no urcite sem predelaval ten "Thermocouples" z foliengeber na potentiometer.. ale ten INDUCTIVE_FUEL_SENSOR si fakt nepamatuju.. :/
Proc tam vubec jsou dve nastaveni pro jednu vec??
Jinak sem to po case vratil nazpet bo to byl ten plovak umisteny na hrdle nadrze a od 250km ukazoval prazdnou nadrz...
ottoman přiložený následující obrázek:
to je k zamyšlení, proč.....
Jestli mi sdělíš, S110 šlape na tom, ok bude chyba u mě, ale jinak... já jenom píši poznatek, že ten telefon se nespáruje. Vidí to,ale nepáruje se.
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
Ale víš snad, že ten odb adaptér přes android nepřipojíš tak, jako jinou bt periferii (třeba sluchátka)?
To připojení proběhne až v motoscan aplikaci. Pokud ten telefon má splněnou podmínku na min. verzi Androidu a BT protokolu, tak by to mělo šlapat.
Nebo se snad mýlím?
Neexistuje špatné počasí!
mirou napsal:
Zdravím, mohli byste někdo poradit zda lze ve verzi Profesional zkalibrovat sací klapky a pokud ano, tak nějaký stručný návod? Moc děkuji..M.
nerejpej dotoho. nebud aktivni
... servis a diagnostika BMW Motorrad
je tam pouze reset /kalibrace krokovych motrku volnobehu....klasicke klapky(doraz) se musi stelovat rucne dle sparomerky, a to mi delal Tonda kdyz jsem u nej mel prevodovku
Chlapi moc děkuji za rady a reakce...možná ještě popíšu důvod proč se ptám, třeba budete mít ještě nějakou radu či zkušenost...
Loni jsem řešil při mé cestě po Balkáně problém s opakující se hláškou s problémem či chybou v diagnostice motoru a padání motoru do nouzáku...pár tisíc km od baráku celkem radost a dovolenou to v celku kladně neokořenilo :-( Řešil jsem až v zimě, když jsem to dával na servis ventilů...ten co mi to dělal, tak mi řekl že zkalibroval klapky přes Motoscan... světe div se, z jara jsem se snažil před další cestou na Balkán zase něco nalítat, abych ověřil, zda ten "zásah" pomohl...po ca 2500 km ani jednou nouzák či ta hláška ...skontroloval jsem i Motoscanem a dokonce žádná načtená chyba (při těch problémech předtím tam byly opakující se chyby "Drosselklappe 1" Tak jsem s radostí vyrazil na Balkán 2024... a problémy se opakovaly ... v Albánii, v Černé Hoře a v Bosně u Mostaru sem málem zůstal ...nakonec jsem natankoval v Mostaru 100 oktan a dávakl jsem jí vcelku nasranej trochu větší čočku, než je má běžná turistická jízda... domů jsem ujel necelé 2 tis km a ani jednou to už neudělalo. Doma kontrola na MScanu a zase několikrát chyba Drosselklappe 1 ... už mi z toho hrábne.
Omlouvám se za dlouhý popis...a předem děkuji za nějou radu... Chtěl jsem totiž vamáznout chby...pak si tedy sám zkalibrovat a zase pozorovat. Tu kalibraci tedy asi myslel zřejmě že mi provedl asi ten reset..???
nebude to snimac polohy klapky? pocitam s tim ze vule na lankach je v poradku a klasickou synchronizaci mas udelanou...dle mne toto nemuze delat spane serizene krokove morky/ klapky na volnobeh...to bude neco jineho, ja tipuji ten poťák
Upravil Bedabanjo dne 24.07.2024 10:40