- Vnutorny tvar - C4 skor ovalny, C4 Pro okruhly (podobny C3)
- Vetranie na brade - kvalitnejsie spracovany mechanizmus. Na C4 zevraj vypadaval
- Vnutorny material - na C4 Pro coolmax
- Pinlock - C4 Pro ma original Pinlock, C4 mala okopirovany, ktory nefungoval dobre
- Mikrofon - presunuty zhora (nad obocim) dole k ustam (licnica)
- Kryty na komunikator - na C4 vibrovali a sposobovali hluk, na C4 Pro su pevnejsie uchytene. Plati, len ked nie je instalovany komunikator
- 2 alebo 3 velkosti skrupiny (?) - niekde pisu, ze skrupinu C4 Pro uz konecne vyrabaju v 3 velkostiach. Na stranke Schuberth.com nic take nepisu. Asi by to Schuberth netajil, ak by to bola pravda.
Supi - ďakujem velmi pekne Myslím, že toto pomôže viacerým. Su to myslím pomerne dôležité zmeny. Sa mi zdalo, že verzia PRO vyšla pomerne veľmi skoro.
Upravil Strip808 dne 21.01.2019 19:42
K velkosti skrupiny.... na Louis.eu pisu:
Outer shell sizes: 2 (53-59, 61-65)
Takze stale len 2 velkosti. To je podla mna dost pruser na taku znacku.
C4 vo velkosti L (t.j 59) som mal kupenu jeden vikend. Nesedela mi, bola mala. Vratil som ju.
Velkost 61 mi uz bola trochu velka. Ale najhorsie bolo, ze pri velkosti 61 som mal pocit obrovskej helmy na hlave. Zrazu ten skvely, siroky priezor bol daleko od oci a tym padom realne zorne pole vyrazne mensie oproti velkosti 59.
A taktiez ta velka skrupina s hrubym polstrovanim = velmi tazka prilba.
Ahoj, máme nějaké nové poznatky kolem C4 Pro? Začínám uvažovat o přechodu z Arai Tour X4 na vyklápěčku. Obyčejná C4 se asi úplně nepovedla, tak by mě zajímalo jestli je C4 Pro vyladěná a opět top vyklápěcí helma.
Mám ji po Uvex Carbon Enduro, to je velký rozdíl. Sedí mi i na mé přerostlé dýni , hlučnost na GS byla trochu vyšší ale oproti Uvexu tichá, nyní na Traceru žádná ( lepší štít - proudění má vliv stejně jako výška jezdce). Můj hlavní důvod ke koupi - sklolaminát, který nestárne. Nemíním co 4 roky měnit přilbu.
https://www.zonerama.com/rop1
Jenys napsal:
Karbonka se musí měnit kvůli stár
nutí materiálu?
Nepsal jsem nic o výměně karbonky kvůli stárnutí, jen o důvodu mého výběru C4 oproti termoplastu apod. Uvex šel do šrotu kvůli plexi, které již nelze koupit. Zmínil jsem Uvex jen pro porovnání.
https://www.zonerama.com/rop1
Má už někdo nějaký dlouhodobější zkušenosti s C4pro?
Neptám se na pohodlí a hlučnost... to je individuální.
Funguje všechno tak, jak by mělo? Neteče někam? Nic nevrže? ... zkrátka, stojí to za ty prachy nebo je to jak ta předražená veteš od touratechu?
A co ten jejich interkom?
Jak to funguje a jak dlouho reálně vydrží baterie?
Dík za relevantní příspěvky.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA