Ahojte, tak už to přišlo. Poprvé za 11let našeho soužití mě nechala trčet na cestě. Naštětí nedaleko od baráku, takže rychlou spojkou jsme odvezli GS na vozíku zpět. Bez náznaku problému jsem ulej 15km a najednou za jízdy padl výkon, na plyn bez reakce a motor chcipl. Natočit jde jen na 2s a chcipne. Přikláním se k palivu, čerpadlo zavrčí, ale řekl bych více nahlas. Půlka nádrže tam je, vratka kapes přepouštění je průchodná. Asi mě nemine vytažení čerpadla ( prasklá hadička čerpadlo/propojka/filtr/povolena sponka hadice ), ale jestli vás napadá ještě něco jiného... Může to být případně Hall?
Upravil milanosor dne 09.05.2020 18:34
I pád na hubu je pohyb kupředu
Kdysi mne takhle z nicehonic na kruhaku chcipla masina taky. A bylo to cerpadlo. Ani nevrklo...
Hlavne se nezapal jako Bečka
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal:
Kdysi mne takhle z nicehonic na kruhaku chcipla masina taky. A bylo to cerpadlo. Ani nevrklo...
Hlavne se nezapal jako Bečka
Snaaaad ne...Zahlidl jsem tuto nehodu. I mistr tesar se nekdy utne
Jinak u mě čerpadlo jede. Jen mi při otevření víčka připadá, že cáká dovnitř. Letos jsem ale najel jen cca 50km, tak to po zimě nemám ještě úplně naposlouchané
Upravil milanosor dne 09.05.2020 18:38
I pád na hubu je pohyb kupředu
Zkontroluj jestli hází jiskru, můžeš vyndat vstriky a podívat se jestli prášil benzin, ale jestli mas pocit ze Ti caka benzin do nádrže budeš mít prasklou TVAROVOU hadičku k benzinovemu filtru. Bude praskla v ohybu...
Takže vyměnit rovnou filtr a originál 7cm dlouhou hadicku za symbolických 700,- Kč myslím...
Jinou tam nedáš protože primohybu se Ti sploští a benzin nemůže protékat.
tomle1 napsal:
Je to Hall. Přesně tak se mi to chovalo.
Ten ti chcípl samovolně, nebo ho smetl roztrženej řemen altíku? Kolik pro info stál nový Hall?
Upravil milanosor dne 09.05.2020 21:21
I pád na hubu je pohyb kupředu
taky u mě to byl Hall. Navíc se to chovalo tak, že jak mašina zchládla, tak šla nastartovat a pár km zase jela. A pak zase z ničeho nic ztrácela výkon a zdechla.
Stál tuším kolem 3000 Kč
Upravil ripper dne 09.05.2020 22:06
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Mě se to stalo v alpách, jednou z ničeho nic, okamžitě mi šlo nastartovat ale dělalo to častěji a častěji. třeba za 100km, pak za 50 a pak nešlo jet... po hodině a vychladnutí to zase šlo, že jsem dojel cca 100km do servisu tam vyměnili a vše ok
Nejspíš to je Hall, oprava na pár minut... a cena cca ty 3-4 v materiálu...
Já hall kupoval vloni koncem roku na autodilos. Za tu dubu zdražil na webu o 700Kč.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hele kluci, mam dotaz ohledne toho hallu. Mam 160k km a hall porad puvodni. Vozim s sebou vsak nahradni a zajima mne, jestli az mi ten starej zgebne, tak jestli ten novy proste jen ,,cvak cvak" prehodim a jedu dal?
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal:
Hele kluci, mam dotaz ohledne toho hallu. Mam 160k km a hall porad puvodni. Vozim s sebou vsak nahradni a zajima mne, jestli az mi ten starej zgebne, tak jestli ten novy proste jen ,,cvak cvak" prehodim a jedu dal?
Na dojetí ti to bude stačit, ale pak to bude chtít přesně nastavit.
HonzaGS: Pravda, to bude ten důvod.
Vtipné je, že když jsem kupoval 1100GS, tak stál motor z bouračky 15tis.Kč, což byla jedna průměrná výplata a teď stojí stále 15tis.Kč takže vlastně zlevnil na polovic.
Kubrte: nechej namontovat nový Hall do motorky a v kufru voz ten funkční starý.
Také mi nyní hall Bohumil v rámci lázní motocyklu preventivě přehodí (cca ve 140tis km?).
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Mne na R850GS zdechnul ve 110 tisicich. Nastesti 100m od baraku po navratu z Bosny. Kupoval jsem ho na MLParts za 2.5k, ted uz je za trojku. Symptomy byly stejne.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999