Je v originál padácích pro R1100 GS a 1150 GS jiný rozdíl než v průměru děr pro silentbloky zespodu do karterů motoru? Nebo je ještě rozdíl v oblasti kolem svodů? Podle ETK je střední spojovací vzpěra shodná pro 1100 i 1150 GS, boční oblouky mají čísla rozdílná.
Mám doma 1100 RS a 1150 RS, vím že to nejsou GS, nicméně vypozorovaný rozdíl je v průměru závitových děr zespodu karterů - 1150 má levý přední M8 (pro distanční komínek šusplechu) a zbylé tři díry jsou M6, 1100 má všechny díry M8, rozteč děr pro šusplech sedí.
1100 GS má svody podobně motané jako 1100/1150 RS/RT, bude pro mě snazší přizpůsobit na 1150 RS padáky z 1100 GS, kvůli tvaru svodů?
Upravil Francis dne 24.02.2020 23:00
Jestli se dobře pamatuju, tak 1150 jsou uchycené POD šusplechem, 1100 jsou dole chycené přes šusplech. Tj. když na 11 měníš olej, tak musí dolů i padáky, u 1150 to není potřeba.
Co ale vím určitě, tak origo padáky z 11ky na RS/RT svody nedostaneš. Na pravé straně je díky více vzad posunutému spojení svodu P a L válce málo místa a nechytneš přední pravý šroub. Zkoušel jsem je všelijak přiohýbat, brousit atp. ale bez úspěchu. Prostě se pravá strana padáku pořád dotýká svodů.
Upravil geofre dne 25.02.2020 06:44
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Mě na moji 1150 nešli ty z 1100. Proste to nepasovalo dole a za boha s tím nešlo nic dělat, jedině prevarit a to i bylo líto. Poslal jsem je dal a koupil jiný.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
geofre napsal:
... origo padáky z 11ky na RS/RT svody nedostaneš. Na pravé straně je díky více vzad posunutému spojení svodu P a L válce málo místa a nechytneš přední pravý šroub ...
1150 GS má svody od válců na každé straně, spoj tedy není a předpokládal jsem, že pod padákem bude ještě méně místa než u 1100 GS.
Upravil Francis dne 25.02.2020 09:30