Kluci, můžete mi aspoň změřit na kterej pin vám jde 30 (stálý napajení) a na kterej pin vám jde 15 (napájení po zapnutí klíčku) Nebo má někdo schéma napájení jednotky? Jen připomínám dvousvíčka 2004
Tak ani řídící jednotkou to není, díky Praskin za půjčení, stále vše při starem. Rozpletená elektrika, vše ok, díky looker za stránky, ty pomohly s elektrickým schéma a taky s dalším poznatkem, kdy tam řešili do růžova rozpálené koleno výfůku, což se mě děje a po výměně snímače otáček by to mělo být OK.
Já ho jen čistil, takže se to znovu rozdělá a uvidí se dál.
Jinak momentálně motorka nastartuje, po pomalém přidávání plynu jde až do omezovače jak na neutrál tak při jízdě, ale jak se přidá rychle tak jen do 4000 tisíc a jakoby se to dusí a strašně pomalu to jde dál nebo se to udusí
jednou jsem thle řešil a bylo to snímačem teploty nasávaného vzduchu ukazoval nesmyslnou hodnotu a motorka taky nemakala
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Kdyz je podezdreni na cidlo teploty tak ho staci odpojit,RJ pak pracuje s default teplotou 20stupnu.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
Motorka byla na diagnostice v Renocaru a nic neukázala, pouze smazány adaptační data. Jedna cívka byla špatná, koupil sem novou. Čidlo nasávaného vzduchu vyzkoušeno z jiné motorky
Tak i druhá cívka byla špatna, sice házela jiskru, ale při přidání plynu vykazovala špatné hodnoty. na volnoběch vše ok. proto se na to nepřišlo hned. Motorka konečně vrká jak má