Taky nepadat na levou stranu (ani na místě), když je zařazená "trojka". Jak to dostane nešťastnou ránu přes řadící páku, tak se to přenese přes řadičku a vidličku na řadící buben, který je docela de.bil.ně řešený - namísto "plného" materiálu z lehkých slitin (jako měly snad všechny předchozí generace boxerů, ale i jiných modelů) je z litiny a docela "fest" vylehčený - tzn. dost křehký, a tím jak je v něm drážka pro vedení vidličky, tak tam zbývá jen "slupka" materiálu. Když to padne takhle blbě, tak se v bubnu o vidličku vyštípne kus materiálu a jde řadit jen dolů 3-2-1 a nahoru 1-2-3. Docela jsem čuměl.
Upravil Tonda dne 27.06.2014 08:44
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
No začínám se svým nadšením pro LC brzdit, asi si svou dvouvačku/2011 nechám o něco déle, než jsem plánoval...
Samozřejmě chápu, že se ozývají hlavně ti, co jim něco nefunguje a ti spokojení mlčí, ale ta představa, že na každou prohlídku jedu se seznamem toho, co mi kde upadlo, co mi nefunguje a co se mi ohnulo, tak ta mně u motorky za půl mega docela děsí.
A když si k tomu ještě přidám ty připomínky k občasnému hlučném řazení "přes zuby", co se probírá ve vedlejším vláknu, oni ti soudruzi možná opravdu někde udělali chybu
hajnrich napsal:
A když si k tomu ještě přidám ty připomínky k občasnému hlučném řazení "přes zuby", co se probírá ve vedlejším vláknu, oni ti soudruzi možná opravdu někde udělali chybu
s touhle logikou si ji urcite nekupuj. A doporucuju downgradnout na "posledni poradnou" 1150.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak se mi objevila na mojí motorce také nějaká "závada". model 2014 R1200GS LC, na levé straně bloku motoru je malá kulatá dírka, ucpaná nějakým molitanovým filtrem, tu a tam jsem objevil v garáži pod motorkou malinkou modrou kapku. Po ohledání jsem zjistil, že je to chladící kapalina a ta v tomhle malém množství uniká tou dírkou, jeli aktivní systém chlazení. Na objemu chladící kapaliny se to nijak (znatelně) neprojevuje, obsah pořád na horní mez. Přijímací technik věc konzultoval na německé straně a budu volaný na nějaké přetěsnění vodní pumpy. Chlazení pracuje jak má, ventilátor zapíná a vypíná, jak má, systém je účinný.
BMMW R1200GS LC 2014
Pamilton napsal:
Tak se mi objevila na mojí motorce také nějaká "závada". model 2014 R1200GS LC, na levé straně bloku motoru je malá kulatá dírka, ucpaná nějakým molitanovým filtrem, tu a tam jsem objevil v garáži pod motorkou malinkou modrou kapku. Po ohledání jsem zjistil, že je to chladící kapalina a ta v tomhle malém množství uniká tou dírkou, jeli aktivní systém chlazení. Na objemu chladící kapaliny se to nijak (znatelně) neprojevuje, obsah pořád na horní mez. Přijímací technik věc konzultoval na německé straně a budu volaný na nějaké přetěsnění vodní pumpy. Chlazení pracuje jak má, ventilátor zapíná a vypíná, jak má, systém je účinný.
Zkus sem prosím tě hodit fotku kde to přesně je.Stalo se mi dvakrát na dovolené v Řecku,že se mi objevila kapka chladící kapaliny na levém válci těsně u bloku motoru.Bylo to vždy při venkovní teplotě kolem 40°.
.
jak jsem již psal minulý týden o zasekávání vypínače startéru, tak jsem ho prostříkal kontaktolem a silou rozhýbal a najednou to funguje, jako by to bylo nový. Nechápu ???? (pravda je, že se to začalo sekat po dešti, ale to snad na to nemá vliv)
BMW R1200GS LC
luma napsal:
jak jsem již psal minulý týden o zasekávání vypínače startéru, tak jsem ho prostříkal kontaktolem a silou rozhýbal a najednou to funguje, jako by to bylo nový. Nechápu ???? (pravda je, že se to začalo sekat po dešti, ale to snad na to nemá vliv)
jako na riditkach? to ja mazu pravidelne WDckem. Vsechno.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hajnrich napsal:
A když si k tomu ještě přidám ty připomínky k občasnému hlučném řazení "přes zuby", co se probírá ve vedlejším vláknu, oni ti soudruzi možná opravdu někde udělali chybu
s touhle logikou si ji urcite nekupuj. A doporucuju downgradnout na "posledni poradnou" 1150.
nebo si kup ten model za dvojku, s tím nejsou žádný problémy a můžeš ho brát všude sebou
všude dobře, s kávou nejlíp
Chrastí v levém válci.
po nastartování nepříjemně chrastí levý válec. Čím teplejší tím více. Za jízdy při ubrání plynu to přestává. Servis řešil již dvakrát a nic. Najeto 6000 km ale dělá to již od prvního servisu v 1000 km. Má někdo podobné potíže ?
Upravil Jahn dne 17.07.2014 09:46
luma napsal:
jak jsem již psal minulý týden o zasekávání vypínače startéru, tak jsem ho prostříkal kontaktolem a silou rozhýbal a najednou to funguje, jako by to bylo nový. Nechápu ???? (pravda je, že se to začalo sekat po dešti, ale to snad na to nemá vliv)
Prý se to stává kdyz na to pere přímé sluníčko. Doporučili nenechávat stát na přímým slunci, protože jinak ty tlačítka zatvrdnou.
Upravil fero dne 17.07.2014 08:20
luma napsal:
jak jsem již psal minulý týden o zasekávání vypínače startéru, tak jsem ho prostříkal kontaktolem a silou rozhýbal a najednou to funguje, jako by to bylo nový. Nechápu ???? (pravda je, že se to začalo sekat po dešti, ale to snad na to nemá vliv)
Prý se to stává kdyz na to pere přímé sluníčko. Doporučili nenechávat stát na přímým slunci, protože jinak ty tlačítka zatvrdnou.
Takže nové LC:
- nesmí jezdit za deště
- nesmí stát na přímém slunci
....jaká jsou ještě omezení?
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Takže nové LC:
- nesmí jezdit za deště
- nesmí stát na přímém slunci
- nejde objednat, resp. dostat v smysluplném termínu
- časem měkne, což je výjimečně v tomto případě vnímáno jako pozitivum