... ,mno.. momentalane jsem v Olomouci a pac jsem dneska prodal stare auto a nove jeste nedorazilo, mam na jezdeni jen Bramboru. Ale jak na tom budu s casem zjistim az zitra v praci,,,,
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
vojta napsal:
Zdravim, doufam ze nebude vadit kdyz nezalozim vlastni tema a vecpu se sem. Jedna se mi o to stejne, tedy vyber 1150GS s ABS, ale limit je 130tis max. Nevite o necem, radeji bych motorku od nekoho komu se da verit a o ktere se neco dozvim nez neco "ciziho". Uz jsem kontaktoval Boba, tak doufam ze mi brzo neco posle, ale hledam i v inzercich. Byl mi doporucen Cyril z Prostejova, jaky na to mate nazor? Treba na tuhle http://www.cyrilm...omise.html diky moc
Cyrila znam osobne, pro mě férový borec a motorkam BMW rozumí.
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
Cyrila mohu doporučit. Za prvé se známe spoustu let a máme spolu hodně naježděno, ale hlavně motorkám rozumí, má diagnostiku a co vím, neprodá motorku u které by neměl čisté svědomí. Přítelkyně od něj má za skvělé peníze R850R, byla spadlá, na všechno nás upozornil, opravil ji včetně věcí, které nemusel a zatím velká spokojenost.
vojta napsal:
To abych sebou mrsknul, nez mi nekdo vyfoukne tu od cyrila
Nechci ti kazit den,ale tu z izerátu od Cyrila ,si minulý týden ve středu odvážel jeden pán.Zrovna jsem tam dával svoji do servisu.Ale radši si to ověř.
Tak to ma byt ne?! Jeste jednou diky! Zitra me tam mas jak na koni...jinak po ceste chvilu protestovalo ABS, ale pak se umoudrilo, jel jsem si jak pasa a vsichni na me kokali, nevim jestli kvuli motorce, nebo kvuli tomu ze jedu v takovym pocasi
No hned jak jsme vyjeli tak furt blikalo, az jsem na dalnici zastavil na pumpe a znove se rozjel tak blikat prestalo. Manual je u tebe na zahrade v aute a je taky anglicky(ale to mi neva)
Asi byla slabší baterka. Jak motorka déle stojí, sice nastartuješ ale proudu je málo a nestačí aby řádně naběhlo ABS. Stačí po chvíli zastavit, chcípnout a znovu nastartovat a je to dobrý. Pokud by se to opakovalo i při častém ježdění během sezóny, zkontrolovat baterku, dotažení kontaktů, popř. vyměnit.
Vzdálenost čidla se sice nastavuje ale já to nikdy dělat nemusel, není to úplně běžná závada.
Jinak gratuluju - kde jsou fotky??
..jo to by mohlo byt. Vubec by to po tech letech chtelo doma v klidu shodit nadrz a vycistit a zkontrolovat vsechny konektory od elektriky po cele motorce a kontakty na baterce.....
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure