Nemáte s nima někdo zkušenosti? Je to anglická výroba, dováží to sem ten maník, kterej vozí Airhawk a finančně to vychází o dost líp, než origo. Ale nikdy jsem o nich neslyšel....
Adolf napsal:
Nemáte s nima někdo zkušenosti? Je to anglická výroba, dováží to sem ten maník, kterej vozí Airhawk a finančně to vychází o dost líp, než origo. Ale nikdy jsem o nich neslyšel....
Adolf napsal:
Nemáte s nima někdo zkušenosti? Je to anglická výroba, dováží to sem ten maník, kterej vozí Airhawk a finančně to vychází o dost líp, než origo. Ale nikdy jsem o nich neslyšel....
"a umožňují použít originál hydraulické předpětí pružiny BMW. "
fakt..?
Upravil hicks dne 13.07.2011 12:53
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Adolf napsal:
Nemáte s nima někdo zkušenosti? Je to anglická výroba, dováží to sem ten maník, kterej vozí Airhawk a finančně to vychází o dost líp, než origo. Ale nikdy jsem o nich neslyšel....
Milan z TT mi to jednou taky rikal,ze jde pri koupi novych tlumicu Hyperpro pouzit hydraulicke ovladani predpeti z orig.tlumice a tlumic je pak o dost levnejsi. Jen,ze to lidi moc nevedi. Takze to asi pujde.
Jo, to je taky zajímavá alternativa. Mám 1100 se 100000 km a původní tlumiče jsou už "trochu" unavený. Jezdim zásadně sám a věšinou dost nalehko (mám kufry, ale za celý dva roky jsem je na motce neměl. Prostě jsem do nich neměl co dát...), stačí mi topcase a vak z Louisu, takže motku moc nepřetěžuju, nicméně občas nějakej offík proběhne a tlumiče do budoucna řešit musim. A jsem klasickej Čech, chci co nejlepší kvalitu, ale nechce se mi za ní moc platit:-) A hlavně prostě nemám...
Adolf napsal:
Jo, to je taky zajímavá alternativa. Mám 1100 se 100000 km a původní tlumiče jsou už "trochu" unavený. Jezdim zásadně sám a věšinou dost nalehko (mám kufry, ale za celý dva roky jsem je na motce neměl. Prostě jsem do nich neměl co dát...), stačí mi topcase a vak z Louisu, takže motku moc nepřetěžuju, nicméně občas nějakej offík proběhne a tlumiče do budoucna řešit musim. A jsem klasickej Čech, chci co nejlepší kvalitu, ale nechce se mi za ní moc platit:-) A hlavně prostě nemám...
Nevím, jestli ty Hyperpra dělají i na 1100 GS v této cenové variantě, jak jsem posílal odkaz, musel by ses poptav v Touratechu Milana Holého.
brtnik napsal:
Milan z TT mi to jednou taky rikal,ze jde pri koupi novych tlumicu Hyperpro pouzit hydraulicke ovladani predpeti z orig.tlumice a tlumic je pak o dost levnejsi. Jen,ze to lidi moc nevedi. Takze to asi pujde.
+ Stepan:
no tak to by resilo velky problem, ze?
bez toho hydrostelu je tlumic alespon pro vetsinu lidi na pytel... pokud to lze vyresit takhle elegantne, tak super.
Osmikilo ma hydrostel zabudovany do tela tlumice, sice to vypada dobre, ale presne v tenhle moment mame smulu a zbyva nam bud repase, nebo DRAZSI hyperpro/bitubo/ohlins.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2