Ivan napsal:
Asi byla slabší baterka. Jak motorka déle stojí, sice nastartuješ ale proudu je málo a nestačí aby řádně naběhlo ABS. Stačí po chvíli zastavit, chcípnout a znovu nastartovat a je to dobrý. Pokud by se to opakovalo i při častém ježdění během sezóny, zkontrolovat baterku, dotažení kontaktů, popř. vyměnit.
Vzdálenost čidla se sice nastavuje ale já to nikdy dělat nemusel, není to úplně běžná závada.
Jinak gratuluju - kde jsou fotky??
Tak jsem se byl dneska trosku projet a mam par mozna stupidnich otazek
1. jak se dostanu pod sedlo? prvni pulku vim, ale druhou netusim. Je tam misto na lekarnu?
2.Mam pocit ze parabola sviti "po anglicku" tzn. ze sviti vys na leve strane, jde to otocit? Jak?
3. Hladina oleje se kontroluje za studena?
4.Nefunkcni ABS je nejspis tou baterkou jak jste rikali, staci najet treba jen 10km, vypnout zapnout a uz fachci. Muze byt ta baterka uplne na odpis, nebo se s tim da jeste jezdit?
5.Potom se mi zda, ze je trochu ucukana pri stale rychlosti a tak...to berte s rezervou jsem zvyklej na japonsky V4
6. Da se nejak jednoduse z VINu zjistit presne den vyroby?
Diky za odpovedi, jsem z teho nejaky vycukany jinak z masiny su nadseny, ma presne to co jsem vzdycky chtel
Upravil vojta dne 13.04.2011 20:09
Pod přední sedlo se dostaneš stejně jako pod zadní, tj. otočíš klíčkem a za zadní strau ho nadzvedneš a vytáhneš dozadu a nahoru.
Hladina oleje - měřím to jak kdy, ale asi by se měla měřit v teplém stavu. Je zajímavé, že 1100GS ukazovaly precizně, u 1150 to někdy za studena vypadalo jalko že je oleje málo ale po zahřátí a pár km ho najednou bylo moc..
Cukání - dělaly to první 1100, pak se měnily průměry ventilů atd. a bylo to lepší. 1150 nevím, mně to 1150Adv nedělá.
Den výroby - nevím jak z VIN, ale první čtyřčíslí čísla motoru je týden v roce a rok jeho výroby.
Ivan napsal:
Pod přední sedlo se dostaneš stejně jako pod zadní, tj. otočíš klíčkem a za zadní strau ho nadzvedneš a vytáhneš dozadu a nahoru.
Hladina oleje - měřím to jak kdy, ale asi by se měla měřit v teplém stavu. Je zajímavé, že 1100GS ukazovaly precizně, u 1150 to někdy za studena vypadalo jalko že je oleje málo ale po zahřátí a pár km ho najednou bylo moc..
Cukání - dělaly to první 1100, pak se měnily průměry ventilů atd. a bylo to lepší. 1150 nevím, mně to 1150Adv nedělá.
Den výroby - nevím jak z VIN, ale první čtyřčíslí čísla motoru je týden v roce a rok jeho výroby.
Jo diky, uz jsem na to nejak dosel, slo to ztuha...
hahaha tak koukám, taky novopečený majitel vrtule,
já to řešil taky, nevěděl jsem jak na sedlo u řidiče pro změnu, dnes jsem dával nabitou baterku a popvé skládal dohromady, tvalo mi to asi hodinu a ještě půl, vždycky překvapivě vypadl odněkud šroubek, podložka, ale nakonec duch zvítězil nad hmotou! A co víc, nikde nic nechybí ani nepřebývá.
gixerak napsal:
Za nejaký návod ako nastaviť svetlá na naše cesty budem aj ja veľmi vďačný. Tiež mi to svieti do opaćnej strany.
Na evidencce jim to nejak vadilo, takze jsem to uz vyresil.
Kdyz sundas plexi a kryt pristroju, tak uvidis ze je svetlo v objimce, tu staci povolit a svetlo otocit! Jsou tam zarazky, pomoci kterych to das do spravne polohy.
Obnovým strašiu tému.
Kedže mám anglickú verziu, tak som včera na ebay trošku dražil. Podaril sa mi kúpiť celý prístrojový panel ale svetlá mi o 1 euro utiekli
Chcem sa spýtať, či má niekto skúsenosť s rozobratím svetla a prestavením tej clony vo vnútry na naše cesty.
Nevim proc ti to nejde, me to normalne slo otocit Povolil jsi tu spravnou? Je to uplne nahore a kolmo ke svetlu je maly imbus a na valci (svetlo) jsou zarazky podle toho jestli je to leve/prave sviceni.
Stretávacie svetlo nerozoberaj, fakt sa dá pretočiť.
V príručke je to však chybne označené ako "Seřízení dálkového svetlometu" (ale popis a obrázok sedí pre nastavenie stretávačky).
palciatko přiložený následující obrázek:
Ano to som už skúsil. Keď ho pretočím, je na krivo. Strašne blbo to vyzerá. Preto chcem vo vnútry prehodiť tú clonu. Nechce sa mi za to svetlo zbytočne vyhodiť 200 euro, keď sa to možno dá spraviť.
Bol by som rád, ak by mi niekto poradil čo to už upravil ako nato, aby neskončilo v smetnom koši.
Tak hlavne ze to sviti jak ma, jak to vypada je jedno ne? Kdyz nekde koupis svetlo pro jezdeni vpravo bude to to stejny
Upravil vojta dne 23.05.2011 21:54
Na skle sú také zvislé prúžky. Keď to svetlo pootočím aby svietilo na pravú stranu, tak je vidieť, že je nakrivo. Nevyzerá to pekne.
Keď pootočím svetlo, tak skúsim pootočiť aj to sklo do roviny.
No ale to sklo ti prece vytvari ten svetelny tok, tzn kdyz otocis to sklo, tak to zas bude svitit spatne. Jestli to tak neni tak me opravte...Ja to mam taky nakrivo, ale sviti mi to tak jak ma...vubec neres jak to vypada...teda jestli nechces dat dalsi prachy do svetla...