Ahoj Bramboraci. Tak to vypada, ze budu mit opozdeneho jeziska az po novem roce. Furt jsem koukal a cekal co bude s cenama, ale vypada to, ze lepsi ani horsi to uz asi nebude. Abych to nezakrikl, ale mam zalusk na GS 1150 ADV '06'. Snad bude v garazi do dvou tydnu. Drzte pesti
Pokud mohu porovnat, tak i kdyz jsem byl s GSX1200 max spokojen, tak po prechodu na GS jsem si na ni ani nevzpomel. GS je proste neco jineho Hodne stesti pri nakupu
BMW R1150GS MY02
GS je fakt super mašina na cestování-už se těšim až v létě pojedu Ukrajinu Nicméně na svého předchozího Blacka si tedy občas vzpomenu-ta rychlost mi chybí, takže začínám šetřit a doufám, že k Báwu přibude časem i nějaká starší silnice CBR 900 nebo GSX-R 750. Jestli všechny ty mašiny ujezdim nevim (mám ještě péráka a 2x S11), ale v nejhoršim půjde silnice z domu. Takže jak mi tady dříve radili ostatní (i když mi to dřív přišlo jako blbost), SV nechat a přikoupit Báwo
to Mali: jedna motorka, zadna motorka dnes jich mam pet a v merku mam dalsi, ale jednu ze soucasnych podedi zena......
...ideal je GS na LongWay, GSXR 750 v plastech na okruh, KTM EXC 450 na ostry teren, GS 80 ParisDakar do obyvaku (vedle treba jeste Jawa 500) a treba Husaberg 510 SM na motardove blbnuti.......a potom BMW C1 na jezdeni po meste...
To Vjetrnik: Tak to by šlo Ještě by se hodila i čtyřkolka To je přesně ten důvod proč si nechci nikdy půjčit čtyřkolku a krosku. Páč vim, že by mě to hned chytlo a další stroje už bych fakt neuživil
To Milanosor: Taky Ti přeju ať dobře koupíš!
Vjetrnik napsal:
to Mali: jedna motorka, zadna motorka dnes jich mam pet a v merku mam dalsi, ale jednu ze soucasnych podedi zena......
...ideal je GS na LongWay, GSXR 750 v plastech na okruh, KTM EXC 450 na ostry teren, GS 80 ParisDakar do obyvaku (vedle treba jeste Jawa 500) a treba Husaberg 510 SM na motardove blbnuti.......a potom BMW C1 na jezdeni po meste...
Vjetrníku, našli jsme ti tuhletu C1, líbí? :-) Pochválit nás můžeš u plavčíků
Ivo Bohuslav napsal:
Ať máš šťastnou ruku, nechci Ti kazit radost, ale 1150 Adv. 06 neexistuje. Max. 05, tím končila výroba.
Jasne, spatne jsem to vyjadril. Je to ten posledni model 05 a registrovany 06. Jinak je to zrovna ta limitovana edice ( bila ). Ne ze bych po ni nejak touzil, ale na barvu to nejezdi Hlavne aby vse mechanicke bylo ok a delala mi radost
Upravil milanosor dne 31.12.2008 02:55
Jinak bych si dve motorky nechal, ale neujezdil bych to. Mozna Bawko a neco ostreho a lehkeho do terenu, ale to se case mozan poresi. Momentalne jsem na ostrove ( UK ) a tady opravdu cas na dve mota nemam. Hlavne pocasi je tady No proste ne extra motorkarske. Na GS ku jsem jezdil jen cca 5km ale oproti SVcku ( ac neni uplne sport) to bylo jine kafe. Kus masa podemnou a halvne ta pozice, to byla pohodicka. Nejsem zadnej typ strelce, takze tech cestovnich 130 stejnak jezdim i na SV. Jen asi bude muset prijit ladak na Bramboru. SV mam s Arowem a bude mi ten zvuk chybet. Ale zase 2V se nevzdam i kdyz ty valce trosku lehnou
JohnyT napsal:
Pokud mohu porovnat, tak i kdyz jsem byl s GSX1200 max spokojen, tak po prechodu na GS jsem si na ni ani nevzpomel. GS je proste neco jineho Hodne stesti pri nakupu
A jak ses popral s vahou? U me to bude vahovy rozdil motorky cca 100kg coz je docela narez. Jsem hlavne zvedav na podvozek.Obcas mi totiz i vcelku slusny povrch silnice na SV naklepala zadek. Ale zase 3 tydny v Maroku na XR, na to to nema. Ta lavice, to bylo pohodlicko