Už delší dobu mam problém s "gumovým" čumákem - plexi, budiky a proste cely se to klepe vic nez by mi vyhovovalo teď delam komlexni udržbu a když je k tomu přistup tak sem se rozhodl to nejak vyresit - To zase soudruzi v hondurasu setrily na nespravnym miste !! z ceho to mají ??!! z ojetych pneumatik ? uz jsem prisel na to ze se mi vymlátilo to prostredni (mimochodem naprosto ojebany) ulozeni - zkousel sem to "oprit" pomocnou "nastavbou" ale bez valného efektu - chtěl by to ocelovou nebo nerezovou hrazdičku rovnou od toho krku a cely to vyztužit - uz jste to někdo resil ?? -jinak mam tam nejaky nastavby navíc ale není to zadnej extrem a oproti nekterym obr plexi je to spis strizlivý - myslim ze se to vymlátilo spis častou jizdou po sotoline - informacni video zde :-) https://www.youtu...e=youtu.benejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
takze jsem se toho zhostil sam a udelam z dotazu seriál reseni na pokracovani :-) krok 1) identifikace nejslabšího dilu : je to ta prostredni hrazdička je mekka a jak se vymlati tak celek prijde o operny bod a krouti se to
cily bod 2) udelat novy dil "nosnik budiku a výztuha stavajiciho leseni" - zde výsledek prvního odpoledne - zítra bude pokracovani :-)
Upravil milanek dne 14.08.2014 21:28
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
Aby nezačalo odcházet něco dalšího když to takhle vyztužíš ,já myslím že jako celek to jistý pružení vykazovat má ta konstrukce ,aby se ty otřesy nepřenášely do budíků atp. nebo ubrat podíl motokrosu při ježdění
když se mi na každý dire v ceskych silnicich cili milionkrat za 100km zaklepe plexi o 3cm uz je vic nez pozde to resit :-) - v podstate na tom jen vynesu plabubku se zasuvkama a drzakem na mobil a pripaskuju to k originalu - zadny vrtani atd. není důvod aby něco navíc upadlo - a jeslto jo po dnesnim dostani se do cviku se svářečkou po letech bych to asi umel vysochat z ocele cely :-D kazda normalni motorka ma leseni z ocele - tohle soudruzi proste posrali
Upravil milanek dne 14.08.2014 21:56
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
To jo - celé z ocele -ale před nebo za tou ocelí by mělo být odpružení nějakými silentbloky např, aby se nepřenášely vibrace od rámu dál do přístrojů při jízdě například po čičistones
tak dokoncim one man show :-) je to spica - 3 dny práce do niceho original se ani nevrtlo drzi to jak pes a přitom veskery ulozeni - budiky/plexi/plasty atd. zustalo uriginalne ulozeny - ještě do laku a je to fertig
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
objednávky prijimam na leccos :-) ale tu palubku nakreslil sam život a taky se mi zda ze v republice mam plexi RMA snad jen ja a je to na nej napasovany - ne ze by bylo co stat je celkem nahovno :-D
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
milanek. Nepočúvaj mudrlantov a rob si podla seba. BMW je žiaľ len polotovar, vlastne ako skoro každý výrobok v dnešnej dobe. Ale bavorák sa dá pekne tvarovať k svojmu obrazu majiteľa. Ja to tak robím od začiatku ako som ho kúpil v 2008 a myslím si že sa mi celkom darí. Ak bude čas dám príspevok k mojej ďalšej prerábke a to svetlometu. Už sa teším na tie drísty čo sa k tomu budú viesť. Veľa ľudí si navešia na motorku kopu mačkažakov (ako to ja volám)od renomovaných značiek, nevedia ani načo to tam je hlavne že to bolo drahé a že sa to leskne. Možno to ani dobre nevizerá a o ich funkčnosti - nefunkčnosti som sa zopárkrát na mojich cestách už presvedčil. Nieje nad vlastnú kreativitu, ja osobne preferujem funkčnosť vecí na motorke a nie mačkažaky.
A toto čo si vyrobil vo vlastnej hlave a dielni je podla mňa funkčné, ale toto nepochopia ľudia čo sa vozia po asfalte. Mám ten istý problém a tiež ma to v zime asi čaká. Toto je dobrá inšpirácia.
Upravil siso dne 29.08.2014 11:17
tak ještě finalni výsledek : uz to mam skoro 1000km cely predek je nadherne tuhy zadne klepani plexi a budiku a zadny vibrace se nikam taky neprenasi - predek uz je zase pevnou soucasti motorky :-D
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)