bojím se, že zakládám téma ve špatném fóru a patří to přímo do servisů, ale snad to nevadí. Včera jsem si koupil v Brně F800GS, rok 2009 a na levé straně je vidět lehký únik oleje už od krytu hlavy dolu.
Četl jsem v jiných příspěvcích, že právě v letech 2008-2009 jsou možná nějaké fígle s výměnou oleje (přelití o cm nad rysku, použití tmelu do extra vysokých teplot?) a prostě celkově bych to rád dal na servis někomu, kdo se v těchto motorech opravdu vyzná.
Pokud je to mastné od ventilového víka dolu vymění se jen těsnění pod ním.. to těsnění je inovovane aby to neteklo
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Jsem ted drzel v ruce nove tesneni a stare z 2008 a nepoznal jsem rozdil, mozna ho udelali nepatrne sirsi, ale jak pise servisak nove tesneni a nic netece. Me tam jeste davali i nejakej tmel na to tesneni.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
Jsem ted drzel v ruce nove tesneni a stare z 2008 a nepoznal jsem rozdil, mozna ho udelali nepatrne sirsi, ale jak pise servisak nove tesneni a nic netece. Me tam jeste davali i nejakej tmel na to tesneni.
pockej.. z vosmikila huz nechcije volej? to jsou mi inovace...
...ja mam porad to stary tesneni...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
protoze s tim jezdis jak s hnojem...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2