Dneska jsem jel do prahy. Samozrejme ze nebudu zapinat navigaci kdyz to tak nejak znam. A kdyz chci najit cilenou ulici tak ejhle a zumo ne a ne se zapnout. Nekde jsem tu drive cetl o podobnem problemu. Mate tedy nekdo podobnou zkusenost? Vyresily jste to nejak? Samozrejme se to stalo po zkonceni zaruky...
no mneto skapalo displejem. ale oto nejde. pokial ti odišlo takto neopravuju. len aby si vedel
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Není to dlouho, co jsem měl ten samý problém. Reset nepomohl. Zkus vytahnout baterku a nechat to jeden den bez ní. Dal jsem ji zpět a normálně naskočila. Tímto děkuji Milanovi Holému za radu.
Upravil joe dne 20.05.2011 22:13
Baterie typu li-ion s napetim 4,2V a kapacitou 2000mAh, na baterce jsem nameril 4,05V. to by melo jeste fungovat vzhledem k tomu, ze u tohoto typu baterii je konecne vybijeci napeti 2,5 - 3 V dle typu anody.
Ovsem co me zarazi je, kdyz pripojim navigaci k PC a zacne jakoby nabijet. Na kontaktech od vyndane baterie namerim nabíjeci napeti 5,1V. Baterie Li-ion maji striktne dan prah nabijeciho napeti na 4,2V a toto napeti musi byt dodrzeno s toleranci na +/- 1% jinak se razantne snizuje zivotnost baterie.
Z techto poznatku mi plyne, ze navigace znicila baterii a vubec bych se pri dnesni kvalite nedivil, kdyby toto nabijeci napeti bylo vetsi schvalne! Jako je tomu u mobilu kdyz vam v kramu reknou at poprve vybijete baterii pekne domrte ze ji to prodlouzi zivotnost. Timto si pouze prodejce zajisti, ze vas tam drive ci pozdeji privita pro novou baterii. Nechci nikoho obvinovat, treba je muj garmin vyjimkou a neco se v nem podelalo ale prijde mi to divny. Zkusim jinou baterku a uvidim.
no v mobilech su 90% baterei 3,7V a všetky nabijačky su na 5voltov. to satie baterky musia inak pozerat. a ked ju maš nabijat optimalne 10hodin 10%jej kapacitou. priklad 2000mAh je nab prud 200mA a ti ju láduješ 500 alebo niektore nabiojačky aj 1000mA tak to sa jej teprva pretačaju budiky.
100bubu napsal:
no v mobilech su 90% baterei 3,7V a všetky nabijačky su na 5voltov. to satie baterky musia inak pozerat. a ked ju maš nabijat optimalne 10hodin 10%jej kapacitou. priklad 2000mAh je nab prud 200mA a ti ju láduješ 500 alebo niektore nabiojačky aj 1000mA tak to sa jej teprva pretačaju budiky.
baterie nokia 3,7V 850mAh mam v mobilu ja. Jedna se o tutez technologii Li-ion. Moje nabijecka: 3,7V na vystupu trafa a 355mA. To o cem mluvis neni pripad typu Li-ion. U tohoto typu je presne dano nabijeci napeti a proud libovolny dle potreb rychlosti nabijeni. Nabijeci proud dle vyrobce v rozmezi 0,1-2C pricemz C je kapacita baterie. Jinak diky za odkaz.
tak baterkou to neni. zkousel jsem tam jinou a porad nic. i moji baterku v jinem pristroji a ta je v pohode. jdu to rozkuchat. To by bylo aby to neslo...
no nevim co tam uvidiš. je to jeden plošák a gps modul a obrazovka.
jasom to mal rozobrane v rumunsku na jendom kameni.
Upravil 100bubu dne 21.05.2011 18:08
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
vevnitr nic nebylo cerny ani nic podobnyho. Navigace by sice mela byt vibracim odolna ale kdyz jsem videl ty dva konektory ktery spojuji display s zakladni deskou tak mi napadlo, ze to bude chtit precizne dal dohromady. Zdalo se mi, ze konektor kdyz jsem ho rozpojoval tak nebyl symetricky zapojen. Dal jsem si tedy zalezet na naslednem pripojeni a svete div se, jde to.
Napadlo me, ze navigace nemahlasove navigovani, tudiz me napadlo, ze mozna i bezi, ale kdyz nepujde display tak to ani nezjistim, proto jsem taky vsadil na tyhle dva konektory!
Michal21 přiložený následující obrázek: