omlouvam se za auťáckej příspěvek...
budeme potřebovat větší auto
tak schánim něco tak do 120 tis.kč
vybíram mezi Octávkou 1.9 tdi kombi, nebo Passatem 1.9 kombi ( rok tak 2000)
passat se mi líbí víc, ale autům moc nerozumim.
zajímá mě spotřeba, ceny n.dílů a obecně náklady na udržbu.
Kde hledat? Objíždět bazary se mi moc nechce
za každou radu dík
ted mi napadlo...kdybych prodal báwo...
mohlo bejt auto novější
hlavně, že je pivo ftlamě
Zdar! Já sem nedávno měl stejné dilema. Co vím od kamaráda prodejce, tak sehnat octávku 1.9 TDi ve slušném stavu je hodně velký problém, tady za ty peníze.. většinou to chce do toho ještě ranec nasypat, aby z toho bylo solidní vozítko.. to mi potvrdil i známý ze servisu.. já vzhledem ke své výšce (a taky k tomu, že chci pohodlí i pro rodinu) jdu nakonec cestou MPV... S octávkou jezdím víceméně denně a lezu do toho jak za kulomet, o vysedání ani nemluvím..
Upravil Lu_cas dne 02.06.2010 10:46
kačeR1100GS
Octavia na údržbu a spotřebu rozhodně +,ale je v ní oproti Passatu podstatně míň místa obvzlášť na zadních sedadlech.Přední náprava na Octavii geniálně jednoduchá(jedno rameno s čepy za pár korun) zatímco Passat má šílenej víceprvek za dardu a složitej na práci,ale funguje perfektně.66 KW bývá naprosto bez problémů,u 81 KW bývají problémy s naklápěním lopatek na turbu a pak padá do nouzáku-repase turba cca 10tis.czk. PD (85 a 96KW) jedou perfektně odspoda,ale už jsou malinko žíznivější.
Presne stejna zkusenost jako rubigs, souhlas kazde slovo. Jeste bych zvazil, jestli fakt potrebujes naftu. Byvaji drazsi, maji vic nalitano a rozdil v povinnem ruceni je take nezanedbatelny. Ja jsem ted sel trosku extremni cestou a koupil oktavku 1,8T v automatu (presne co jsem chtel), ale treba 1,6i 100PS jsou dobry motory s dobrou ekonomikou. Nebrat 1,8 benzin bez turba a 2,0 benzin, to je spatne.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Ahoj, prodam ti Subaru Legacy, stribrna barva, kombi, 99, 2,0 AT, na cene se urcite dohodneme. Dostanes auto, ktery je spolehlivy, nekrade se a je to 4x4. Auto znam od roku 99, pravidleny autorizovany servis az do dnesni doby. Kdyz tak zavolej 731205577. Auto nema zavadu, jezdim s nim kazdy den.
BMW R1150GS MY02
JohnyT napsal(a):
Ahoj, prodam ti Subaru Legacy, stribrna barva, kombi, 99, 2,0 AT, na cene se urcite dohodneme. Dostanes auto, ktery je spolehlivy, nekrade se a je to 4x4. Auto znam od roku 99, pravidleny autorizovany servis az do dnesni doby. Kdyz tak zavolej 731205577. Auto nema zavadu, jezdim s nim kazdy den.
Máme obé, já služebního Passata 1,9tdi 96 KW a přítelkyně druhou Octavii 77 KW, první manuál, ta nová DSG.
Passat má téměř 300 000 Km, nápravy kaput, motor jede, spotřeba od 6 - 8 litrů dle mé nálady.
Octavia I - spotřeba 5-7, najeto 240 000 Km v podstatě bez závad - ukradena.
Octavia II - spotřeba 5- 7, zatím najeto 29 000 Km.
Pokud se rozmýšlím tak je to podle mě jen na designu, motory jsou identické. S nápravou je to tak jak tu psali přede mnou. Je trochu dražší (Passat).
U obou velký pozor na kilometry - mám kamaráda ve Škodovce v LN, denně mu volá cca 10 lidí, nadiktují mu VIN a on zjistí ze systému najeté kilometry, opravené závady, atd. 8 z nich neodpovídá skutečnosti, většinou tachometry ubrané. Někdy až o 200 000 Km!!!!
Pojkud koupíš do 150 000 Km, asi neprohloupíš. Já bych si asi vzal Passata.
A dobře si je zabezpečit, jsou to s polu s A6 nejkradenější auta....
