zdar,
mate niekto skusenosti s uvedenym filtrom ?
idealne na 1150ke s Y zvodom a koncovkou (ladak) pripadne akekolvek Vase skusenosti, postrehy, nazory ....
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
pridam info z netu:
Všetky filtre majú doživotnú záruku.
Štandard filtre sú vyrábané z peny ktorá je špeciálne tvarovaná a sú priamo vo fabrike testované na motorových brzdách.
Tieto filtre majú priepustnosť vzduchu vyššiu o 40% oproti originálnym papierovým filtrom. Štandard filtre sú určené aj na bežné cestné použitie.
K filtrom je možné prikúpiť sadu na údržbu filtrov.
Filtre sú navrhnuté tak aby maximalizovali výkon a prúdenie vzduchu do motora.
Pri ich použití je nutné urobiť zmeny palivovej mapy a tak v maximálnej možnej miere využiť zvýšené prúdenie vzduchu.
Filtre sú zložené z dvoch priepustných vrstiev :
1, Hrubšia prvá vrstva na ktorej sa zachytávajú hrubé nečistoty, no taktiež narovnáva prúdenia
vzduchu na vnútornú vrstvu .
2, Druhá jemná vnútorná vrstva peny ktorá je schopná zachytávať častice prachu menšie
ako 5 mikrometrov a tak na vstupe do motora zostáva dokonale čistý vzduch.
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
KN + svody + koncovka mam 45000 na 1150 naprosta pohoda, vyperu a jedu.
Poku jde o KN mel jsem ho jeepu, honde, ted je opet v aute, ale kupuji vzdy jen vlozku a ne zavodni kosiky.
Za mne spokojenost
Na Novem Zealandu se davaji KN do tahacu a stavebnich stroju!!!
profesor
KN+Y+koncovku tuto kombi uz pouziva hafo ludi a aj zdejsi clenovia a nedovolim si tvrdit ze by si to davali ak by vedeli ze nejak davaju nahubu motoru/GSu
mozna som sa zle vyjadril ze "sportovy" to som len citoval z shopu kde som kupil filter
Vobec mi nejde o to aby som GSo mal sportovejsie - to NIE!
... ale po dlhych rokoch som nakoniec sam sebe povolil a rozhodol sa ist do Y+koncovky a toto davat na moto s klasik vzduch. filtrom je blbina
Vacsina pouzivate KN filter, ktore su najfrekventovanejsie a .... naj naj + dlha historia a verim ze vedia co robia a ze motor tym nedostava na hubu
... Takze zmenim otazku: mate niekto skusenosti s uvedenym filtrom ? na otazku: je filter PIPERCROSS alternativa za KNko? pripadne ake mate skusenosti s tymto filtrom?
nahodou ho niekto nemate na moto v kombinacii s Y+koncovka ?
KN aj PIPERCROSS si penove a podla popisu je to o tom istom len ina znacka.
ak casom zistim ze PIPERCROSS bola zla volba, dam sancu KN a ak to nebude pre mna oki, pojde spat origo papier+kat+origo koncovka - inu to tam pojde vzdy ked pojdem do dojče krajin
Upravil vlk dne 14.05.2013 22:32
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Ja mám vo svojom BMW R1100GS Pipercross, nemám ale laďák. Neriešil som filter kvôli nejakej snahe zvýšiť výkon ale kvôli tomu, že meniť stále zabombovaný papierový filter sa mi zdalo drahé. jazdím veľa vo veľmi prašnom prostredí (samé poľné cesty atď.) Čiže Pipercross mám len preto, že sa dá umyť aj to mám na ňom ešte natiahnuté chirurgické čiapočky, ktoré pravidelne vyhadzujem. Filter pre dobrý pocit umývam a poriadne impregnujem po každom off-road víkende.
sú autá, sú motorky a nad nimi je BMW
Trochu to oživím, mám s molitanem najeto 20.000, každých 5.000 údržba filtru. Vliv na max výkon v max. otáčkách evidentní. Teď jsem ho ale vyndal a vypadá, jako by byl okousaný od myší. No ale protože myši v sání nemám, zdá se že se ten molitan začal rozpadat. Je pravda, že jsem to docela párkrát prohnal- je možné, že to prostě mechanicky nevydrželo? Nebo vada materiálu? Máte někdo podobnou zkušenost? Myslíte že to je na reklamaci?
truk přiložený následující obrázek:
[92.04Kb]
Chtěl jsem být v životě šoustár. Splnilo se mi to na 50%. Jsem stár...
