Rudo, najaře musím přezout. Půjdu pravděpodobně do E07+. Dořešila se nějak úprava patky a případné úniky tlaku? Na E10 jsme nikdy prakticky nedofukoval nic. Možná po zimě jako na všem.
I pád na hubu je pohyb kupředu
milanosor napsal:
Rudo, najaře musím přezout. Půjdu pravděpodobně do E07+. Dořešila se nějak úprava patky a případné úniky tlaku? Na E10 jsme nikdy prakticky nedofukoval nic. Možná po zimě jako na všem.
Myslím, že jo. Teď těch reakcí od kluků podstatně ubylo.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Masné to tu v Olomouci skoro všichni.. Nikomu nic neuchazi... Jen pořádně očistit ráfek, a otrhat ty chlupy (spuntiky) co jsou u patky.. Ty se tam občas skriply a byl tam problém.. Jinak je to cajk
Bedabanjo napsal:
Masné to tu v Olomouci skoro všichni.. Nikomu nic neuchazi... Jen pořádně očistit ráfek, a otrhat ty chlupy (spuntiky) co jsou u patky.. Ty se tam občas skriply a byl tam problém.. Jinak je to cajk
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
dva moji kamosi maji e-07+ a treba na mokrym asfaltu v zatackach cestuji ze strany a nastranu jako v cirkusu... asi je to dobra ci uchazejici guma pro kochace a hledace co nejlevnesiho pneu... ale celkove to vazne neni kvalitni guma...
Hootik napsal:
dva moji kamosi maji e-07+ a treba na mokrym asfaltu v zatackach cestuji ze strany a nastranu jako v cirkusu... asi je to dobra ci uchazejici guma pro kochace a hledace co nejlevnesiho pneu... ale celkove to vazne neni kvalitni guma...
..opravdu? Dva kámoši?? A jezdí spolu, nebo každej na svý motorce?? Co podat vlastní zkušenost, než JPP?
Toho, že "..kámoš říkal..." jsou plný motorkáři, a podle toho se tam taky dozvíš kvalitní info...
A opravdu za to cestování ze strany na stranu můžou jedině pneumatiky?
Chtěl jsem to napsat až na jaře, ale když už.... Na E07+ jezdim zatim jen celej podzim a zimu, teploty cca od -5 do +20, sucho, mokro, sníh, bláto... Jediný s čim byl "problém" - prvních asi 50km jsem si zvykal na jinej tvar oproti před nima obutejm Touranckám a motorka trochu jinak padala do náklonu. Na silnici drží stopu na mokru, i v mraze dost překvapily, ustřelí jen když přidam moc plynu, nebo když jsem moc stočil držítka, ale vždy jsem to poznal/věděl včas, abych to ustál bez pádu a šlápnutí na zem. Poserproužků jsem se zbavil během 14ti dní.
Dofukoval jsem jednou, když se teploty přesunuly pod nulu.
Na běžný a svižný ježdění seženeš určitě i lepší gumy (s jiným nájezdem a cenou) ale pokud se neřadíš do kategorie sebevrah, tyhle pneu v pohodě splní co mají.. Jinak máš evidentně špatně zvolený preference na obutí. Teda kámoši...
Sorry jako za ten sloh, nemyslim to zle, ale je to tu psaný v několika vláknech, že tenhle druh informací je zbytečně nicneříkající. Páčko
---------------------------------------------------
..konečně boxer..
