Co vlastně má ukazovat doopravdy ukazatel dojezdu na počítači? 1.V manuálu píšou že-počet km ujetých od dosažení rezervního množství paliva v nádrži,přičemž se cifra automaticky vynuluje při natankování paliva v množství větším než je rezervní stav 2.v renocaru mi technik řekl že takto ne , že to ukazuje počet km které jde ujet na veškerý benál v nádrži.dnes jsem najel asi 170 km ,stav na displeji dojezdu před jízdou vykazoval nějakých 98km+- a při jízdě klesal(logicky) když se mi po asi 60km rozsvítila kontrolka rezervy a displej ukazoval 56km dojezd,po asi 3km jsem dotankoval do plna a to 13lbenálu; ukazatel dojezdu naskočil na 168km a s pohybem stavu 5km+- to tak zůstalo během dalších asi 100km tak teda bych teď rád věděl kdy vlastně umřela domovníkovi babička
Jooooooooo to už se tu řešilo. Ta babička umřela asi někdy v roce 2008 kdy Hicks koupil osmikládu. A rád ti na tvoji otázku odpoví, že jo hubeňoure
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
jen ještě; v renocaru při 10 000km servisu mi sdělili že svolávačku jsem tam měl jednu a to na řetěz a ostatní dřívější chyby jsou už u r.v.09 odstraněny z výroby tak předpokládám i problém s palivoměrem snad
Hehe, no to je zaujímavé...
Ja mám r. 2011 a nemám ukazovateľ dojazdu, len palivomer a priemernú a aktuálnu spotrebu. Keď dosiahnem rezervu, rozsvieti sa kontrolka a počíta mi kilometre, ktoré prejdem na rezervu, teda neodratáva, ale napočítava. Tento ukazovateľ má prioritu, takže nech mám nastavené čokoľvek, tak to tam stále svieti. Až po natankovaní, to zmizne a objaví sa zase až dôjdem po rezervu.
Takže to asi nejako prekopali a je to teraz len takto...
zx325 napsal:
Hehe, no to je zaujímavé...
Ja mám r. 2011 a nemám ukazovateľ dojazdu, len palivomer a priemernú a aktuálnu spotrebu. Keď dosiahnem rezervu, rozsvieti sa kontrolka a počíta mi kilometre, ktoré prejdem na rezervu, teda neodratáva, ale napočítava. Tento ukazovateľ má prioritu, takže nech mám nastavené čokoľvek, tak to tam stále svieti. Až po natankovaní, to zmizne a objaví sa zase až dôjdem po rezervu.
Takže to asi nejako prekopali a je to teraz len takto...
kim napsal:
Co vlastně má ukazovat doopravdy ukazatel dojezdu na počítači? 1.V manuálu píšou že-počet km ujetých od dosažení rezervního množství paliva v nádrži,přičemž se cifra automaticky vynuluje při natankování paliva v množství větším než je rezervní stav ............*
Jo, to je spravne. Do cca pulky nadrze to ukazuje dojezd > (vice nez) a od pulky mene to ukazuje cca skutecny dojezd.
Ten prvni dojezd kolisa plus/minus na zpusobu ujeti a prumerne spotreby nekolika poslednich kilometru, jinak bude v podstate ukazovat porad stejnou cifru az do pulky nadrze, kde teprve zacina fungovat plovak v nadrzi. Plovak v nadrzi je maly a vetsi by se tam nevesel. Proto je udelano takoveto reseni.
jednoduse receno, skutecny dojezd to ukazuje az kdyz je na display "rovna se" =.
Pred tim, tedy vice nez > je nepresne kuli plovaku jak psal petrs.
zkousel jsem jak moc se tomu da verit pri hodnotach okolo 0,
Jednou tam byla 0km a jeste cca 1/2l benzinu tam byl a stale to jelo, podruhe, ale tam bylo dojezd 2km a moto bylo suche.
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
>petrs no zní to logicky jak to říkáš ,budu to sledovat jestli to takto funguje. ale to musel vymyslet nějakej inženýr normální člověk by to takhle komplikovaně vymyslet nedokázal.
kim napsal:
>petrs no zní to logicky jak to říkáš ,budu to sledovat jestli to takto funguje. ale to musel vymyslet nějakej inženýr normální člověk by to takhle komplikovaně vymyslet nedokázal.
ja to od zacatku naprosto spolehlive chapu a nikdy by mne nenapadlo to resit.
