Vlastags11 napsal:
S tím nic nenaděláš, jedině vyměnit tacho. Má určitě přes 100tis. ale to neva.
Podle fotek je moc pěkná takže v terénu neježděná.
Gratujuji
Jj ..nikdo víc se neozval ...tak jsem zapátral na ebayi a koupil jeden ojetej kousek z rajchu, tak jen doufám, že bude fachčit
Emper - gratulujem, ale poznamku si neodpustim, nalestena moto nieje zaruka kvality, servisovania, a hlavne najazdenych km. JA predavam moto ktora ma najazdene presne to co deklarujem, kupil som ju od clena fora - Marek321 a on v 2B bohemia bike.
horac napsal:
Emper - gratulujem, ale poznamku si neodpustim, nalestena moto nieje zaruka kvality, servisovania, a hlavne najazdenych km. JA predavam moto ktora ma najazdene presne to co deklarujem, kupil som ju od clena fora - Marek321 a on v 2B bohemia bike.
Ahoj - nelze nesouhlasit
Jen doufám, že investice se kterýma jsem počítal nepřelezou snesitelnou úroveň.
Horac má jistě pravdu, na druhou stranu už první pohled na motorku obvykle říká něco o majiteli. Ale kde máš jistotu o skutečném roku výroby, když každý udává jen datum uvedení do provozu (není problém zjistit, často ale až na místě) i o ujetých km - prodávající může být poctivý ale co minulí majitelé a dovozce?
Ivan - neviem ako si to myslel s pohladom na motorku a majitelovi, motorku umyvam tesne pred sezonou a aj to iba od prachu a hrubej necistoty, nic nelestim , nevzrusujem sa s tmavymi rurami od vyfuku a pod. Ale o moto sa technicky staram, olej som vymienal kazdy rok aj ked som na zaciatku ( ked som kupil moto ) vymienal aj vtedy ked som najazdil iba 1000-2000 tisic km. Cize celkom tak to nieje. A moja moto je z 2B bohemia bike a ako urcite vies tyto dovozcovia nevozia motorky s pochybnim povodom, ktore potom nikomu nepredaju, ci??? EMPER napisal ze po zhliadnuti foto nema o moto zaujem a jasne moto nebola nalestena , fotena bola v garazi ako sa dalo a neriesil som ci je vidiet alebo nieje nejaky sram na nej. ( s ktorymi som to kupil !!! ) GSa vsetkym padaju v terene a na offroade v malych rychlostiach, nato je ta moto stavana. Cize lestenka aj ked je sice krasna, ale moze mat kopec skrytych zavad a pretocene tacho. Preto je idealne kupovat moto od niekoho tu na fore, kedze tu sme ludia s rovnakou vasnou pre moto a predpoklada sa ze jednanie bude normalne a ferove.
Upravil horac dne 19.04.2011 12:12
To nebylo nic proti Tvé motorce, myslel jsem to obecně. Je fakt, že jsem viděl motorky nablýskané a byly to špatně opravené bouračky, ale dost často je to jak píšu. Navíc bych si naběhl sám, protože se o motorku starám vzorně, ale díky občasným výletům do terénu ji pořádně myju tak 2x ročně:-):-)
Myslel jsem jiný případ, o kterém jsem už psal. Volal mi kluk, co koupil 1150GSA v bazaru nedaleko od nás. V tom bazaru jsem se náhodou stavil a říkal jim, že inzerují rok výroby 2005, ale podle čísla je to 2002, navíc dvousvíčka bez posilovače. Řekli že do rubriky "rok výroby" dali datum první registrace v ČR, neřešil jsem to, nic mi po tom nebylo. Ten kluk motorku koupil jako 2005, objednal 4 nové svíčky a zjistil že druhé 2 nemá kam našroubovat... Motorka byla pěkná ale byl samozřejmě rozladěný z toho, že koupil motorku o 3 roky starší než bylo inzerováno..
