Já ho mám, jsem s ním spokojený, ale nemůžu jej srovnat s ničím jiným, páč jsem s jiným plexi na 8-kile nejezdil.
Jezdím z 90% v terénu a Desierto je přes občasné pády v pořádku, je dost pružné a jen tak lehce se nepoškodí...
Jezdil jsem s ním lonský rok a naprostá spokojenost. Mám 184cm, nesnížené sedlo a jsem za ním pěkně schovanej, hlava tolik netrpí náporem. Zažilo i dost pádů a zatím drží. Plexi trocha poškrábané, ale to snad půjde rozleštit.
Můžu se zeptat o kolik to jde nastavit nahoru a dolů a jak jednoduše? - tj. zda například pokud se přijede a jde jezdit nějaký trochu terén to není na 5 min šrouobování? dík
Plexi drží 4šrouby. Matky povoluješ rukou, nejsou na klíče a dole to máš za minutku. Přesný posun ti ted neřeknu, mám desierto mimo barák. Já ho ale moc nesundavám, jenom povolím a dám co nejníže.
Díky, myslel jsem posun co nejníže ... kolik asi tak je ten rozdíl výškový mezi maximem a minimem ...z poslední motorky mám s vysokým plexi nepříjemnou bolavou vzpomínku
Šel jsem kvůli tobě do garáže.... Mezi min a max je cca 100mm (pro nestrojaře 10cm). Dá se ještě štelovat úhel toho kouřového štítu, tam je to cca 40mm dopředu-dozadu. Pokud do toho půjdeš, tak rozhodně ještě přikup 048-0445 "cocpit shield", protože jak to má tu špičku u světla, tak se od něho světlo odráží zpátky a svítí skrz budíky. Já si tam ještě udělal krytku mezi dálkovým a štítkem. Pokud jde o zkušenosti je to naprosto úžasné. Měl jsem chvíli origo, pak 048-0370, ale při mé výšce přerostlého asiata (173) to pořád nebylo ono. Takže doporučuji
Mikes
Nově s KTM... :-)
KUKY napsal:
Máte někdo zkušenosti s Desiertem na 800GS.??
Na 800GS jsem bez Desierta nemohl jezdit... myslel jsem ze mi vitr urve hlavu... Mam 183 cm, standart TT kahedo sedlo. Da se to nastavit jak nahoru dolu, tak hlavne i sklon. Pokud je nekdo ale moc vysoky, tak mu to vyhovovat nemusi...
Tractive fakt funguje
ahoj, já s nim jezdím jeden rok.
Nejdříve mě překvapilo , že součástí kompletu není kryt mezi světlometem a desiertem, který jednak brání vnikání nečistot a vody z přední strany ( bez něj je tam mezera několik centimetrů). Bez tohoto plastu je taky nepříjemné pronikání světla pod desiertem do kokpitu. To platí samozřejmě jen pro jízdu v noci. Můžeš si ho samozřejmě dokoupit, ale je to zase dalších několik stovek za kus plastu.
Montáž desierta je docela v pohodě. Jen jsem do teď nevychytal, aby spodní část plastu desierta neležela přímo na světlometu a to je pak problém nastavit tak, aby nesvítilo do země. Jsou tam sice dvě možnosti polohy, buď světlo zasunout hlouběji nebo naopak směrem vpřed. Ale ani jedna není bez vzájemného doteku plastu světla a desierta. S tím bohužel souvisí i fakt, že vlivem turbulencí pak tyto vibrace přechází přímo na světlo a hlavně v noci je velice protivné, že se kužel světla před tebou třese. Vibrace se ale bohužel přenáší do celého kokpitu a budu muset vymyslet nějakou boční výztuhu.
Nastaveni štítku je možné v několika směrech (vytažení nahoru nebo dolů a pak naklopení vpřed a vzad). Rozdíl je znát a jen je otázkou, jestli není lepší nastavit do "ideální" polohy a pak to zafixovat a utěsnit i mezeru mezi pevným plastem a nastavitelným štítkem.
Doporučuji i občas zkontrolovat všechny šrouby. Během jedné off cesty se mi povolil čroub s plastovou krytkou na přední části štítku a samozřejmě bylo po něm.
Upravil nizkyto dne 03.11.2012 16:40
Tom
jen info kolik cm ma vytazeny uplne nahoru a kolik zatazeny, mereny od hlavniho svetlometu
jinak nevadi vam z je kourovy me by asi vyhovovalo vic kdyby ten vrch byl bilej
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
ty rozměry změřím, ale teď nejsem doma.
Co se týká toho zatmavění, tak s tím problém nemám. Pravdou je, že si na Desierto musí člověk zvyknout. Přecházel jsem z origo plexi a tam jsem viděl přes budíky na silnici. Tady je černý spodní plast samozřejmě neprůhledný, ale ten horní je v pohodě. Mám cca 185 cm.
Tom
Mé zkušenosti s Desiertem 3 na F650GS TWIN jsou víceméně pozitivní. Měl jsem i velké (ne turistické) plexi BMW ale až Desierto mi při mém malém vzrůstu 170 cm poskytlo ochranu před větrem bez hučení do přilby (mám hlučnou přilbu Shark Evoline 2 s Interphonem) . Fakticky používám jen nejvyšší polohu plexi (je nejtišší), jen při vedrech jde plexi níž. V offroadu plexi z lenosti nesundávám, ale doporučuji to. Už se mi vícekrát stalo, že mi v terénu nebo i po delší jízdě na šotolince vypadly horní kryté šrouby držící plexi na těch lyžinách, kterými nastavujete výšku plexi. Je ale pravdou že je moc často nedotahuji. Teď tam mám plexi uchycené stahovacími páskami a je po problému s vypadávajícími šroubky a také s pnutím plexi, které má tendeci okolo šroubků praskat. Je pravda, že plexi utžilo pár zážezů od větví atp, takže příčina pnutí je v trochu horším zacházení, ale s tím se u cestovního endura a plexištítku za takové peníze musí počítat. Pokud tedy člověku nevadí pravidelné dotahování pár šroubků na plexi tak jde o skvělou volbu. A při mé výšce 170 cm mi vůbec tmavé plexi nevadí. Měl jsem z toho obavy, ale teď jsem za tmavé plexi rád. Např. při delších cestách tam tolik není vidět sajrajt z cest a hmyz a neruší to ve výhledu. Navíc se hlavně díváš přes plexi víc do dáli, takže žádný problém. Jak už bylo zmíněno výše, volitené příslušenství Cockpit Shield - spojler okolo světlometu - je prakticky nutná věc, jinak tě bude rušit prosvítající světlo (mě rušilo i ve dne) a motorka by bez něj při čelním pohledu fakt vypadala divně. Já ten spojler dokupoval až následně, tak mě to štvalo.
A se samoinstalací taky problém nebude, manuál je blbuvzdorný a po opětovné montáži Desierta jsem se navíc zbavil dotýkající špičky Desierta a mřížky světlometu, jak mi to udělali v Touratechu.
Upravil matis dne 10.11.2012 14:51
Béé eM Wéé