Ahoj mysim ze nas trochu tahas za rukav a natahujes si triko
Jestli si někdy jel na sněhu jak údajně píšeš tak ti nepomůže vůbec nic
To si si spletl s autem
Zkus na sněhu položit do zatačky motorku a přidat více plynu jak píšeš
Asi si evidentně nikdy na sněhu nejel
Mitas nebude špatný ale ze by si to všichni dávali na moto to asi ne
O náklonech na sněhu jsem ale nepsal jediný slovo, zmínil jsem mokro a minusový teploty - tedy mráz. Přes sníh musím jezdit, jelikož 700m od baráku k autobusový zastávce nikdo cestu neupravuje ani posypem štěrkem/pískem/čímkoliv. Na rozdíl od hladkých pneu jako třeba i tourance, je tohle použitelný pro jízdu, bez jistoty pádu. No a pokládání motorky do zatáčky a přidání plynu - NA SNĚHU, to jsem opravdu nikdy nezkoušel. Na to mam asi moc rozumu... Jestli jsi pochopil, že jezdim za všech okolností stejným způsobem, tak jsem to buď špatně napsal, nebo jsi to špatně pochopil. O přizpůsobení jízdy okolním podmínkám se tu bavit nebudeme nee?
Kdyby náhodou zase......upřesním že sníh je ta bílá sr*čka co padá místo deště a hromadí se na místě kam napadá. Když se to ujezdí a zmrzne, používá se k tomu přívlastek "zmrzlý" a pak nepomůže ani psovi 4x4.
---------------------------------------------------
..konečně boxer..
Pár pneumatik už jsem taky vyzkoušel .....
Hlavně bych nesrovnával 07 a 07+ jsou to hodně odlišné pneu !!!
Na 07 tvrdší směs a mnohem větší nájezd na úkor přilnavosti zejména na mokru !!!
07+ je pro mé použití ideální ...na silnici mě neumezuje a mimo ni podrží a projede mnohem více než dovoluje moje sebevědomí v terénu :-)
Po 8-10tis km měním i když má ještě cca 30% vzorku
Nechci tu nikoho přesvědčovat že je Mitas nejlepší pneu na naše stroje ale vlastnosti ...nájezd ...cena je pro mě bezkonkurenční
Za hranicema potkávám motorkáře kteří nemají předsudky k naší značce a vychvalují je ....
Upravil GSA Petr dne 31.01.2021 11:49
souhlas, E07+ je uplne v pohode
chces gumu na vodu? samozrejme existujou lepsi
chces gumu do hard terenu? samozrejme existujou lepsi
chces gumu na 50.000km? samozrejme existujou lepsi
za me v tom mixu sucho/voda/silnice/off/cena/najezd zatim nevim o lepsim pneu...
dukazy ?
na vode o sobe s tim klouznutim vzdycky da vedet, jeste se mi nestalo ze by to ujelo nejak dramaticky
pod kopcem potkas nejakyho kolenobrusa a on se na kopci po serpentinach diví ze ti ujel o vterinu a jeste mas vic obrouseny boty nez on
a v terenu to samy, samo ze spuntari si jedou vic na pohodu, jenze ty s nima ty krocany taky projedes, o sotolinach nemluve...
takze pruser jsou akorat mokry sikmy louky, to je pravda zabava no
je to velmi, velmi slusna guma na univerzalni provoz motorky, ale logicky nic do extremu, coz ostatne neni ani GS, za me univerzalnost GS presne pasuje k univerzalnosti E07+
xylem napsal:
souhlas, E07+ je uplne v pohode
chces gumu na vodu? samozrejme existujou lepsi
chces gumu do hard terenu? samozrejme existujou lepsi
chces gumu na 50.000km? samozrejme existujou lepsi
za me v tom mixu sucho/voda/silnice/off/cena/najezd zatim nevim o lepsim pneu...
dukazy ?
na vode o sobe s tim klouznutim vzdycky da vedet, jeste se mi nestalo ze by to ujelo nejak dramaticky
pod kopcem potkas nejakyho kolenobrusa a on se na kopci po serpentinach diví ze ti ujel o vterinu a jeste mas vic obrouseny boty nez on
a v terenu to samy, samo ze spuntari si jedou vic na pohodu, jenze ty s nima ty krocany taky projedes, o sotolinach nemluve...