čest! já mám Pipercross od začátku.. měl jsem s dvouvrstvým molitanovým filtrem dobrou zkušenost dřív a mám ji i teď.. ale je potřeba údržba.. když ho člověk neimpregnuje (já min. 2x ročně), tak se začne drolit a nebude dobře filtrovat.. viz. ten na fotce..
foto z cest: www.facebook.com/...
o moto: http://www.motork...mid=103612
BMW R1150GS (2001, bez ABS)
KMZ K-750 (1962, se zpátečkou, tzv. "Dněpr" )
Možnost základního servisu boxerů série 850/1100/1150/1200(vzduch)..
Možnost diagnostiky Jeep WJ/WG..
Tak když píše, že co 5tis km údržba, tak to je snad automatický, že po vyčištění se zase musí namazat... to mě neříkej, že je někdo tak mimo, že by tam dal suchej molitan
Otázka je ovšem, čím to čistil a čím mazal. Některý výrobky některých značek nejsou kompatibilní a někteří výrobci/prodejci vůbec nejsou kompatibilní s logikou a jsou schopný vám nabídnout na čistění molitanu rozpouštědlo
Nejlepší na čištění je podle mě Motorex... ale v podstatě je to takovej předraženej Jar
Upravil Mr GS dne 07.10.2019 15:22
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
já mám zkušenost s tím od touratechu, nevzpomenu si teď na jméno. Kupoval jsem ho v podstatě jen kvůli dlouhé cestě abych nemusel táhnout další tři filtry. Po třech letech stále drží i když už je vidět nějaké opotřebení.
Zcela mimo téma a jako alternativa, už jezdím sezónu s filtrem od Guglatech a jsem nadmíru spokojený. Filtr je fakt dobře zpracovaný. Filtrace na úrovni papíru a 3x větší průtok vzduchu. Nepřidá to koně, to mi je stejně jedno, ale motor funguje klidně a jede hezky i v nadmořských výškách nad 4tis.
Může i nemusí se olejovat.
Jo a mám ysvod a střídám koncovky RP tuning a Akrapovič.
vojta přiložený následující obrázek:
vojta napsal:
já mám zkušenost s tím od touratechu, nevzpomenu si teď na jméno.
Touratech žádnej nemá... to je australský výrobce UNI filter a tt to jen prodává... to jen tak, abys jako kocanda neuváděl lidi v omyl, že tt má něco kvalitního v portfóliu
Mimochodem... na 11 a 1150 asi nikdo nemůže zodpovědně říct, jestli filtr nepropouští bordel, když není možný se podívat do airboxu, takže s tím NEmazáním bych byl opatrnej
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mám molitanovej Pipercross v GSA cca 40 000 km,jednou-dvakrát za sezonu ho vyperu v horké,hodně JARové vodě,nechám vyschnout a nastříkám sprejem na motokrosové filtry,který jsou taky molitanový a zatím žádnej problém.
Taky používám uni filtr 3 roky 70 tkm najeto ,furt vypadá jako nový ,2 za rok vyprat a naolejovat používám na to věci od motorex jinak prát filtr po 5 tis pokud nejezdíš na Sahaře tak je to blbost stačí jednou za servis když jezdíš silnici tak i méně ,nechápu jak jsi ho mohl tak zničit
Koukám na tu debatu a rovnou se vás zeptám tady, i když trochu od tématu..Na jaře chci dávat na 1150 gs nové vstřiky..původně jsem přemýšlel nad KN filtrem a očipovat...Zbytek sestavy je origo koncovka a katalyzátor..Má to vůbec cenu?...Myslím ten filtr a čip...Pokud ano, tak co se změní?..Díkes J.
vojta napsal:
já mám zkušenost s tím od touratechu, nevzpomenu si teď na jméno.
