Kamarád si vyhlédl tuhle motorku, já 1150 prakticky neznám, navíc to je někde v Olomouci. Má tam snad tento týden cestu, tak jestli má smysl se tam vůbec stavovat.
Angličanka, takže bude asi ohnilá, holátko, malá nádrž. Výfuk mě neznámé značky bez originálu. Popis pravděpodobně od autaře, nebo mě to tak přijde. Cena je zajímavá, ale očekávaná vzhledem k tomu, co jsem napsal.
jel jsem kolem koule www.jedemkolem.cz
Podle fotek je těžký posoudit skutečný stav. Já měl GSA z UK a všechno bylo skutečně dost orezlý, cokoliv povolit byl problém. Radil bych spíš zkusit kontaktovat Boba, který vozí fakt hezký motorky ze SRN. Vždycky je otázka, jestli se vyplatí ušetřit na pořizovací ceně (tady např. chybí držáky kufrů+kufry, což je minimálně 10 tis.). Navíc nájezd není malý, dají se čekat opravy/závady, které s určitým počtem kilometrů většinou přichází (např. koncový převod).
Radím nespěchat, kouknout fyzicky na víc motorek a vždycky vzít někoho, kdo GS/A sám má nebo měl.
Je to motorka pro "specifického" zákazníka... to si musíš uvědomit... někdo si dal práci, aby to vypadalo jako GSA, jen nechápu, proč tam nedal i GSA nádrž... Pokud je Tvůj kamarád kalsickej uživatel a nic si neudělá sám, pak ať na ni zapomene... pokud ale je technicky zdatnej, myslím, že za tu cenu (pokud vše funguje) to není úplně špatný....
Je to motorka pro někoho, kdo by chtěl GSA, ale buď se mu za ni nechce dát ty prachy, a nebo na to nemá... furt lepší než za podobný prachy koupit 1100....
Dále si musí uvědomit, že prodávat (pokud se jí v budoucnu bude chtít zbavit) se mu bude hůř, než origo GS nebo GSA, právě kvůli tomu, že je pro specifickýho zákazníka, jak jsem psal na začátku....
A v neposlední řadě je potřeba si spočítat, kolik ho pak vyjdou věci, který možná na jiných dražších motorkách už jsou... pak možná zjistí, že to není až tak dobrý kup...
Každý na to koukáme z jinýho úhlu pohledu a tudíž i názory se můžou lišit...
Pokud chce holátko bez ověšení kuframa a všechno si zvládne udělat sám, nevadí mu, že nemá ani origo GS ano origo GSA (což je pro někoho to nejdůležitější) pak o tom může uvažovažovat
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
Na gsa nesedí minimálně stupačky, kde tady mi podle fotek přijde že jsou úzké z gs. Pak malá nádrž. Naopak z gsa jsou padáky, sedačka a modré kryty hlav, rozšíření zobáku a ráfky.
Tak teď si vyber.
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
Já bych řekl, že se ADV začal dělat až v roce 2002. Kamarád tam i volal a bylo mu řečeno, že klouže spojka. Nic víc zatím nevím.
BMW R 1150 GS ... 217 000 km
BMW R 1200 R ... 80 000 km http://schrot.raj...
Stupacky jsou origo GSA. Mala nadrz se na adviky taky davala. Tak tady hosi prestante varit z vody A Advik byl predstaven v roce 2001 a od 2002 v prodeji.
Upravil Kubrt dne 12.06.2019 17:56
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Jetou motorku, pokud má levé ruce a krom dofouknutí pneu a dolití benzínu vše "outsourcuje", si koupí jen hazardér. My, co víme kam sahnout a nebojíme se práce, raději jetou před výměnou spotřebáku (spojka, tlumiče, brzdy, oleje) za odpovídající cenu, protože budeme vědět, co jsme vyměnili, co při výměnách zrevidovali a ve finále budeme klidnější, než když koupíme "leštěnku" za velký "ranec" a ta se vysype při první nevhodné příležitosti.
Zkrácená odpověď: Pro šikovného dobrá cena, pro neumětela jezdícího do servisu na každou výměnu oleje nebo prasklou žárovku je to past. Kamaráda neznám, ať sám zhodnotí své možnosti a podle toho buď koupí a vítáme jej mezi nás, nebo ať nechá ležet a koupí na splátky novou elektronikou prošpikovanou plastomrdku se zárukou.
Vím o čem píšu, za tři roky na 1100 RS z UK dovezené poskočilo počátadlo z 111k mil na 154k mil (tedy najeto mnou nějakých 70k km) a minulý měsíc mám koupenou 1150 RS z Holandska. Obě za super cenu, s množstvím práce a nemalými investicemi, ale v součtu levněji pořízeno než naleštěná bída inzerovaná jako "jen sednout a jezdit".
Saturnin napsal:
AKBH: podle čeho si poznal že to není GSA?
Noo vycházím z toho, co se v inzerátu píše ( nabízí to jako GS)... kdyby to bylo GSA v papírech, tak proč by to tam nenapsal??
