Je to vůbec možný ? Byl v base nebo komatu, jinak si ty kilometry neumím vysvětlit.
klidne mohla. proc ne?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
nebo má jinej tachec ! :-D, chtělo by to udělat pár věcí.. a bude ok. Olej, brzdovku, řemen, zkontrolovat brzdy a těsnění v brzdách. Pak otázka je jak je na tom filtr v palivové nádrži.. atp..
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Nebo mohl mit víc motorek a na te druhé nejezdil... taky to tak mám ... prostě si ji šetřím a ted rasuju jinou ... páč je mi tý lepčí líto ... :-) každej není podfukář... :-)
.... " GSA 1150 SE " ....
to opravdu nejezdilo jde videt jeste barva na sroubech co se tam dava jak byly utazeny treba na kotoucich ja po 15000km uz ju tam skoro nemam
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Pitbull - s modrými vidlemi se dělaly. Nejsem si jistý jestli to bylo podle barvy motorky, ale myslím spíš, že světle modré se dělaly na začátku výroby, tj. od 1999 a později se dělaly tmavé jako u GSA. V každém případě má Drákula na 2003 tmavě modré...
mě by spíš zajímalo, jestli byla vůbec servisovaná - co olej, brzdovka apod? Jestli ne, tak to asi nebude moc ok...
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Me na podzim prosel rukama 1150 ADV 2003 s 1900km.10 let stal v garazi pod plachtou.Jediny problem bylo doslova shnile palivove cerpadlo.Majitel ho zainzeroval v nemecku a okamzite se prodal do Berlina za 8000e.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
Ivan napsal:
Pitbull - s modrými vidlemi se dělaly. Nejsem si jistý jestli to bylo podle barvy motorky, ale myslím spíš, že světle modré se dělaly na začátku výroby, tj. od 1999 a později se dělaly tmavé jako u GSA. V každém případě má Drákula na 2003 tmavě modré...
Díky za odpověď myslel jsem že modré vidle mělo jen GSA, tedy myslím tím ty tmavě modré. Aleco tak koukám, tak jsem se mýlil...
Motorka (staršího data výroby), která je někde dlouhá léta "ustájená" a nejezdí se s ní bude potřebovat nejen nové náplně (to beru jako samozřejmost), ale docela často začnou sáknout gufera na hřídelích, vidlicích a někdy i těsnění brzdových a spojkových válců a brzdových třmenů - setkal jsem se s tím několikrát. Naposledy na podzim, kdy mi dovezl kluk F650GS Dakar z roku 2001 dovezenou z Německa od prvního majitele - motorka jako nová. Najeto měla cca 11000km a podle Němce 7 let nejezdila. Co s ní začak kluk "rajtovat", tak začalo všechno týct - gufera vidlic, vodní pumpa, brzdová pumpa. Neříkám, že to bude stejný případ u téhle 1150, ale počítat se s tím bude muset.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Je to možné a asi bych do toho šel. Před loni se mi dostal do ruky dominátor, rok 99, koupeno v čechách......... najeto 1250 km-
Občas se takové kousky najdou, krom benzínu, kapaliny, a oleje vše OK...
Karel Rulec
Monti Art design - reklamní agentura www.reklama-liber... https://www.faceb...6313662769 https://www.faceb...el.rulec.7