nazdar kolega při brouzdání na internetu našel toto : http://www.dualsp...p/ct-b.htm alternativa ke kanystrům popřípadě verzi ADV, připadne mi to teda lepší řešení jak přídavná nádž TT
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
jjj to sem videl taky je to opravdu super i jedoducha montaz, uz zjistuju zda je mozny nakup v CR Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
vypadá to hnusně. Když chceš adv motorku tak si kup 800adv. 500 dolaru za +7 ltr navic je celkem raketa.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
ja byt tebou tak se na to vydlabnu, tankuj vsude kde je to mozne doplna a hod si do kufru 5l petku a garantuju, ze budes v pohode
Dneska uz se ti temer nikde na svete nestane, ze bys nesehnal benzin max po 300km...
jel jsem kolem koule www.jedemkolem.cz
Přesně tak, samozřejmě to chce přemýšlet a když mám dojezd 100km, tak radši vezmu, než se klepat. No a na oba kufry dáš 2ks 2-3l kanystry, takže dojezd dalších 100-150km a nemůžeš mít problém.. Ale určitě je víc cool a "adventure" mít dojezd 800 km
vojta napsal:
ja byt tebou tak se na to vydlabnu, tankuj vsude kde je to mozne doplna a hod si do kufru 5l petku a garantuju, ze budes v pohode
Dneska uz se ti temer nikde na svete nestane, ze bys nesehnal benzin max po 300km...
Myslím že porovnávat v podstatě přídavný kanystr s opravdovou nádrží je dost úlet.
Jinak ta naše nádrž má 16l, tohle má 7. Připomíná mi to zadní nádrž na WRku. Když zezadu na kufry přiděláš držáky na 3l kanystry, tak získáš víceméně tu samou kapacitu za odhadem 2200Kč. Tohle bude stát určitě kolem 15 tis. a bude to spousta práce s montáží a napojením. Otázka je, co to bude dělat, když do toho budou bušit šutry od zadního kola - je to poměrně blízko. Na motorce se mi snad líbí víc i rotopax než tohle...
JJJ vypada to jak na WR a popripade i na vsech ostatnich podobnych jak dal qwert.
Taky sem napsal hned v uvodu, ze je to alternativa ke kanystrum. Jinak tim lepsim resenim misto TT nadrze jsem mel na mysli to, ze je jednoducha montaz i teoreticky demontaz bez nutnosti cokoliv vrtat jak u TT nadrze, nemusim menit padaky a opravdu dojezd nejakech 450 - 500 km uz mi bohate dostacuje. Navic ta cena je taky jinde do tehle bych sel pokud by se dala sehnat do 10 tis. nova.
Tim rozhodne nechci rict, ze velka nadrz TT je nahouby a sve priznivce hlavne dalkove cestovatele si najde , coz ja urcite nejsem, jinak kdyz me ji tu jeden mistni clen loni nabizel za 16tis uvazoval jsem , ale prave z toho duvodu, ze se nechystam na nejakou brutalni cestu, kde by nebyly benzinky opravdu nepotrebuji 32 litru nadrz a dosud jsem si na svych pidi cestach vystacil se svou nadrzi a pripadne 2litrovym kanystrem v zaloze.
Jinak co se tyka pridavnych 3L kanystru, kdyz mas origo kufry tak je to tost nahouby, sem to resi s Cizakem loni, dost blbe se to tam vleze, kdyz sem chtel variantu drzaku Zega PRO a te zakladove desky. Klidne to muzeme probrat jak se za 14 dni stavim jak to tam napsasovat alespon na ten pravej kufr na levym mam 2L kanystr.
Ja som bol v MNG 2009 s benzínom sme mali problém akurát jeden krát keď sme netrafili údolie v ktorom malo biť mesto a mi sme ho minuli. Ja s 800 som prišiel do ďalšieho mestečka s 0,5 l benzínu ale KTM 950 zožrala aj svoj aj môj 5 l kanister benzínu
(+ 22 nádrž) a ešte jej chýbali 15 km do mesta.
Ja som mal držiak na kanister namontovaný miesto stupačky spolujazdca 5 l. Je to ideálna aj pre ťažisko. Kupovať veľkú nádrž sa mi nechce, aj keď je to efektné, ale jazdiť s takou opachou celí rok bi ma asi nebavilo.
schrek napsal:
nazdar kolega při brouzdání na internetu našel toto : http://www.dualsp...p/ct-b.htm alternativa ke kanystrům popřípadě verzi ADV, připadne mi to teda lepší řešení jak přídavná nádž TT
porovnavas absolutne neporovnatelne tym padom je to tema nanic.
Debata mi připomíná trochu mě, když jsem se po pořízení G650 X-Challenge bál nejvíc ze všeho malého dojezdu. Nádrž pod sedačkou má přeci jen pouhých 9,5 litru, což je celkem bída. Hned jsem tedy sehnal ještě benzínem nepolíbenou TT přídavnou nádrž na dalších 16 l benzínu. To bylo loni na konci léta. ....Jenže pak jsem místo montování raději jezdil a montáž "nechal na zimu" a najednou jsem zjistil, že vždy bezpečně ujedu přes 200km na jedno natankování ... Tak mám nádrž vystavenou v garáži, a ještě jsem ji nenamontoval.) Přispěl k tomu také fakt, že jsme si na výletě s kamarádem vyměnili motorky a já se svezl na plně natankované Yamaze 660 Tenere. Díky váze nádrže nahoře před sebou to byl proti GX těžký neohrabaný tank, a to se mi udělat z GX, která má hlavní přednost právě v nízkém těžišti a nízké váze najednou prostě zbytečně nechce. Samotná TT nádrž bez benzínu se všemi držáky bude mít také poctivých 10 kg a jezdit kolem komína s plnou při spotřebě pod 4 je kravina. S F800 GS a přídavnou nádrží bych to viděl asi podobně. Když přídavnou nádrž, tak jen nandat na dlouhou cestu a když tak takovou, která posune těžiště co nejvíce dopředu, když už pojedu s bagáží..
Wer später bremst, fährt länger schnell.