nForger napsal:
Začal jsem se po tom pídit, když mi začal blbnout FID - nejdřív problikával poslední dílek palivoměru.. no a teď když natankuju plnou, tak se ten poslední dílek nerozsvítí..
to mě nesvítí co jsem motorku koupil, poslední čárka mi svítila tak 2x, jinak vždycky předposlední, pokud tankuju pod víčko, pokud se tam snažím napěchovat co se dá (a půlka z toho vyteče) tak občas ten poslední dílek i chvilku svítí :-)
když už tu máme tak pěknou diskuzi, měří vám to taky tak (mám 30l), že do 300 km to ukazuje plnou a pak to začne klesat? na 500km se rozsvítí kontrolka abych nakonec nezjistil že mi to měří taky blbě
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
... no asi to mas na zacatku procesu, kdy to pak prestane merit. Ja uz jsem o level dal. Kdyz to bylo jeste v poradku, tak mi FID krasne plynule umazaval carky s pribyvajicimi kilometry a byl pomerne presny i hladove oko rozsvecel, kdyz tam zbyvaly ty +/- 4 l (22l nadrz).
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
no to je prima :-)
taky nevím jestli je specifikum 30l nádrže nebo mojeho palivoměru že když mám málo benzínu (do 4 čárek) a dám to na boční, tak svítí rezerva a FID vyleze na správnou hladinu až za několik kilometrů
já doteď žil v tom že tohle všechno je normální
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja napsal:
no to je prima :-)
taky nevím jestli je specifikum 30l nádrže nebo mojeho palivoměru že když mám málo benzínu (do 4 čárek) a dám to na boční, tak svítí rezerva a FID vyleze na správnou hladinu až za několik kilometrů
já doteď žil v tom že tohle všechno je normální
To je normální jev když to postavíš na policajta tak se benzín přeleje a plovák je na suchu pak to chvíli trvá než se to všechno hodí do pohody.
No ale abych tě jen neuklidňoval tak to že ti neukazuje poslední dílek je divný a ty skoky taky neměnil jsi náhodou pal. filtr a nedal jsi to tam blbě jako já
MotoPaja- mě to taky přetéka z levé kapsy docela dlouho, záleží na tom, jestli není někde propojovací hadička moc zalomená aby se nezmenšil její průřez.
Jinak posledně jsem ujel na svítíci rezervu asi 10 km a následně dotankoval (na bočáku) 25 litrů.
První čárka z plné mi zmizí asi po 110 -120 km.
Jo a kontrolka mi svítí až asi 20 km po tom, co mi zhasne poslední čárka.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Mara napsal:
MotoPaja- mě to taky přetéka z levé kapsy docela dlouho, záleží na tom, jestli není někde propojovací hadička moc zalomená aby se nezmenšil její průřez.
Jinak posledně jsem ujel na svítíci rezervu asi 10 km a následně dotankoval (na bočáku) 25 litrů.
První čárka z plné mi zmizí asi po 110 -120 km.
Jo a kontrolka mi svítí až asi 20 km po tom, co mi zhasne poslední čárka.
Jóó tak s tím bych souhlasil tak nějak mi to teď taky maká akorát ty počty litru se lišej Jestli to nebude tím že mám nádrž jen na 24l.
filtr jsem měnil ale dal jsem to tam stejně (i chování je pořád stejný)
tak to není moc pozitivní
mě rezerva se rozsvěcuje obvykle když mám 0-2 čárky při 2 čárkách se to rozsvítí při jízdě do dlouhýho prudkýho kopce myslím
jinak obvykle když končí poslední (nebo teda první odspodu) čárka
ale spíš teda je blbý že to má měřit lineárně ... já jsem myslel že to je německá specialita, ve starým Opelu Vectra mi to totiž měří taky tak, že palivoměr sleze na hranici červenýho a tam pak zůstane 200km a pak spadne skoro na doraz
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Ahoj mám dotaz FiD panel mně neukazuje poslední čárku při plné nádrži a nebo jen někdy, teď mám rozebranou nádrž a zkoušel jsem na sucho hýbat s plovákem ale nic to neukazuje tak se chci optat zda je to normální a nebo mám problém. Dík za odpověď.
Možná je to pro Tebe závažná závada, já bych to neřešil. Stejně po natankování (do plna) vynuluji denní počítadlo a hledám benzinku po najetí zhruba 350 km... Takže čárky na FIDu jsou pro mne víceméně informativní. Někdy se rozsvítí "hladové oko" dříve, ale vím že na rezervu ujedu ještě dost.
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Jo, někdy to takhle blbne.... stává se to "docela" často. mě to teď začalo dělat i u ADV.
osobně si myslím že je to tím že člověk prostě natankuje fakt do plna.... a to těm měřákům asi nedělá dobře... Na kalibraci toho plováku potřebuješ kalibrační držák...
Osobně jsem si ověřil, že je lepší tu nádrž prostě nervat do plna párkrát a je to zase dobrý..
Napadlo mě, že možná i v tom plováku může být časem malá dírky a trocha toho paliva prostě pronikne dovnitř a tím jakože klesne...ale to je spíš jne taková blbost... Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Já jsem nedávno řešil podobný problém , vyndal jsem plovák ven a jemným smirkem 500 očistil jak plíšek tak i dráhu po které jezdí a je po problému.
Das ist BMW
Tak už mě přestal ukazovat palivo vůbec tak otázka jestli palivoměr nebo Fid v sobotu na projížďce to ještě fungovalo sice při plné bez dvou čárek. Tak co ted?
Tak a čím to tedy bylo? Nějaký špatný kontakt? Dnes jsem natankoval plnou bandasku 100 oktanama, tak snad to pomůže.. respektive, vypadalo to nadějně.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Jednalo se o to že ten jezdec co je jezdí pote dráze sice vypadal že doléhá na dráhu ale po změření ohmmetrem to nebyla tak úplně pravda on ten plovák má dost velkou vůli takže to někdy ukazovalo a někdy ne. Pak už jen přihnout ten plíšek zkontrolovat to znovu a jeto.http://www.bmwgs.cz/images/smiley/wink.gif