takze pruser jsou akorat mokry sikmy louky, to je pravda zabava no
je to velmi, velmi slusna guma na univerzalni provoz motorky, ale logicky nic do extremu, coz ostatne neni ani GS, za me univerzalnost GS presne pasuje k univerzalnosti E07+
Pod to se podepíšu
Upravil GSA Petr dne 31.01.2021 19:23
Ahoj, přidám vlastní zkusenost. Mitas E07+ na GS 1200 08. Sada byla za slušnou cenu a líbil se mi hrubsi vzorek. Jezdím často ve dvou a převážně asfalt. Chvíli trvalo než se ojely chlupy a guma si sedla. Za sucha dobrý, dost dobře držely, ne však při nízkých teplotách. Na mokru dost klouzaly, na trávě k ničemu. Jo a byly dost hlučný, jak nový tak ojety. Po roce a cca 7 tis km jsem je vyhodil i když měly vzorku dost. Vyměnil jsem je za Michelin Anakee 3. Na trávě jsou taky marný, ale na mokru drží podstatně líp, ale po sjeti na určitou hloubku vzorku při určitě rychlosti huci taky.
Pro mě je důležitá vlastnost že M07+ je předvídatelná
Jak na suchu tak na mokru neustřelí ale lehce klouzne a dá varování na rozdíl od Scoutů nebo Metzelerek který nepopírám drží víc ale pak ustřelí bez varování ......
Bono: budes se divit ale jezdi kazdej na vlastni motorce a neni to kamos rikal, ale ja to vidim kdyz jedou predemnou... a opravdu to nejsou lidi co tahaji... svoje zkusenosti nikdy asi nenapisu, protoze si to proste nikdy nekoupim... a to vlastne nesmim rikat... protoze se to pak stane...
a jak pise Ricky: jakmile je mokro a nizsi teplota tak to klouze, pokud klasicky E-07 klouzou vic nez E-07+ tak potes koste... rika to a pise to vic lidi v recenzich, tak na tom asi neco bude
xylem napsal:
souhlas, E07+ je uplne v pohode
chces gumu na vodu? samozrejme existujou lepsi
chces gumu do hard terenu? samozrejme existujou lepsi
chces gumu na 50.000km? samozrejme existujou lepsi
za me v tom mixu sucho/voda/silnice/off/cena/najezd zatim nevim o lepsim pneu...
dukazy ?
na vode o sobe s tim klouznutim vzdycky da vedet, jeste se mi nestalo ze by to ujelo nejak dramaticky
pod kopcem potkas nejakyho kolenobrusa a on se na kopci po serpentinach diví ze ti ujel o vterinu a jeste mas vic obrouseny boty nez on
a v terenu to samy, samo ze spuntari si jedou vic na pohodu, jenze ty s nima ty krocany taky projedes, o sotolinach nemluve...
takze pruser jsou akorat mokry sikmy louky, to je pravda zabava no
je to velmi, velmi slusna guma na univerzalni provoz motorky, ale logicky nic do extremu, coz ostatne neni ani GS, za me univerzalnost GS presne pasuje k univerzalnosti E07+
Pod to se podepíšu
Souhlas
Hootik: no může bejt, taky jsem viděl v zatáčkách courat ze strany na stranu pár motorkářů, a s pneumatikama to většinou nemělo co dělat
Každopádně ta pneumatika je dost čitelná, aby se na ní dalo bezpečně jezdit téměř za všech okolností bez nějakýho velkýho omezování
Třeba byli kámoši zvyklí na větší lepivku
---------------------------------------------------
..konečně boxer..
Pridám aj moju skúsenosť. Teraz mám obuté E-07+, predtým TCK80. Snáď, asi za každých podmienok mi prišla TKC lepšia. Suchý/mokrý ľahký off, suchá/mokra cesta. Náklony som si dovolil o dosť hlbšie. Ale je tam jedno ale a to je životnosť. V zásade v polke sezóny už boli dead. Do Chorvátska som tam obul E-07+. TET+dialničné presuny a mám pocit, že z gumy ani neubudlo. V pláne je vyskúšať niečo od Motozu.
Sleduj: https://www.insta..._source=qr