neda mi to a jelikoz nejsem zadnej mechanik, tak se zeptam - jaky vliv bude mit kvalitativni provedeni svodu na prubeh podtlaku? podtlak prece vznika ve fazi sani, kdy jde pist z horni do dolni uvrati. ze predpokladu, ze je motor spravne serizeny je vyfukovy ventil uzavren. jak tedy svod ovlivni podtlaky? rad se priucim.
Upravil lebi dne 03.05.2016 20:13
lebi napsal:
neda mi to a jelikoz nejsem zadnej mechanik, tak se zeptam - jaky vliv bude mit kvalitativni provedeni svodu na prubeh podtlaku? podtlak prece vznika ve fazi sani, kdy jde pist z horni do dolni uvrati. ze predpokladu, ze je motor spravne serizeny je vyfukovy ventil uzavren. jak tedy svod ovlivni podtlaky? rad se priucim.
Plnění motoru závisí i na odporu proudění ve výfuku a ten může být při špatným tvaru Y svodu při různých otáčkách u každýho válce jiný. Pak může jeden válec táhnout víc než druhý.
Jó Brambory, ty se hoděj ke všemu
Resco napsal:
O víkendu jedu na servis, budeme dělat synchronizace,podtlaky, výměny kapalin. V pondělí sem hodím informaci, zda se to nějak projevilo, či nikoliv.
No to bude fajn, stále mám pocit a tady poslední dobou zvlášť, že to co nestojí raketu není dobré a když už to stojí přijatelné peníze, tak je mraky odborných kritiků na kvalitu. Proč pár ohnutych trubek musí stát např. 7tis ? Kolik je cena materiálu/práce ?
všude dobře.....doma GSA
to jsem rád,že jsi můj fanda a cením si toho ale ono to není jen o hodnotě materiálu který vidíš jako hotový výrobek a že si to někdo cení na 2,někdo na 7 tisíc je věc jiná
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Resco napsal:
O víkendu jedu na servis, budeme dělat synchronizace,podtlaky, výměny kapalin. V pondělí sem hodím informaci, zda se to nějak projevilo, či nikoliv.
No to bude fajn, stále mám pocit a tady poslední dobou zvlášť, že to co nestojí raketu není dobré a když už to stojí přijatelné peníze, tak je mraky odborných kritiků na kvalitu. Proč pár ohnutych trubek musí stát např. 7tis ? Kolik je cena materiálu/práce ?
A kolik je třeba cena tý ohýbačky, svářečky a podobně?
To už nevidíš?
To je jako když mi sem někdo přijde a chce jen vyříznout svůj klíč na auto...ok...200kč...A on řekne, že jsem zloděj. OK. Tak Ať si koupí mašinu za 200 000kč a vyřízne si ho...
Zetore, já to ale vidím, jak jsi přišel na to, že neberu v potaz stroje a nářadí. To asi nemá smysl...já psal úplně o něčem jiném. Dotaz byl proč to stojí 7 a více, ale může to stát i o půlku méně.
všude dobře.....doma GSA
tak jsem po najel 200km po výměně Y svodu od Sharonu.
Porovnával jsem výkon s propojkou a bez:
S propojkou:
- výkon v nižších otáčkách není tak znatelný, pocitově je to více "ucukané"
Bez propojky:
- výkon v nižších otáčkách znatelý. Na první stupeň se při pomalé jízdě a následném "plném knedlíku" se moto staví na zadní - až jsem ji skoro převrátil
- střílení do výfuku od otáček 4500 a výš.
Při klidné jízdě to je v poho, ale při svižné jízdě a když se moto točí kolem 5000 a výš, pak se ubere, tak to střílí.
Poradi někdo, jak se toho střílení zbavit?
/kromě vrácení originál katu /
Shrnutí:
KN filtr, Y svod Sharon, originál výfuk a "bez propojky"
POmohl by třeba laďák - Leo vince s Y svodem, nebo vrátit kat a dát jen Leo Vince?
Černa krabička s konektorem na levém hrdle sání.
Zde postup sepsaný od turbyho.
