Mam v plane nechat menit oba gufera+pretesnenie sppjkoveho valca. Spojka pojde bud Sachs alebo original. Este by ma zaujimalo, je nutne menit oba pritlacnaky, alebo nechat to na mechanikovy podla stavu. Mam 88000km. Neviete ešte poradiť, ktoré všetky guferá, mám objednat?
Upravil oration dne 23.11.2020 13:50
Sleduj: https://www.insta..._source=qr
Zatial este neklouze. Zabera az uplne pri vrchu, tak predpokladam, ze tam odniekial olej nachcal. V zasade je z nej spojka nedavkovatelna, ale funkcna. + aj ked covid dovoli chystam sa na vacsiu testu
Upravil oration dne 23.11.2020 14:29
Sleduj: https://www.insta..._source=qr
oration napsal:
Zatial este neklouze. Zabera az uplne pri vrchu, tak predpokladam, ze tam odniekial olej nachcal. V zasade je z nej spojka nedavkovatelna, ale funkcna. + aj ked covid dovoli chystam sa na vacsiu testu
skontroloval si to cez starter? ten spodny spojkovy valcek das ako repasovat? len vyrobit a vymenit gumicku? precitaj si co sa mne stalo. po par rokoch mi to tieklo znova a natieklo cez tycku na lamelu. odporucam vymenu noveho valceka i ked stoji cez 100e ak tecie
Upravil xNOKIAx dne 23.11.2020 14:47
Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza
A tratila sa ti aj kvapalina z nadrzky v takom pripade? Pravdupovediac pozeral som cez starter, ale uz davnejsie a nesom teraz pri moto. Tak to asi necham ked sa to rozobere a pozre co vsetko treba.
Sleduj: https://www.insta..._source=qr
velmi malo. obcas som dolial ale nebolo to nic vazne. idealne rozobrat pozriet co treba a podla toho sa zariadit. zbytocne kupovat dopredu. jedine ak by sa menilo vsetko. mna to kedysi stalo cele okolo 400-500e za material. ale lamela, pritlacne kotuce, simeringy vsetky co tam su a potom plus valcek. tak ak si to nerobis sam neviem co to bude stat ake su ceny na to.
Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza
Nebudem si to robit sam prave.Tak co na isto sa vymeni uz ked bude rozobrate tak by som do predu kupil lamelu a gufera(len neviem ake) Zvysok poriesim operativne.
Sleduj: https://www.insta..._source=qr
Zdravím pánové, prosím o radu zkušenějších.
Ponechat, koupit lehce jeté zachovalé nebo koupit nové?
(stav 90000 km)
M4tej přiložený následující obrázek:
To těžko říct, mam ji od 60ti tisíc (druhej majitel). Nicméně např. drážkování na vstupní hřídeli převodovky vypadá naprosto OK, gufera na převodovce, ani na klice neprochcávaj, velký ložisko v hrušce mělo lehkej pitting na vnitřní i vnější dráze, hučelo, takže šlo ven. Podle předchozího majitele se tam měnil jen benzín, olej a brzdovka. Takže opravdu těžko říct.
Jinak zkušenost s použitím jetejch přítlačáku má někdo?
Upravil M4tej dne 26.11.2020 19:46
Jen pro informaci, třeba to někomu v budoucnu pomůže...
Nájezd 90000 km, původní lamela má 5,6 mm (tzn. lehce za půlkou životnosti) a drážkování je v pořádku. Takže i s přítlačákem a opěrným talířem, i když nevypadaj moc pěkně, dávám zpět.
Komplet spojka se bude měnit až před větší cestou někdy v létě. Poté doplním, kolik to ještě najelo a v jakém stavu to je + foto.
Styl jízdy: 90% asfalt, na kochačku, 10% terén, žádnej masakr.
Upravil M4tej dne 27.11.2020 17:02
Chápu Tvé rozhořčení, taky se mi to příčí, ale důvodem jsou finance. A ano, nekupuj si opici, když nemáš na banány, ALE...
Chci tam dát novou lamelu s prodlouženym drážkováním. Tim pádem rovnou i nový přítlačák, opěrnej talíř a pružinu - to už něco stojí.
Dát tam teď jen novou lamelu se sku*venym přítlačákem a opěrnym talířem je asi blbost...
Dát tam teď původní lamelu + nový přítlačák a nový opěrný talíř? Toho se bojim, že kdyby se lamela úplně sjela, tak vyku*vý i novej přítlačák a opěrnej talíř.
Takže radši to složím, ať se to vyku*vý navzájem a pak až budou prachy, dám to komplet nový. Je to špatná úvaha?
Přítlačák i opěrnej talíř jsou de facto hladký, ale jsou vyhřátý...těžko říct, možná nová spojka po pár kilácích v terénu s brutálnim spojkovánim za doprovodu hutného kouře a smradu bude vyhřátá zrovna tak, ale ruku na srdce, kdo po každý jízdě půlí motorku
Upravil M4tej dne 27.11.2020 17:08
Prirlacak je popraskany,vypaleny a dej prez něho pravítko a uvidíš tu mezeru...jinak ze mas drazkovani na vstupní hřídelí vporadku není kilometrama ale stylem jízdy.
Nemecky doktor ročník 1945 co najede na sadu gum 25000km bude s drazkovanim hotovy raz,dva....ja vyndaval moju převodovku ve 190000 a drazkovani o.k. ale na tourancky dam 13000 tak nevím co vyjde levněji...
Kupredu spatki ni krok...