horac napsal:
olej som vymienal kazdy rok aj ked som na zaciatku ( ked som kupil moto ) vymienal aj vtedy ked som najazdil iba 1000-2000 tisic km
Taky to tak raději dělám, a loni jsem velké GS Báwo střídal s malým GS a ještě s čoprcruiserem a dvácou, takže na velkém GS jsem toho taky moc nepojezdil.
horac napsal:
A moja moto je z 2B bohemia bike a tyto dovozcovia nevozia motorky s pochybnim povodom, ktore potom nikomu nepredaju
Potvrzuju, mám ji taky přes ně. Dovezli ji z jižního Německa (tamtéž zakoupena původním majitelem), s doloženým původem, pravidelně servisovaná a v ukázkovém, prakticky původním stavu. Samozřejmě jsme si připlatil, ale je prokazatelně s relativně velmi málo najetými km, vše kromě pneumatik je na ní původní z výroby, i třeba taková drobnost jako řemen k alternátoru je stále ten původní a přitom skoro jako nový. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
to horac:
neber to zle, je možné, že se u té mé objeví nějakej průšvih..kdo ví. je to asi tak..já jsem 4 roky jezdil na cruiseru, takže chromy a lesk..aneb leštěnka jak se tu praví..takže jsem se podvědomě lekl stavu tvého mota, které ti přes celou zimu stojí zablácené v garáži v tom samém stavu jak jsi s ním přijel z terénu..to bych asi nemoh..takže to jen k tomu, že mi ujelo, že jsem viděl fotky a nechtěl jsem...třeba budu litovat a ronit krokodýlí slzy..vše je možné
Ivan napsal:
Volal mi kluk, co koupil 1150GSA v bazaru nedaleko od nás. V tom bazaru jsem se náhodou stavil a říkal jim, že inzerují rok výroby 2005, ale podle čísla je to 2002, navíc dvousvíčka bez posilovače. Řekli že do rubriky "rok výroby" dali datum první registrace v ČR, neřešil jsem to, nic mi po tom nebylo. Ten kluk motorku koupil jako 2005, objednal 4 nové svíčky a zjistil že druhé 2 nemá kam našroubovat... Motorka byla pěkná ale byl samozřejmě rozladěný z toho, že koupil motorku o 3 roky starší než bylo inzerováno..
To ale mohl sám sobě naopak spíš pogratulovat, že to byla ta nejvíce ceněná GSA právě ještě ročník 2002 - ještě ta stará dobrá verze s jednou svíčkou na válec a bez posilovače.... __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
O to nejde, 2002 je skvělý ročník, nicméně bazar u roku neuvedl "První registrace v ČR", ale "Rok výroby" a chápu že ho to mrzelo, podle mého názoru byl oklamán...
Emper napsal:
to horac:
neber to zle, je možné, že se u té mé objeví nějakej průšvih..kdo ví. je to asi tak..já jsem 4 roky jezdil na cruiseru, takže chromy a lesk..aneb leštěnka jak se tu praví..takže jsem se podvědomě lekl stavu tvého mota, které ti přes celou zimu stojí zablácené v garáži v tom samém stavu jak jsi s ním přijel z terénu..to bych asi nemoh..takže to jen k tomu, že mi ujelo, že jsem viděl fotky a nechtěl jsem...třeba budu litovat a ronit krokodýlí slzy..vše je možné
O nicom takom nepremyslaj, nic neries a jazdi. Ked sa nieco poserie opravis to , su stale servisaci co maju zlaty ruce a slusne ceny.
