Zdar chlapi, ja si poridil GS1200LC (2013) a to, co dokazuje řazení mě rozhodilo natolik, že jsem musel do servisu. Zjistili spatnou spojku, tak ji vyměnili, ale to křápání tam zůstalo. Jak už tady někdo psal, je to ostuda. Hnus. Dal jsem to zpět do servisu, ale tam mě posadili na několik dalších motorek a všechny to dělají skoro stejně.
Nabídli mi namontovat asistenta řazení za 12T, tak to asi zkusím, protože jinak mi to hodně kazí požitek z jízdy. Pokud to nepomůže, křápa prodám.
Tak bych se rad po delsi dobe zeptal, jak jste na tom s tim razenim. Mam LC2014 GSA, najeto 28000 a je to furt stejne. Nechal jsem namontovat Quick Shift a s tim je to v pohode, ale pro usi 1, 2 i 3 peklo. Jel jsem ale na lonskem GSA a tam to slo jak po masle. Nemate nekdo zkusenost, ze to lze u tech prvnich LC nejak vyladit? Diky
Upravil fireboy dne 17.06.2017 14:38
Jezdím: BMW R 1250 GSA (2020), BMW R NineT Pure (2017)
---
Jezdil jsem: BMW R 1200 GS (2007), BMW R 1200 GS (2012), BMW R 1200 GSA LC (2014)
Kluci... na 20 let stare 11ce to radi jak po masle bez jakychkoliv pazvuku
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Ahoj,
já mám LC 2014. Přešel jsem na GSo ze čtyřválce hondy, a je fakt že ze začátku jsem byl docela rozčarovenej. Jednak parádní jízdní vlastnosti, ta motorka ze mne udělala ze dne na den lepšího jezdce, alespoň jsem se tak cítil. Na druhou stranu jsem nebyl zvyklej na velkej krouťák a dost jsem GSo točil a to nebylo úplně to praví, co ten motor chce. Převodovka mi taky nevoněla, ale jen při rozjezdu z 1 na 2 ataky z 2 na 3. Nahoře už to byla pohoda. Nechal jsem si dodatečně nemontovat asistenta řazení a mimo další výhody se řazení projevilo jak daleko příjemnější. Určitě bych podle zkušeností doporučil pevnou enduro botu s tvrdou špičkou, já jsem si koupil Alpinestar Toucan (pohodlná bota, pocit bezpečí) a řazení je zase o kus komfortnější. Chce to raději řadit rázně. V teniskách je to oproti tomu utrpení. Dnes jezdím z dvouválcem i hoodně odspodu, takže po rozjedu ředím nahoru brzo kolem 4tis otáček a při běžný jízdě se pohybuju od 3.rychlostního stupně výš a tam je to hlaďonký. Jinak je potřeba řadit nahoru ve stoupajících otáčkách (kolem těch 4-5 tis), to jde nejlíp. Když se třeba pohybuju v kolonně, a nemám jistotu, že budu řadit nahoru pod plynem, nebo při jízdě z kopce řadím nahoru se spojkou. Svoji motorku považuju za aktuální techniku, s paradníma jízdníma výkonama, která není 100%-ní ( ani jsem o 100%-ní motorce současné nebo historické ještě neslyšel).
Upravil Pamilton dne 19.06.2017 16:48
BMMW R1200GS LC 2014
Ahoj, mám naprosto stejný "problém".
Motor za studena - řazení Ok, zahřátý - kolem 3 nahoru i dolů přes zuby. Ale v nízkých otáčkách krásné řazení. Při plném zatížení je řazení přes zuby ještě intenzivnější. Mám najeto 998km a čeká mě záběhový servis, tak snad po bude lépe. Na dotaz v servisu jsem dostal odpověď, zda vymačkávám úplně spojku
Ahoj. Mám LC r.v. 2013 najeto 70000km. Motor za studena řadí krásně po ohřátí kolen trojky řadí ve vyšších otáčkách přes zuby v nízkých otáčkách někdy. Když při řazení směrem dolu řadím jak na staré jawě (protočení motoru při zmáčklé spojce) trojka tam krásně zapadne. Smířil jsem se s tím že tyto příšerné zvuky z převodovky při řazení jsou vlastností motorky.
Za tie zvuky pri preradovaní nemôže prevodovka, ale blbo použitá štandartná spojka, ktorá nie je vhodná pre takúto zástavbu.
Zdá sa mi, že ak je minimum oleja, tak na zaradenie jednotky za tepla si kováč v motore zoberie menšie kladivo ,
Trochu pomůže seřízení páčky spojky na plný rozvor, ale jen málo. Jako by uvadala. Když je studená tak hodinář ,ale jak se zahřeje ,raději neřadit . Takže po 5 km jedu domů .
Ahoj. Dovolím si přidat mojí zkušenost. Měl jsem ten samý problém se řazením jek píši o něco výše. Po výměně spojkových lamel (nové originál BMW) jde řazení krásně. Nemyslím si že stará spojka byla natolik ojetá, ale čeho jsem si všimnul na první pohled je to, že se změnila konstrukce lamel oproti původním. Velikost spojkového obložení tím myslím jednotlivých obdélníčků se zmenšily (přibyl samozřejmě jejich počet). Nedokážu říci či i materiál obložení je jiný než na původních lamelách. Myslím že to někdo ve foru zmiňoval, že by při rozepnutí spojky mohly některé lamely zůstat přilepené a možná právě proto se velikost obložení zmenšila. Nejsem mechanik ale jsem rád že mám problém vyřešen a mám teď kultivovanější motorku.