nazdar zacala mi brutalne kolisat spotreba, nejenze se zvysila prumerna spotreba na 5,5 z klasickych 4,2 a taky pri jizde uz kolem 110 km/h pri beznych 5l uz mam i 6,5l a pri 130 km/h sem uz videl i 8,5l
co je zvlastni, tak to dela zatim obcas, takze neco odchazi a brzo odejde
takze mi z toho vychazi dva zavery jedna levnejsi druha dooost draha
1. odeslo cidlo teploty motoru a bere motor porad sudenej a vali tam bohatsi smes (zaplej automatickej sitic)
2. odesla lambda sonda
nemate nekdo na pujceni lambdu , ze bych to nejprve zkusil prohodit
Upravil schrek dne 12.07.2015 22:59
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
skôr by som to videl na čidlo teploty nasávaného vzduchu ako na to motorové.
Pred výmenou skús najprv len poodpájať jednotlivé prvky, motorka pôjde aj bez toho.
Bolo teplo alebo chladno ked vyskočila spotreba?
Upravil Tryskac dne 13.07.2015 13:28
schrek napsal:
nemate nekdo na pujceni lambdu , ze bych to nejprve zkusil prohodit
jestli se da snadno odmontovat a zase primontovat tak ja...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Zejtra jedu jeste na prehrani softu tak uvidime, teplota okolniho vzduchu na to nemal vliv , ale bylo to kdyz bylo cca 20 stupnu.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
SNADNO prave ze ani nahoda , ta lambda jeste jo ale cidla jsou za motorem a to je vopruz Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
1. pokdu by byla lambda sonda spatna jen castecne, jako ze by fungovala a nekdy ne tak by se to propsalo do ridici jednotky a ukazalo by se to na diagnostice
2. pokud je cidlo teploty jen castecne spatny, ze nekd yde a nekdy ne tak nikoliv, muselo by byt KO uplne, aby se to ukazalo na diagnostice
takze z toho me plyne , ze je asi v haji teplotni cidlo
Upravil schrek dne 13.07.2015 18:37
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Takze dneska prehran soft a vubec se nic nezmenilo na diagnostice se nic neukazalo, takze nejspise to bude to teplotni ciddlo, jinak testoval jsem spotrebu na rovnem useku dalnice se zatahnutym tempomatem, aby bylo jasny ze nehybam plynem
4.000 otacek - 100 km/h - 5L
5.000 otacek - 120 km/h - 6,5L
5.500 otacek - 135 km/h - 7,2L
muzete mi nekdo napsat vase priblizne spotreby k tem otackam
prumerna spotreba dneska 6,4 za 300km, overeno tankovanim , ze to podle DC sedi
loziska v kolech zkontrolovany, dal jsem i novej filtr vzduchu, pneuzky nafoukany dobre
Upravil schrek dne 14.07.2015 16:02
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Honzo dle mne, by ti to teplotní čidlo pouštělo sytič a to by jsi snad poznal na volnoběžných otáčkách ne? Výkon máš pořád stejnej, nebo šel dolů?
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
schrek napsal:
Takze dneska prehran soft a vubec se nic nezmenilo na diagnostice se nic neukazalo, takze nejspise to bude to teplotni ciddlo, jinak testoval jsem spotrebu na rovnem useku dalnice se zatahnutym tempomatem, aby bylo jasny ze nehybam plynem
4.000 otacek - 100 km/h - 5L
5.000 otacek - 120 km/h - 6,5L
5.500 otacek - 135 km/h - 7,2L
muzete mi nekdo napsat vase priblizne spotreby k tem otackam
prumerna spotreba dneska 6,4 za 300km, overeno tankovanim , ze to podle DC sedi
loziska v kolech zkontrolovany, dal jsem i novej filtr vzduchu, pneuzky nafoukany dobre
Ahoj zitra pojedu do prace na stroji tak to testnu a vecir napisu kolik to zere me.
