Ahoj Chlapi. Zatim najizdim svojich prvnich 2000km, takze nevim jestli je to normalni nebo ne, ale trosicku mi rosi olej kolem manzety na spoji kardanu a hrusky.Co by jste tomu rekli podle obrazku? Je to normal nebo mam prusak od prevodovky a ceka me vymena gufera? Olej zatim nikde nekape
Jo a najeto je neco malo pres 30 tis
Upravil milanosor dne 29.07.2009 13:52
Bych to zatím neřešil,měl jsem stejný problém a ptal jsem se technika v Renocaru.Prý to není na škodu a mám počkat až to bude horší.S odstupem 4 let mohu říci,že to horší není,spíš už to tolik neprolíná a tím pár korun ušetřených.
BMW R 1100GS vzor kačer
Lital jsme s tim prave porad nekde okolo, pak to umyl, takze nemam ani moc odkoukane, jestli to rosi porad stejne. Ted o vikendu padlo 600km a vypada to asi takhle. A co ta manzena? Drzi ti porad na stejnem miste? Zda se mi, jakoby se trosicku shrnovala. Nemyslim uplne na spadnuti, ale kdyz ji potahnu dozadu na hranu, tak zase casem povyjede. Mozna to je tou mastnout, nebo je ta paska malu stahnuta. Nevim
Upravil milanosor dne 29.07.2009 20:31
No minimalne bych mrknul pod manzetu kolik tam toho oleje je, a kontroloval bych stav oleje v prevodovce a v kardanu, muze to saknout z obou gufer. Gufera stojej jinak kolem 400,ale je s tim docela prace, osobne bych koukal na ten stav oleje a zatim neresil, ale pres zimu bych si je v klidu vymenil
Manžeta pořád na svém místě,ale až na doraz není,ale to je asi normál.Pokud tam nejsou vyloženě kapky,tak jezdi.Zkontrolovat olej můžeš,ale vsadím se,že ho tam budeš mít dost.
BMW R 1100GS vzor kačer
čoveče rosilo mi to úplně stejně, tak jsem po pár tisících od koupě kontroloval olej, tak v koncovým převodu trochu chybělo, tak jsem dolil, ale teď jsem byl na výletě a najednou koukám a
MotoPaja přiložený následující obrázek:
to Milanosor:
-Určitě zkontrolovat kolik toho do manžety nateklo a jestli je olej čistý.
-Pokud je oleje maličko a je čistý tak kontrola hladin hrušky a převodu a pak myslím můžeš jezdit.