vojta napsal:
Jak to tady tak procitam a hodne k tomu pomohli i nazory TomaseTT, tak asi zacnu u tech ventilovych krytu a casem nejaky padak, hodne se mi libi ty HB, DoDo uz je pry nedela, ty se mi libily taky hodne a TT a wunderlich jsou hodne podobne, ale jinde s cenou...nevim, ale mam stale pocit, ze kdyz tam budou ty kryty tak jsou valce dost zranitelne, mozna mi to vyvratite, ale zatim v to nemam moc duveru..
DoDo by měl padáky na poptávku udělat. Alespoň SandmanoviGS je udělal když ho poptal.
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Osobně jsem začal u krytů vík od TT, protože jsem si říkal, že před pádem ochrání a pokud by to měla být taková rána, že by nepomohly, tak nejspíš nepomůžou ani padáky. Navíc existuje riziko, že padák nadělá víc škody.
Nakonec jsem ale šel i do padáků od Wunderlichu - to aby bylo motorku za co chytnout ;-)
vojta napsal:
Jak to tady tak procitam a hodne k tomu pomohli i nazory TomaseTT, tak asi zacnu u tech ventilovych krytu a casem nejaky padak, hodne se mi libi ty HB, DoDo uz je pry nedela, ty se mi libily taky hodne a TT a wunderlich jsou hodne podobne, ale jinde s cenou...nevim, ale mam stale pocit, ze kdyz tam budou ty kryty tak jsou valce dost zranitelne, mozna mi to vyvratite, ale zatim v to nemam moc duveru..
DoDo by měl padáky na poptávku udělat. Alespoň SandmanoviGS je udělal když ho poptal.
Psal jsem jim mail a odpovedeli, ze s touto "hobby" cinnosti uz skoncili
nForger napsal:
Osobně jsem začal u krytů vík od TT, protože jsem si říkal, že před pádem ochrání a pokud by to měla být taková rána, že by nepomohly, tak nejspíš nepomůžou ani padáky. Navíc existuje riziko, že padák nadělá víc škody.
Nakonec jsem ale šel i do padáků od Wunderlichu - to aby bylo motorku za co chytnout ;-)
Asi to udelam uplne stejne, nejdriv kryty TT a pak asi ten wunderlich, jak mi to dovoli vyplata
Původně jsem měl objednaný wunderlich, ale dorazil mi HB a nakonec jsem za to vděčnej.Za ty prachy bych neváhal a šel do toho.Jinak Hb jsou dle mě lepší.To boční vedení před hlavou válce v tomhle případě fungovalo jako lyžina mohl jsem to "pěkně" popotáhnout po zemi abych se dostal z téhle blátivé šlamastiky. Hlavně se u nich vůbec nebojím když motorka spadne na zem, takže to klidně pučím moji mladé když si to chce vyzkoušet.Je to sice krapek lešení, ale je to jen o tom co se komu líbí.
Mardock přiložený následující obrázek:
Mardock napsal:
Původně jsem měl objednaný wunderlich, ale dorazil mi HB a nakonec jsem za to vděčnej.Za ty prachy bych neváhal a šel do toho.Jinak Hb jsou dle mě lepší.To boční vedení před hlavou válce v tomhle případě fungovalo jako lyžina mohl jsem to "pěkně" popotáhnout po zemi abych se dostal z téhle blátivé šlamastiky. Hlavně se u nich vůbec nebojím když motorka spadne na zem, takže to klidně pučím moji mladé když si to chce vyzkoušet.Je to sice krapek lešení, ale je to jen o tom co se komu líbí.
Mám ty samý jako Ty a myslím že fungujou na jedničku.Nenašel jsem na nich nevýhohu
jojo taky mě nenapadá nevýhoda.Řemen alternátoru jde vyměnit bez sundání a sundat víka skrze štelování ventilů půjdou určitě taky.Do nohy jsem se ještě taky nekopl jak se někdo bojí.
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Tak ted jste me zas trochu nahlodali s tim HB padakem...uz jsem byl temer rozhodnuty ze pujdu do tech TT krytu a pak pozdeji treba do wunderlich padaku. No ale tim HB by se to vyresilo skoro stejne kdyz ma tu spodni trubku. Napada nekoho proc ne HB?
Taky jsem měl HB, koupil jsem je už na motorce. Materiál neumím posoudit, ale vypadaly hrozně robustně a když jsem moto půjčil přítelkyni a ona se po zastavení skácela, na padákách byly škrábance ale nehly se ani o milimetr a nic jiného nebylo škrábnuto..
Ivan napsal:
Taky jsem měl HB, koupil jsem je už na motorce. Materiál neumím posoudit, ale vypadaly hrozně robustně a když jsem moto půjčil přítelkyni a ona se po zastavení skácela, na padákách byly škrábance ale nehly se ani o milimetr a nic jiného nebylo škrábnuto..
Ivane jestli ale myslíš na tý 1100 co koupil nedávno Pája Stloukal,tak to není HB.Jsou sice podobně uchycený,ale mnohem masívnější.
xavier napsal:
SW motech ma hlavne to blby uchyceni pod susplechem. Pri prejezdu nejakyho sutru se to tam muze zarazit.
Neni tu nekdo,kdo si to uchyceni pod susplechem nejak predelal?Popripade nejake foto?Ty sw motechy jsou na padani celkem funkcni,ale ta lyzina pod susplechem,ktera snizuje svetlou vysku je silena!
Hlavne se po ni motorka nema sanci sklouznout a je to dost nebezpecny.Neni to nic prijemnyho,kdyz motorka najednou stoji a vy v lepsim pripade lezite temer na plexi,v horsim pred motorkou.Clovek furt resi pretrhane silentbloky atd.
Nechce se mi kupovat jiny padaky,ale uz jsem se rozhodl to nejak resit.
vevis přiložený následující obrázek:
[9.54Kb]
Upravil vevis dne 02.10.2011 22:34
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Moje zkušenost s SW ... pád cca ve 30km/hod, padák se ohnul a promáčkl svod. Dokážu si představit jakou paseku by to udělalo ve větší rychlosti. Přes zimu vyměnim, jen fakt nevím na co ..
Hezké jsou, ale musíš je sundat, aby jsi se dostal ke svíčce.
Myslím že je nebude muset sundavat.Trochu místa mezi padákem ventilovým víkem bud a krytka jde vyloupnout a vysadit dozadu a díra na svíčku je před tou trubkou. No možná se pletu,ale přijde mi to tak.