Emper napsal:
to horac:
neber to zle, je možné, že se u té mé objeví nějakej průšvih..kdo ví. je to asi tak..já jsem 4 roky jezdil na cruiseru, takže chromy a lesk..aneb leštěnka jak se tu praví..takže jsem se podvědomě lekl stavu tvého mota, které ti přes celou zimu stojí zablácené v garáži v tom samém stavu jak jsi s ním přijel z terénu..to bych asi nemoh..takže to jen k tomu, že mi ujelo, že jsem viděl fotky a nechtěl jsem...třeba budu litovat a ronit krokodýlí slzy..vše je možné
Ahoj Empere, na obhajobu horace musím řící, že ne všichni jsme leštiči a umývači. Obvzláště majitelé GS. Já mimocodem také ne. To zda je motorka špinavá nemá s tím jak kdo pečuje o svůj stroj co se týče techniky, často nic společného. Já mám své GS 1100 již bezmála 13 let a pravidelným mytím jsem se zabýval tak první tři-čtyři roky. Teď to umeju tak 3x v sezóně a jednou před zimou nebo až na jaře před začátkem sezóny. Alespoň to pak nikde nerezne protože se vytvoří taková pěkná mastno-blátivá konzervace. Samozřejmě mouchy odstraňuji častěji . Ale co se týče údržby, výměny náplní a seřízení, tak to je samozřejmě jiná. Každý to má prostě nastaveno jinak. Já mám GS na ježdění a ne na leštění, proto jsem si tenkrát pořídil tento opravdu vyjmečný stroj. Tj. opravdu nelze usuzovat jen podle prvního dojmu.
Někdo se zde ptal na plastové nádrže vs plechové. Plasty se dávaly pouze do ročníků 94-95. A výhody či nevýhody? Tak např. já (mám 95) bych plastovou už neměnil. Je pravda, že lak se na nich občas loupe, ale zase když to někdy položíš (a to jednou přijde) a nedej bože ti to spadne nádrží na obrubník či kámen, tak plastovka se prohne a po zvednutí zase vrátí do původní polohy, na rozdíl od plecháče. A ten tankvak lze přichytit i popruhy.
Ten tacho co jsi popisoval být stočený nemusí. Pokud by to někdo dělal vrtačkou či podobným nesmyslem, tak by zcela jistě poškodil i mechanismus ručičky rychloměru. Ten by se pak při jízdě chvěl a poskakoval. Pokud tedy někdo neupravil KM přímo na mechanismu počítadla kilometrů. To také lze, ale musí se rozebrat tacho.
Každopádně ti gratuluji k pořízení 1100GS a hlavně tohoto modelového ročníku. Pokud si ji hodláš nějakou dobu ponechat, časem pochopíš že 1100GS je ze všech GS ten nejlepší model co se týče spolehlivosti a robustnosti, co se kdy vyráběl. Což je také důvod, proč ho stále mám a mít budu.
Tak že ti přeji hodně zábavy a mnoho najetých km.
Martin
Upravil major dne 25.04.2011 02:28
BMW R1100GS
Ivan napsal:
O to nejde, 2002 je skvělý ročník, nicméně bazar u roku neuvedl "První registrace v ČR", ale "Rok výroby" a chápu že ho to mrzelo, podle mého názoru byl oklamán...
Tu motorku si z inzerce pamatuju,skoda,ze nebral sebou nekoho kdo tomu vic rozumi,na prvni pohled bylo videt ze neslo o 05,ale o 02. Ja bych chtel slevu. At je 02 dobrej rocnik jak chce,tak je to porad o 3 roky starsi moto nez inzerovali a sleva by byla na miste.
Aktualne 1250 GSA HP
major napsal:
Ahoj Empere, na obhajobu horace musím řící, že ne všichni jsme leštiči a umývači. Obvzláště majitelé GS. ........
Martin
Ahoj..díky za zprávu...mě už je jasné(po pročítání hodně diskuzí tady), že s tímhle strojem je to jiné než se vším co jsem měl tu čest kočírovat..takže se moje optika dost výrazně změnila a už na ten vzhled koukám jinak. V každém případě jsem rád, že jsem pořídil GS a určitě jí měnit nebudu. Ten tachometr mě štve, ale koupil jsem na eBayi jinej, se stavem asi bližším tomu co asi motorka má, tak až příjde budu spokojenej..