Mám Octávku I v 1.9 TDI, 66kw, r.v. 99 po faceliftu, kromě kůže plná nálož a nemůžu si stěžovat. Je to fakt nenáročný auto - spotřeba obvykle od 4,5l do 6l max 7l, podle stylu jízdy a kol. Nesype se to a měnim víceméně jenom spotřební věci. Jediný mínus je málo místa na nohy na zadních sedadlech, ale jezdím obvykle sám, takže mě to netrápí. Jak už tady někdo psal tak u passata bych se bál přední nápravy. Jinak pro srovnání máme v práci RS I čiplou na 200 PS a musim říct, že je to neskutečný letadlo. Pak Superba 1,8 T a taky hodně dobrý. Jen bych ani jedno nechtěl krmit Octavia II v 1,6 benzínu dost zlý, to už je lepší i Fabie II v 1,4 MPI Jinak kilometrů bych se nebál a raději bych věděl, že auto má najeto 250 než mít na budíku 150 a na motoru 500. Zabezpečení samo co nejlepší - auto jsem měl vykradený a jednou se mi ho pokusili ukrást. Naštěstí mám tajnej vypínač na čerpadle a nenašli ho. Teď už mi volá alarm na mobil a mám klid.
Upravil MALI dne 02.06.2010 12:35
Já sice nemám ani Octavii, ani Passata, ale Octavie je moje srdeční záležitost ve všech generacích... Osobně si myslím, že pokud naftu, tak 1.9 v PDčku... Ten motor je bezkonkurenční... Ovšem ND o to dražší...
To Xhackerm: Dík za pochvalu No abych Octávku jen nechválil, tak mi přestaly topit sedačky, ale na funkci to mít vliv nebude a už se na to chystám Když už jsme u těch aut, tak pokud by jste někdo prodával Fabii II, Polo nebo něco podobnýho v benzínu v objemu od 1,4 - 1,6, tak mi dejte vědět. Tatíkovi údajně dosluhuje Polo, ale spíš ho ten motor 1.0 už štve, protože pořád jezdí s mojí octávkou
neco o passatu http://www.motork...696&fid=34Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
za 120tisKc ?, tak to pak hned do toho vrazis dalsich 50tis.
mel jsem 4 Octavky (jednicku i dvojku ), vzdy ruzne diesely, a nad 150tis km se to zacalo srat ( predni naprava - na ni je diesel moc tezky, vstriky, turbo - ikdyz po kazde jizde jsem jej nechal cca minutu schladit), pak Passata 2005 ( 103 Kw ) a nad 150tis to same, ted mam Superba najeto 14tis, tak je to zatim OK , manzelka ma Peugeota 307kombi 2006 diesel za 200tisKc v plne palbe , motor OK, po 120000km oprava klima, brzdy, ale to je v normalu. Zalezi , na co narazis a kdo s tim jezdil. Ale za 120tis Kc bych si auto nekupoval, do toho budes jen sypat prachy. asi tak
vyky
Myslim, že když si sebou vezme někoho kdo se v tom fakt vyzná a dobře koupí, tak pro začátek bude bude stačit olej + filtry + rozvody. Já jsem sice koupil za dobrou cenu, ale bohužel byl KO setrvák, takže rovnou i s novou spojkou 15000,-Kč, ale od tý doby 50000km klid /radši to zaklepám/. Kámoš teďka koupil za 40,- Octávku TDI, r.v. 1999, po prvnim majiteli se serviskou a 135 najeto. Nejlepší na tom je, že to auto a majitele zná, takže ví do čeho šel. Ale takováhle koupě se asi hned tak nikomu nenaskytne
Upravil MALI dne 03.06.2010 02:48
Vodnik napsal(a):
Bečko, prodat motorku je nesmysl !!!! Sem ti to řikal deset dní. Jak jí prodáš, už jinou nekoupíš..........Budou "důležítější věci "co budeš kupovat.
Vodník na baworáckým foru, tak to sem nečekal
už sis to přivez od boba? pochlub se, baníku
to je jasny že bawo neprodam
na koupi auta zas tak nespěcham, takže určitě budu trpělivě vybírat a na něco slušnýho snad narazim...dík
hlavně, že je pivo ftlamě
Můj postřeh: s passata je hov.o vidět a je tam pro pořádného chlapa (193/130) málo místa. V OctávěII. je místa více,a to i vzadu. Můj tajný tip, který Tě ani nenapadne, dokud do toho nesedneš: Ciroen Xsara Picasso.Mně by to taky nenapadlo, ale dostalm jsem tip
Octavii mám také a nemůžu si stěžovat. Ale strašně mi vadí Simply Clever!!! Je jasný, že daleko lepší je RADOST Z JÍZDY!!! Marně přemýšlím, ve které zemi by měli hlavní slogan u výrobku vyráběného ve své zemi v jiném jazyce. Už se těším jak si příště koupím RADOST Z JÍZDY.