Zmerit potenciometr jde tak, ze vezmete izolovany tenky dratek, konce odizolujete v delce cca 1cm a sundate konektor potenciometru. dratek vlozite do kontaktu ktery je nejdal od valce a konektor zase zastrcite do potenciometru tak aby dratek mel stale kontakt. na druhy konec pripojite kladny (obvykle cerveny) fous voltmetru a zaporny pripojite na kostru. zapnete zapalovani (ale nestartujte!) a voltmetr a merite. mirne povolte dva srouby drzici potenciometr a lehkym klepnim otacejte potenciometrem az doshnete pozadovaneho napeti. oba srouby utahujte opatrne a stridave. pokud si napeti pri utahovani rozhodite, opakujte znova. take je dobre zkusit parkrat vytocit plyn a pustit ho. napeti nebude vzdy uplne stejne, ale je trebanajit co nejlepsi "stredni" hodnotu. rozsah voltmetru je treba nastavit co nejnizsi, merime napeti do 1V. jo a merene napeti je stejnosmerne, to aby jste se nepokouseli merit na stridavy rozsah...
Upravil Kusala dne 07.05.2016 22:03
Kusala napsal:
Černa krabička s konektorem na levém hrdle sání.
Zde postup sepsaný od turbyho.
Zmerit potenciometr jde tak, ze vezmete izolovany tenky dratek, konce odizolujete v delce cca 1cm a sundate konektor potenciometru. dratek vlozite do kontaktu ktery je nejdal od valce a konektor zase zastrcite do potenciometru tak aby dratek mel stale kontakt. na druhy konec pripojite kladny (obvykle cerveny) fous voltmetru a zaporny pripojite na kostru. zapnete zapalovani (ale nestartujte!) a voltmetr a merite. mirne povolte dva srouby drzici potenciometr a lehkym klepnim otacejte potenciometrem az doshnete pozadovaneho napeti. oba srouby utahujte opatrne a stridave. pokud si napeti pri utahovani rozhodite, opakujte znova. take je dobre zkusit parkrat vytocit plyn a pustit ho. napeti nebude vzdy uplne stejne, ale je trebanajit co nejlepsi "stredni" hodnotu. rozsah voltmetru je treba nastavit co nejnizsi, merime napeti do 1V. jo a merene napeti je stejnosmerne, to aby jste se nepokouseli merit na stridavy rozsah...
Takze na potenciometru nastavit napeti 0,31v?
Moc z toho nejsem chytry. Nemas nejaky obr? Nebo zkusim kontaktovat turbyho.
PLS, hod mi sem odkaz na cely clanek od turbyho
Kusala napsal:
Černa krabička s konektorem na levém hrdle sání.
Zde postup sepsaný od turbyho.
Zmerit potenciometr jde tak, ze vezmete izolovany tenky dratek, konce odizolujete v delce cca 1cm a sundate konektor potenciometru. dratek vlozite do kontaktu ktery je nejdal od valce a konektor zase zastrcite do potenciometru tak aby dratek mel stale kontakt. na druhy konec pripojite kladny (obvykle cerveny) fous voltmetru a zaporny pripojite na kostru. zapnete zapalovani (ale nestartujte!) a voltmetr a merite. mirne povolte dva srouby drzici potenciometr a lehkym klepnim otacejte potenciometrem az doshnete pozadovaneho napeti. oba srouby utahujte opatrne a stridave. pokud si napeti pri utahovani rozhodite, opakujte znova. take je dobre zkusit parkrat vytocit plyn a pustit ho. napeti nebude vzdy uplne stejne, ale je trebanajit co nejlepsi "stredni" hodnotu. rozsah voltmetru je treba nastavit co nejnizsi, merime napeti do 1V. jo a merene napeti je stejnosmerne, to aby jste se nepokouseli merit na stridavy rozsah...
Takze na potenciometru nastavit napeti 0,31v?
Moc z toho nejsem chytry. Nemas nejaky obr? Nebo zkusim kontaktovat turbyho.
PLS, hod mi sem odkaz na cely clanek od turbyho
Diky
Tak i přes nastavení hodnoty na 0,31V motorka občas střelí. Nejvíce to nasimuluji, když na volnoběh vytočím na 4-5tis. otáček a zavřu plyn.
není to ostrá rána, ale střelí.
s ohledem na to, že mám objednaný výfuk MIVV, uvidíme, jak se to bude chovat s ním.
Pokud bude střílet, budu laborovat, jestli vrátit zpátky KAT.
POzn:
zatím mám vypojenou propojku, s ní jsem to nezkoušel, jestli to střílí.
To zkusím dneska večer.