Věci na který mě prodávající upozornil (přední pneu a nedržící baterka) ..tak ty už měním - dal jsem Tourance přední gumu a baterka je na cestě. Tak doufám, že pak už bude zase chvíle jen ježdění :-))
major napsal:
Já mám své GS 1100 již bezmála 13 let [...], časem pochopíš že 1100GS je ze všech GS ten nejlepší model co se týče spolehlivosti a robustnosti, co se kdy vyráběl. Což je také důvod, proč ho stále mám a mít budu.
Martin
Ahoj, smysl tohoto vlákna už je naplněn (motorka vybrána a koupena), tak snad nebude vadit, když trochu odbočím.
Pravděpodobně jsi zdejším (www.bmwgs.cz), ale možná i českým rekordmanem ohledně věrnosti jednomu konkrétnímu kusu R 1100 GS.
Třináct let, to je paráda, moc gratuluju!
Máš hodně následovníků, a svědčí to o spokojenosti majitelů BMW R 1100 GS s tímto báječným strojem...
Pravděpodobně jsi zdejším (www.bmwgs.cz), ale možná i českým rekordmanem ohledně věrnosti jednomu konkrétnímu kusu R 1100 GS.
Třináct let, to je paráda, moc gratuluju!
Máš hodně následovníků, a svědčí to o spokojenosti majitelů BMW R 1100 GS s tímto báječným strojem...
Ahoj Dovi, myslím že se zcela určitě najde spousta dalších kteří mají GS i déle. Ale máš pravdu, že když jsem si ji koncem 90. let přivezl, tak jsem byl v širokém okolí jediný kdo jí měl. A na servru motorkáři.cz jsem byl regystrovanej jako první. No a časem sem ke koupi tohoto stroje přesvědčil další kluky co jsme spolu tenkrát jezdili. Dnes už jsme se ale tak nějak vzájemně vytratili (přišly rodiny, stěhování atd), tak teď ani nevím zda GS ještě vlastní.
Musím se přiznat, že jsem ji tenkrát ani moc nechtěl. GS se mi vlastně ani nelibila. Koupil jsem ji jen proto, že jsem momentálně nic neměl, protože jsem těsně před tím prodal Afriku 750, která mě moc nenadchla. Střídal jsem tenkrát motorky od roku 88 kdy jsem si udělal řidičák jako ponožky. Na GS jsem se chtěl jen nějaký čas povozit a poslat ji do světa. A vidíš, takhle to dopadlo .
Upravil major dne 26.04.2011 22:51
BMW R1100GS
Já už první GS nemám. Kupoval jsem ji jako první motocykl BMW prodaný v AuTecu v roce 1998 a taky jsem byl jeden z mála, co tady na ní jezdil. Přišla mi tak ošklivá, až byla vlastně krásná a zajímavá a řekl jsem si, že tyhle tvary módě podléhat nebudou a kvalita je taková, že ty motorky budou jezdit ještě za desítky let. A vypadá to že ano. Měl jsem ji do roku 2006, čili skoro 9 let, najeli jsme spolu 85 tisíc km a koupil ji kamarád a od něj další kamarád, takže mám Kalaharku stále na očích a můžu se na ní i svézt. Už mi nepatří, ale je to láska na celý život...
Pravděpodobně jsi zdejším (www.bmwgs.cz), ale možná i českým rekordmanem ohledně věrnosti jednomu konkrétnímu kusu R 1100 GS.
Třináct let, to je paráda, moc gratuluju!
Máš hodně následovníků, a svědčí to o spokojenosti majitelů BMW R 1100 GS s tímto báječným strojem...
Ahoj Dovi, myslím že se zcela určitě najde spousta dalších kteří mají GS i déle. Ale máš pravdu, že když jsem si ji koncem 90. let přivezl, tak jsem byl v širokém okolí jediný kdo jí měl. A na servru motorkáři.cz jsem byl registrovanej jako první.
Ať Ti to jezdí, a měj se hezky __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)