Nekoukám na detaily (jaký jsou stupačky)... nepřemýšlím nad tím, kdy se GSA začalo prodávat.... prostě vařím jen z toho, co je napsáno a co na první pohled člověk vidí...
Francis - mluvíš mi z duše...
Upravil AKHB dne 12.06.2019 20:12
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
Vsechno vypada jako GSA. Bez ABS a angličanka, takže se dá očekávat od soli stav olezlý, jinak je to holátko, ale z fotek myslím nic víc nevyčteš. Chce to vidět a pospoudit jestli to za to stojí.
Saturnin napsal:
AKBH: podle čeho si poznal že to není GSA?
Noo vycházím z toho, co se v inzerátu píše ( nabízí to jako GS) a podle toho, že na nosiči z GSA je jen nápis GS... kdyby to bylo GSA v papírech, tak proč by to tam nenalepil??
Btw, na mym advikovi mam taky na podsedlovce jenom GS a mam to advika.
Jak psal Vojta, spis to sacuju na to, ze inzerat psal nekdo, kdo neni uplne kovanej v Baworakach, nebo masinach.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Saturnin napsal:
AKBH: podle čeho si poznal že to není GSA?
Noo vycházím z toho, co se v inzerátu píše ( nabízí to jako GS) a podle toho, že na nosiči z GSA je jen nápis GS... kdyby to bylo GSA v papírech, tak proč by to tam nenalepil??
Btw, na mym advikovi mam taky na podsedlovce jenom GS a mam to advika.
Jak psal Vojta, spis to sacuju na to, ze inzerat psal nekdo, kdo neni uplne kovanej v Baworakach, nebo masinach.
Vsak jsem si to taky uvědomil... že o tom nosiči melu nesmysly... a opravil jsem to... jen pomalejc, než jsi ty na to zareagoval...
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
Francis napsal:
Jetou motorku, pokud má levé ruce a krom dofouknutí pneu a dolití benzínu vše "outsourcuje", si koupí jen hazardér. My, co víme kam sahnout a nebojíme se práce, raději jetou před výměnou spotřebáku (spojka, tlumiče, brzdy, oleje) za odpovídající cenu, protože budeme vědět, co jsme vyměnili, co při výměnách zrevidovali a ve finále budeme klidnější, než když koupíme "leštěnku" za velký "ranec" a ta se vysype při první nevhodné příležitosti.
Zkrácená odpověď: Pro šikovného dobrá cena, pro neumětela jezdícího do servisu na každou výměnu oleje nebo prasklou žárovku je to past. Kamaráda neznám, ať sám zhodnotí své možnosti a podle toho buď koupí a vítáme jej mezi nás, nebo ať nechá ležet a koupí na splátky novou elektronikou prošpikovanou plastomrdku se zárukou.
Vím o čem píšu, za tři roky na 1100 RS z UK dovezené poskočilo počátadlo z 111k mil na 154k mil (tedy najeto mnou nějakých 70k km) a minulý měsíc mám koupenou 1150 RS z Holandska. Obě za super cenu, s množstvím práce a nemalými investicemi, ale v součtu levněji pořízeno než naleštěná bída inzerovaná jako "jen sednout a jezdit".
S timhle fakt nesouhlasim... Neco jsem na GS uz taky najezdil a za zdatnyho mechanika se nepovazuju. Tzn. ze i normalni clovek si muze takovou motorku koupit, kdyz vi, kde servisovat a ja mam to stesti, ze vim.
Kazdopadne netvrdim, ze jeho kamos ma jit a koupit ji... Na to, jak na me ten inzerat pusobi neni ani ta cena dobra. Od teto bych dal ruce pryc.
jel jsem kolem koule www.jedemkolem.cz
vojta napsal: S timhle fakt nesouhlasim... Neco jsem na GS uz taky najezdil a za zdatnyho mechanika se nepovazuju. Tzn. ze i normalni clovek si muze takovou motorku koupit, kdyz vi, kde servisovat ...
Tak nevím, souhlasím s tebou nebo nesouhlasím? V mém textu není zmínka o zdatném mechanikovi ale pouze o šikovných rukou. Běžnou údržbu - výměnu olejů, filtrů, brzd, tlumičů, ... udělá škovný kuchař nebo knihovník, zejména v dnešní době, kdy máme google a youtube je plný videonávodů :-)
Upravil Francis dne 13.06.2019 09:17
Mně se líbí a advík to je. Vidle,ráfky, hlavy válců + podsedlovka. Kdo by se s tím předělávat? Kufry nejsou, protože je určitě bláznivej anglán prodal zvlášť! Okouknout, poslechnout, projet a je to. Já tu svou mám 60 tis km a akorát sundám kola, když je chci vyměnit a umím vyměnit vzducháč a baterii. Proto mám GS a ne rejži!
Mně se líbí a advík to je. Vidle,ráfky, hlavy válců + podsedlovka. Kdo by se s tím předělávat? Kufry nejsou, protože je určitě bláznivej anglán prodal zvlášť! Okouknout, poslechnout, projet a je to. Já tu svou mám 60 tis km a akorát sundám kola, když je chci vyměnit a umím vyměnit vzducháč a baterii. Proto mám GS a ne rejži!