Ccem sa spitat na skusenosti z tymto motorom v spojeni z M6 prevodovkou.
Poruchy.spotreba.
Škoda Octavia 2 1,6MPI LPG 74kw Elegance r.v.2006 Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Můj šéf koupil své ženě Golfa Plus s tímto motorem a po 22 tis. km přeskočil řetěz. Můj bývalý šéf koupil také své ženě Golfa s tímto motorem a řetěz přeskočil v cca. 50 tis km. U obou VW přistoupilo ke kulanci a cena za opravu byla 8-10 tis. Kč. Kamarád má Golfa VI GTI a také mu přeskočil řetěz. Takže o motorech TSI si nedělám moc dobré iluze.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Superb 1,8 TSI - v 60ti tisících na garanci vyměněna DSG převodovka, v 80ti tisících nová konzole na řazení, v 90ti tisících nová vodní pumpa, ve 105 tis (dnes) nový motor z důvodu vadného napínáku rozvodového řetězu - potkalo se to.
Seat Ibiza 1?2 TSI rok 2013 najeto 8 tis km - dnes v servisu - vadný napínák řetězu a padlý turbo - obě závady sou prej normální
VW group jen doporučuju pro ty co chtěj záruku imobility
Nežiju proto abych byl, ale proto abych žil!!
hmm pekne. ja to berem jen na pul roku na 10000km na operák a když se mi to zalíbí tak to ostane doma když ne tak budu menin ine. ale po tomto sa začínám bát či to jeden motor vydrží Škoda Octavia 2 1,6MPI LPG 74kw Elegance r.v.2006 Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
No jestli to už bereš tak tě odrazovat nebudu, ale mam dvě nový auta a uplně na hovno fakt. No radši se neptej abych tě nestrašil :-).
Nejhorší je, že u každý závady slyšim nooo to se stává to mě dostává,ale servis už se taky za ty auta stydí
Nežiju proto abych byl, ale proto abych žil!!
ne jenom mluv. ja to mam na operak jenom na pul roku. ale už sem nedočkavej. a po pul roku chcem další auto tak aby som bo na neco pripraveny Škoda Octavia 2 1,6MPI LPG 74kw Elegance r.v.2006 Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
vono to mozna fungovat bude,ale budes s tim muset jezdit opatrne,jak tomu budes davat,obvzlast za studena,a nebo to hned po dojezdu chcipnes,,,tak to proste pujde s..t,,.myslim ze klasicka 1.4 16v by vydrzela mnohem vice
hmm ta pak tedy doufám že to tých 10000km da a pak pujdu do TDI Škoda Octavia 2 1,6MPI LPG 74kw Elegance r.v.2006 Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
a proč nejdeš rovnou do tdi? já mám octavku scout 2.0tdi, dávám tomu docela dost i když je to někdy studený rovnou na dálnici 130,140 mám 200t a žádnej problém. Kolega co má po mě octu taky 4x4 ale v 1.9tdi, já s ní najel 60t. on dalších 300t a teď nedávno první problém - odešel startér už holt měl nárok vyměnil se a šlape dál... před tím jsem měl ještě passata taky 1.9 a ten měl, když šel do světa kvůli vadnýmu automatu, naběháno přes půl milionu a dvakrát jsem měnil váhu vzduchu jinak nic, ten dvoulitr už asi není taková výhra, ale stará tédeíčka jsou nezmaři...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
dnešní TDI na tom nejsou o mnoho líp,jestli chceš ,,jistotu" ber benzin se vstřikováním MPI bez turba,jinak já mám yetiho 1,4 TSI chip na 120kw 54tis. zatim ok a tahá jedna radost,ale fakt to chce nechat zahřát a hlavně !!!!!nenechávat stát pod kvaltem bez ručky!!!!!!to je většinou příčina tech přeskočenejch řetězů,když ten řetěz drží váhu auta proti rozjezdu uvolní to napínák protože nemá tlak oleje od čerpadla,pak šlapneš na spojku a starter tím otočí když není našponovanej a je to v p....i.
když se přestaneš bát,slez a dej si pár facek.........život je smrtelná nemoc,která se přenáší pohlavním stykem.
stará 1,9 tdi jo ,ale ty nový 2,0tdi taky padaj jak švestky.a ty váhy většinou stačí umejt a jedou dál.
