tam cen nepřizpůsobivej občan prznil výfuky
Tak moje překvapení je, že to stojí 800 kč, dále že jim je jedno jestli to je 1200 či 50. To raději budu jezdit na 50 bez STK, pokuta určitě bude menší než cena. (Za 25 let co mám scootra mě nezastavili) Jasně když udělám bouračku je to o něčem jiném.
Ale sranda byla ta, že co mi to kontroloval,jezdí na motorce, ale začal na mě, že mám otočené pneu (Mitas07+) a že mám smolíka a já hmm mám a co mám dělat, jako mám zavolat výrobci, že dali obráceně rotaci (šipky). Nebyl jsem na něj vlídnej a řekl, jsem když chce buzerovat ať si o tom něco přečte a taky ať se koukne a nedělá chytrého. Blbé bude až tam pojedu s autem a chytnu toho chytrolína, to mě v tom vykoupe , že já někdy nedržím hubu.
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
A máte někdo zkušenosti co říkají na pneu B bias beltet, když mám v techničáku pouze R radial? Chápu, že by to tam být nemělo, ale i takový Mitas E07+ jsou B, a co potom E10 nebo E09? Přeci jen máme univerzální stroje a je škoda jezdit pouze po silnici.
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
Ja ted jezdim min, takze to m..dam... mysleno STK.
Davam si ale velkej pozor, aby mi nepropadlo povinne ruceni.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No vysmál, odjel by jsi s 30 dny. Vytáhnul nějaké předpisy a tam bylo jasně nakreslené a popsané, jak má takový správný EU výfuk vypadat. Musel jsem slíbit, že killer vyndám, na vstupní díru navařím mřížku a dám zpátky.
K tomu musím říct, že moje koncovka je tichá protože nesnáším kravál. Je tam jen kvůli nosičům kufrů a také proto, že origo koncovka je hnus fialový.
IvoS napsal:
K tomu musím říct, že moje koncovka je tichá protože nesnáším kravál. Je tam jen kvůli nosičům kufrů a také proto, že origo koncovka je hnus fialový.
na vosmikile? Mne se teda vzdycky libila.
Mam dokonce jednu rezervni
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak držák navi (na hrazdičce) i držák telefonu DR2 na řídítkách oboje bez problémů... akorát mohlo být tepleji no
HonzaGS-SV přiložený následující obrázek:
Ono asi taky záleží na jakého člověka narazíš, je to jak na úřadě či při kontrole na silnici. Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011