Vykon je prave vpohode. Nejhorsi je na tom to, ta vysoka spotreba neni porad. Jeste vymenim retez bo ten je uplne KO, ale vtom to nebude. Kamarad mel na R1200GS vprdeli teplotni cidlo nic nepozoroval ve vykonu a prave mu to zralo taky vymenili ho a byl klid.
Servisaku? Tondo? Nejakej napad plz?
Upravil schrek dne 14.07.2015 19:13
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
pokud by to bylo čidlo bylo by to v realnych hodnotách vidět.
spíš se stím nechtějí srát , přehrátí softu tohle nevyřeší
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
pokud by to bylo čidlo bylo by to v realnych hodnotách vidět.
spíš se stím nechtějí srát , přehrátí softu tohle nevyřeší
v realnych cislech kde ? nejak asi nechapu, pro me jedine realne je to ze proste mam prumernou spotrebu o cca 1,5 -2 litry vic aniz by se neco na masine zmenilo
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
na diagnostice se nechá vyčíst aktualní hodnoty ze všech čidel a snímaču co jsou na moto. a pokud jedno kecá veze se to cele
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Schrek viem že si sa upriamil na čidlo teploty motora, no stále to považujem za nepravdepodobné. Prečo? Lebo keby to bolo čidlo teploty motora tak pri vysokej spotrebe by si na prístrojovke videl nízku teplotu motora - teda ak máš veľký displej.
Spotreba = dľžka vstrekovacieho impulzu tá sa dá sledovať na diag. Na ten má práve podstatne vačší vplyv teplota nasávaného vzduchu ako teplota motora. Prečo? Lebo ked vbehneš do studeného alpského tunela teplota motora sa zmení minimálne no teplota nasávaného vzduchu radikálne.
Písať u 8gs o sitiči je blbosť lebo ho nemá! Systém voľnobehu je riadený podľa teploty dvoma prvkami a to zmenou dľžky vstrekovacieho impulzu a krokovým motorčekom voľnobežného vzduchu ktorý reguluje množstvo vzduchu ktorý sa púšťa pred zavretú škrtiacu klapku.
Kedže píšeš, že spotreba značne stúpla aj v "tempomatovom režime" kedy chod motora najviac ovplyvňuje lambda, vidím to na prebytok vzduchu- falošný vzduch.
Možné príčiny : zle nasadené alebo popraskané hadičky volnobežného vzduchu + čudlík na spodku pri nich, špinavý krokový motorček, rovnaký problém s ventilom sekundárneho vzduchu, iná netesnosť v saní či na výfuku.
Nekolíše niekedy voľnobeh?
Snímač klapky, snímač tlaku paliva alebo tlak, lambda?
Myslím, že aj u tohto systému sa vytvárajú a ukladajú adaptačné dáta, vymazali ich?
Bola by vhodná diagnostika ktorá nahrá dáta počas jazdy v žravom a normálnom režime a potom porovnať. Neviem či sa to dá na fabrickej diag. alebo cez GS911.
p.s. Tí čo tomu moc nerozumejú o tom veľa píšu - ja a Tí čo vedia nepovedia
Tryskac dekuji za vycerpavajici odpoved. Asi sem se pred tim s technikemnepochopil o ktery cidlo jde, dekuji za rady, s nejvetsi pravdeporobnosti to nebude cidlo teploty motoru jak.jsem.chybne psal ALE prave to cidlo teploty nasavaneho vzduchu co je u/v airboxu. Jelikz je to otazka 400kc nebudu jezdit do servisu nemam na to cas dnes objednano a zkusim vymenit. Pak kdyztak pujdu dale.
Upravil schrek dne 15.07.2015 10:52
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Hm, teď mám brouka v hlavě. Taky se mi zdá, že mi moto víc žere. Aktuálně mám průměrnou spotřebu 5,1. Přikládal jsem to změně pneu z AnakeeII na E07 a taky za to dost tahám.
Je těch 5,1 nenormálních? Mám řešit diagnostiku?