Po delší pauze jsem si dnes dal projížďku a byl jsem překvapen, že mi neskutečně hučí přední 90/90 21 Mitas E07+. Kolega se stejným strojem, podobným nájezdem, ale vepředu má E07 (starý model) a absolutně bez hluku.
Hluk vnímám nejvíce v obci, pokud vymáčknu spojku nap. při 50 km/h, tak je to neskutečně slyšet. Od vyšších rychlostí to přehluší motor. Když jsem na pneu dojížděl na benzínku, tak to upoutalo pozornost i mého kolegy. Pneu nafouknuty podle prirucky. Máte zkušenost, že E07+ vs E07 jsou opravdu hlučnější?
Ložiska se mi zdají ok, volný chod, nic nedrhne. Pneu má najeto cca 2000 km (přes rok jsem nejezdil, navíc jsem teď hledal jinou závadu, tak to upoutalo moji pozornost až nyní). Díky za tipy, co by to mohlo být
Sundej kolo a pořádně se podívej na ložiska , mě taky nepřipadly špatně, ale jak jsem sundal kolo bylo obě KO. Jinak mám E07+ najeto víc jak 5000 a nějak to hučení asi nevnímám, nicméně není to hladká silniční guma se sem tam nějakou drážkou
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
spusti tlak napr. na 1,7 at, ak sa zmení hluk, tak je to guma ak nie, tak čosi iné.
Neviem čo je napísané v príručke, no ja všetky gumy fúkam na cca 2-2,1 at a považujem to za optimum pre sólo jazdca.
Kolo jsem sundal a prohlédl ložiska a obě se točila v pohodě, žádné drhnutí nebo tak.
Našel jsem podobný příspěvek zde na fóru k 1150, kde to servisak komentoval, zda ten člověk nemá přetaženo. Nemám utaženo momentakem, ale zároven si rikam, ze ani jeden sroub neovlivnuje otaceni osy jako takove. Nebo se mylim? Jinak najeto mam 30 000, tak mi to prijde na loziska i malo. Aktualne nafoukano na 2,45 bar, solo jezdec + naklad. Jinak 2,1