Proste kdyz je nadrz plna.. blbe se to meri.. ukazuje to dojezd >nez neco.
No a cca posledni pulku/tretinu to jde presne.
Vsichni vime, ze dojezd mame cca ~350, takze stejne predstavu mas.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
> hicks, jasně stát nikde nezůstanu na to jsem moc ,,pan opatrný" ale jsem taky jak se říká trochu punťa a když to tam mám tak chci vědět co to má správně ukazovat a co to ukazuje skutečně,budu to sledovat jestli mi to správně fachá ale předpokládám že jo podle toho co tu píšete.
kim napsal:
> hicks, jasně stát nikde nezůstanu na to jsem moc ,,pan opatrný" ale jsem taky jak se říká trochu punťa a když to tam mám tak chci vědět co to má správně ukazovat a co to ukazuje skutečně,budu to sledovat jestli mi to správně fachá ale předpokládám že jo podle toho co tu píšete.
sleduj jestli ti na cerpacce nezasyci nadrz, kdyz ji otevres.
(NESMI sycet).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kim napsal:
> hicks, jasně stát nikde nezůstanu na to jsem moc ,,pan opatrný" ale jsem taky jak se říká trochu punťa a když to tam mám tak chci vědět co to má správně ukazovat a co to ukazuje skutečně,budu to sledovat jestli mi to správně fachá ale předpokládám že jo podle toho co tu píšete.
sleduj jestli ti na cerpacce nezasyci nadrz, kdyz ji otevres.
syčať - že bol v nádrži podtlak nesmie, ale syčať pri otváraní lebo tam bol pretlak môže.
Plavák nevie odmerať viac ako 2/3 nádrže, preto ukazuje dojazd "viac ako 2/3 nádrže / priemerná spotreba". Ked sa plavák pri úbytku paliva pohne z horného dorazu ukazuje reálny dojazd- celkom presne. Ak dojazd klesne na asi 60 km zobrazí sa na displeji aj ked bol navolený iný údaj.
Robí mi to opakovane až kým nedôjde benzín
mám 2008 s kompletným PC.
zx325 napsal:
Hehe, no to je zaujímavé...
Ja mám r. 2011 a nemám ukazovateľ dojazdu, len palivomer a priemernú a aktuálnu spotrebu. Keď dosiahnem rezervu, rozsvieti sa kontrolka a počíta mi kilometre, ktoré prejdem na rezervu, teda neodratáva, ale napočítava. Tento ukazovateľ má prioritu, takže nech mám nastavené čokoľvek, tak to tam stále svieti. Až po natankovaní, to zmizne a objaví sa zase až dôjdem po rezervu.
Takže to asi nejako prekopali a je to teraz len takto...
Starší téma, ale doplním ... mám moto jen krátce, ale fakt 2011 to má jinak - a návod na to neodpoví - nenašel jsem dojezd nikde a pak po zapnutí rezervy (tankoval jsem přes 15 litrů něco) to najednou naskočila nula, jednička, dvojka ... ale vysvětlení v návodu není :-/ Předpokládám, že napočítává rezervu, na kterou se těch 80-90km do suchý dá najet.
/Flare
Podělím se o zkušenost, kterou jsem dneska dostal. Před nedávnem jsem si pořídil F 650 GS a nevěděl jsem, jak to mám s rezervou. Vzal jsem si pětilitrový kanystr a vyrazil dojíždět rezervu. Když jsem se blížil k nule dojezdu, už jsem očekával škytání a vynechávání, ovšem nic se nestalo. Z dojezdu 1km přeskočil ukazatel na 3 vodorovné čárky a přestal ukazovat.... a já pořad a pořád jel. Tak jsem vynuloval denní počítadlo a jel dál... Po 20 km už mě to přestávalo pomalu bavit a říkal jsem si na co vlastně ještě jedu ale úplný konec nastal za 25,3km od doby, kdy se na dojezdu ukázaly 3 čárky. Toť má dnešní zkušenost. Překvapilo mě, že nepředcházely ty klasické stavy, jako škytání vynechávání. Prostě jsem jel zhruba stovkou a najednou to přestávalo táhnout. Setrvačností jsem dojel ke krajnici, naposledy jsem vrknul plynem a už nenastartoval.
Upravil Spitfire dne 02.07.2012 13:36
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '14
BMW R 1150GS Adventure '02
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: MZ 251 ETZ '90