Upravil strogas dne 10.03.2014 21:03
když se přestaneš bát,slez a dej si pár facek.........život je smrtelná nemoc,která se přenáší pohlavním stykem.
ještě k tý spotřebě,já tu 1,4 mám tedy na LPG ,ale v benzinu průměr 6,8 dálnice okolo 8 ale když chci není problém pod 6,otec 1,8 4x4 vše tak o 0,8-1,0 víc,švagr s fobií combi 63 kw 5kvalt dlouhodobej průměr 5,2 a to jezdí z holadska naloženej,takže se s tím dá.
když se přestaneš bát,slez a dej si pár facek.........život je smrtelná nemoc,která se přenáší pohlavním stykem.
strogas napsal:
stará 1,9 tdi jo ,ale ty nový 2,0tdi taky padaj jak švestky.a ty váhy většinou stačí umejt a jedou dál.
souhlas,2,0 tdi taky nebrat,...je to proste na rit cim novejsi tim vetsi sit,,,ja mit prachy na nove auto tak vubec nevim do ceho bych skocil,spis asi zase do stary klasiky tdi
Ja sem na to opatrnej a zahrati i vypnuti dodrzuju a zena je na to jak na dite. Ja myslim, ze proste mame smulu a obecne co sem to kvuli zavadam resil sem zjistil, ze tsi se moc opravdu nezdarili a ted u nich budou resit rozvody jinak - klasicky remenem. Me je to nastesti nejak fuk, auto beru jako prostredek pro premistovani nakladu a rodinky, stat se mi to u motorky tak pacham harakiri . Spis se bojim obdobi, kdy pobezi splatky a auto bude po zaruce, aby me to nestalo i kalhoty.
Na to, ze sou to v mym zivote prvni vlastni novy auta, tak velky zklamani z kvality a proste sem mel jit do japonce. Na sluzebnim Avensisu sem mel 150tis a nepraskla ani zarovka.
Ale co kaslu na auta, mam svoji dvoukolovou lasku a prikupim sajdu pro rodinu a bude to :-)) kluci to navrhli idealne.
Nežiju proto abych byl, ale proto abych žil!!
mě to stejně nejde do hlavy,pokud by ty motory padaly tak se všude píše,tak VW už muselo být před krachem. my teda máme v rodině 4 ks ale zatim max 54t.
když se přestaneš bát,slez a dej si pár facek.........život je smrtelná nemoc,která se přenáší pohlavním stykem.
No, dneska pri obede v praci sem to resil s kolegama a nektery se tvarili, ze to bud taky slyseli a nebo zazili, ono zalezi prej na modelu a nejhur sou na tom prave 1,8 a 1,2. On ten Superb ma uz 105tis a kdybych si prej pozadal v 50ti o novej napinak a kontrolu, tak by to prej jezdilo dal a za 8tis korun.
Treba sou to kusy vyrobeny pres letni prazdniny
Nežiju proto abych byl, ale proto abych žil!!
Jinak ty turba sou prej znsma zavada aut vyrobenych v roce 2013 a meni prej tak 5ks mesicne. A furt se to asi vyplati. Kazdou zarucni opravu resi zdarma odtah a nahradni vuz + novy dily a montaz to musi stat ranec, takze zamer v tom nehledam, spis stavajici normy a pozadavky klientu - lehky velky vykony auto s nizkyma emisema blbou aerodynamikou kvuli chodci s minimalni spotrebou - co z toho asi muze vzejit za kvalitu? nevim
Nežiju proto abych byl, ale proto abych žil!!