Touratech žádnej nemá... to je australský výrobce UNI filter a tt to jen prodává... to jen tak, abys jako kocanda neuváděl lidi v omyl, že tt má něco kvalitního v portfóliu
Mimochodem... na 11 a 1150 asi nikdo nemůže zodpovědně říct, jestli filtr nepropouští bordel, když není možný se podívat do airboxu, takže s tím NEmazáním bych byl opatrnej
no jasny, ze to neni TT, jen jsem si nemohl vzpomenou na jmeno. Nastesti jsem ho kupoval v SK
To nemazani je jen kdyz jezdis po meste, samozrejme se doporucuje ho namazat. Vychazim z jeho testu, kdy to hnal pres airbox z 800GS kompresorem a porovnaval jednotlive filtry. Nevim jestli tohle jde nejak zodpovedne merit jinak nez ve zkusebne.
Apropó jak dopadl tvuj benzinak? Nebyla by fotka? Zajimal by me vysledek
jel jsem kolem koule www.jedemkolem.cz
Apropó jak dopadl tvuj benzinak? Nebyla by fotka? Zajimal by me vysledek
Tys byl v té Jedovnici vožralej?
Jsem ti říkal, že jsem tam ten benzínovej filtr ani nedával, protože když někdo prodává takovou "hightech" věc a neumí ani vymyslet pořádný uchycení do hrdla, tak já to tam nebudu vázat na dva kousky nerezovýho drátu jak pytel brambor... to ať se v gůglatechu trošku probere. To je takový řešení, jak v touraplechu. Vzít cizí dobrej nápad (nanotextýlii), ušít z toho pytlík a bez snahy to prodávat, jako vlastní výrobek. Ten nápad sám o sobě je perfektní, ale kur.va, to se nemůže trochu zamyslet a udělat to tak, abys to jen vsunul do hrdla vrchem? Stačí tam nechat zašít nějakej benzínu odolnej kroužek, co sedne přesně do hrdla na ten spodní lem. Pak je možný to kdykoliv vyndat a zpět vložit, což si myslím, že je pro případný znečištění ideální řešení. Mě by samo nevadilo, že se musí sundat víčko, stejně jsem ho měl už dole, když jsem to tam chtěl dát, ale když jsem to rozbalil a viděl, že je k tomu kousek drátu, kterým to mám přivázat na držák měřícího pásku, tak jsem to znechuceně zase zabalil a strčil do regálu. To je ideální způsob, jak z perfektního nápadu vytvořit bastl... na Jawu asi dobrý...
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
J3nda napsal:
Koukám na tu debatu a rovnou se vás zeptám tady, i když trochu od tématu..Na jaře chci dávat na 1150 gs nové vstřiky..původně jsem přemýšlel nad KN filtrem a očipovat...Zbytek sestavy je origo koncovka a katalyzátor..Má to vůbec cenu?...Myslím ten filtr a čip...Pokud ano, tak co se změní?..Díkes J.
Můj názor je ten,buďto nechat všechno origo,nebo udělat komplet Filtr+Ysvod+koncovka+čip.
Čipoval sem proto,že po montáži filtru a otevřenýho výfuku se to ochudí,jinak bych do toho nehrabal.
Vikec..Díky, asi to tak nechám a možná časem poladím celou soustavu, jak píšeš. Ještě počkám jestli se ozve někdo se stejnou kombinací a podělí se o svou zkušenost..Zajímá mě rozdíl v chování motoru..Co je schopnej čip s KN filtrem nabídnout..Pokud je tam rozdíl minimální, tak není co řešit..