Zdarec bando, včera se mi stala nemila věc, valim si to tak 130, predjizdim, plyn na doraz a když jsem ho povolil tak masina porad tahla jako vztekla, musel jsem vymáčknout spojku abych mohl zastavit, ale pak se to uvolnilo tak jsem jel opatrně dál.
Jal jsem se tedy testování, a zjisitil jsem ze když otočím heft skoro nadoraz tak tam je jedno misto kde musím prekonat jistý odpor a když pak vracím plyn zpět, tak to dělá to samé. Myslíte že mám někde Skřiple lanko ? nebo bejaky tip na co se podívat ?
Předpokládám ze to bude na výměnu. Masina ma najeto 44 tis.
tak teď jsem se všiml ještě jedné věci, když otočím plyn do plna a pomalu ho vratim zpet tak mam hodně větší vůli na plynu asi 1cm i vic, aoe když ho vratim rychle, nechám ho jakoby setrvačnosti vratit a praštit i doraz tak je vule normální... doufám ze to je jen lanko :-(
F800GS 2013
Myslím že to bude pouze jako origo díl nevím jestli to dělá někdo jako kopii. Objednej v nejbližším autorizáku nebo líp u Ježka ADV ONE email: info@adv1.cz tel: +420 777 222 777 Kolik vydrží těžko říct -záleží jak se o něj staráš -já ho cca jednou za rok prostříknu mazacím sprejem -mám nahrkáno cca109 000 km a lanko plynu mám druhé -spojkový původní
Upravil kim dne 20.10.2019 18:11
Díky za tip, napsal jsem mail. Zítra to provolám a díl objednám
Ještě se zeptám, co se týče té výměny. Jsou to velké obstrukce ? Nikdy jsem to nedělal. Ale myslím že nejsem manuálně úplný lempl. Nějaký pešek na který si mám dát pozor ? Co všechno mě čeká? Budu rád za jakékoli tipy a postřehy než se do toho pustím.
F800GS 2013
Nic složitýho -jen si za tu dobu nepamatuji jestli není lepší sundat kapotáž aby byl lepší přístup -jen se dobře podívej kudy to vede přesně ať to tam dáš stejně a nezapomenout nechat trochu vůli v obou rejdech aby jsi pak nepřidával plyn otáčením řidítek