Jak máte vyřešeno aby zadní brzda neměla tak dlouhý průběh? V endurobotách je to celkem opruz !!!
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
servisak napsal:
Vyndej ven ten kolíček z padélu povol si tu matku a zašroubuj nebo povol ten závit co jde do válce.
udělal jsem to a jediný co se stalo byla na dálnici zablokovaná zadni brzda a modry zvlneny kotouc.
Takze zadni brzda je na toto hodne citliva
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '14
BMW R 1150GS Adventure '02
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: MZ 251 ETZ '90
servisak napsal:
Vyndej ven ten kolíček z padélu povol si tu matku a zašroubuj nebo povol ten závit co jde do válce.
udělal jsem to a jediný co se stalo byla na dálnici zablokovaná zadni brzda a modry zvlneny kotouc.
Takze zadni brzda je na toto hodne citliva
Protože jsi tovytočil moc a měl jsi špičku na pedále
špičku na pedále nemám protože zadní brzdu v podstatě nepoužívám, ale je pravda že poprve jsem to vytočil moc, pak jsem s tim laboroval a porad se brzda zahrivala a tak jsem dosel k zaveru ze nejlepší je mít malinkou vuli
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '14
BMW R 1150GS Adventure '02
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Jak je ta matka mezi 2-3 jo ? tam to mám skusit poštelovat ?
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
1)uz jsem ji spalil. V MNG moc jsem pritahl tahlo a pak mi zacala samovolne pribrzdovat az do spaleni desticek a zapeceni celeho trmenu.
2) Tak jsem ji povolil a jezdim s trochu delsim propadem.
Ale, pak jsem postupen casu vychytal:
-da se to vcelku dobre nastavit, ale musis PORADNE odvzdusnit brzdu a HLAVNE nalit kapalinu na MAX.
Protoze pri polozeni motorky a staci jen kapaliny mensi mnozstvi, tak se drive nebo pozdeji zavzdusni a opet propad je delsi. Brzda sice brzdi normalne, ale lames si kotnik.
Podle me je ta nadobka vzadu mala, pokud jako ja jezdis off.
Ted to delam tak ze ji obsas odvzdusnim a doleju kapalinu a propad paky je optimalni. Srovnaval jsem to i s KTM a jejich brzdami a mam to stejne.
Upravil dufino dne 16.11.2012 10:23
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Takze SWATE:
- odvzdusni (musite byt dva na to)
- dolej kapalinu na max. Neboj se pridat i vice, protoze jak se sjizdeji desticky, kapalina ubyva
-pak serid kontramatkou na pace brzdy propad (samo nech malou vuli)
- a KONTROLUJ TO obcas
Upravil dufino dne 16.11.2012 10:28
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Ahoj kuci,
mám dotaz ohledně výměny zadních desek na 1150 gs adv 2002 abs
Po výměně desek jsem šel projet a kotouč i třmen se dal použít jako plotýnka.
Následně jsem znovu sundal vyzkoušel pohýbat pístkama a vše ok. Po nasazení třmenu na kotouč(nedotažené šrouby na uchycení třmenu) jsem vyzkoušel zabrzdit(na stojanu) a točit kolem, vše ok. Problem nastal ,když jsem šrouby na uch. třmenu dotáhl.Deska vnitřní(netlačena pístky) nalepená na kotouči a kolem se prakticky nedá protočit aniž bych zkoušel brzdit. Tak nevím čím to může být, jestli třebas těmi pružinami nebo co tam je,které zajištují pružnost třmenu.
Díky za rady
nazdar jen mala poznamka mel by si to napsat do zpraven casti fora tohle je pro F800GS , ale kluci ti tu poradi asi taky
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
strndy - nemáš "přirostlé" vodící čepy mezi třmenem a držákem třmenu (laicky řečeno - to co je pod těma gumovýma prachovkama). Rozdělej to od sebe, očisti to a namaž pastou od Textaru.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Mezi samotným třmenem a jeho "držákem" (ten stříbrný díl se závity pro šrouby k uchycení k motorce) jsou dva čepy (pod dvěma manžetkami) - jeden na třmenu a jeden na držáku - musí se to na nich volně pohybovat. Vyjmeš desky a tyto dva kusy normálně oddělíš od sebe - tzn. čepy vyjedou z manžetek. Jestliže je ten jeden čep "zarostlý", což se stává, když to jednou za čas někdo nerozdělá a nenamaže nebo když je poškozená manžetka, tak to potom rozdělat nejde a třmen nefunguje tak jak má (tzn. není "plovoucí" ). Jestli ti to nejde, tak pod tu manžetku nastříkej nějaký "uvolňovač" (třeba WD40 nebo obdobný sprej) a zkoušej to rozhýbat.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...