To chce kuchyňský trychtýř na provázku a vždy po tankování ho nechat přivázaný na držáku na kufry, aby za jízdy okapal...
Kanystry jsou fakt super, nálevka se dobře schová a hlavně většina kluků dělá držáky právě na tento typ. Taky mám dva, na vodu. Jakmile ale pořeším držáky od Marseluse na termosky, pak do nich půjde asi benzín a olej.
jeden na vodu, druhej na benzin. 2 sady i s drzakama a popruhama me vysli na 1000kc. Ale je to jen tak pro machrovinu, pac tady v cechach to moc nevyuziju
Ty kanystry se dají sehnat i v provedení s velkým hrdlem, takže do nich jde tankovt u benzínky. Ty s malým otvorem jsou určený na olej a tuším nemají certifikát pro přepravu benzínu GGVSEB. Ty na benzín jsou o dost tužší, nedají se rukou promáčknout.
Myslím že nejde o to, že by se to nějak rozleptalo nebo že by to bouchlo statickým nábojem.. Spíš když do tebe někdo zezadu narazí, tak jakou energii ten kanystr vydrží než praskne a benzín vyteče (což může být při havárce docela fatální, 2l stačí na slušnej ohníček). Tak asi proto ty certifikace a atesty apod.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ono asi taky je potřeba brát v úvahu, že kdyby to někdo jooooo strašně moc používal, mohl by nastat problém s O-kroužkem, který těsní ten náústek. Asi by mohl rychleji puchřet, kdyby byl v kontaktu s benzínem oproti vodě. Kdo ví, jen názor... Na starých kanystrech pamatuji těsnění z dosti tvrdé gumy, tohle je jen "gumička do vlasů"...