Co se týče Alarmu, tak od toho mě prodejce zrazoval. Je to prej hodně starýho data a vybíjí to hodně akumulátor. Z asistované převodovky mám rozporuplné pocity (Najeto zatím 10.000 km). Dokonce jsem to zprvu "reklamoval", že to nefunguje. Občas je přeřazení zcela hladké, ale častěji to s motorkou hrkne (ve dvou dost nepříjemné). Hlavně se to pokaždé chová trošku jinak (stejný plyn, stejné otáčky). Jezdím stále stejnou trasu (do práce), takže to zkouším. Někdy za stejných podmínek (třeba 1/2 plynu a 4000 otáček) hlaďoučké přeřazení a jindy řacha jako prase. Každopádně použitelné až od 3 nahoru.
Pistolnik napsal:
Co se týče Alarmu, tak od toho mě prodejce zrazoval. Je to prej hodně starýho data a vybíjí to hodně akumulátor.
mne to teda nevybiji moc aku.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pistolnik napsal:
Co se týče Alarmu, tak od toho mě prodejce zrazoval. Je to prej hodně starýho data a vybíjí to hodně akumulátor. Z asistované převodovky mám rozporuplné pocity (Najeto zatím 10.000 km). Dokonce jsem to zprvu "reklamoval", že to nefunguje. Občas je přeřazení zcela hladké, ale častěji to s motorkou hrkne (ve dvou dost nepříjemné). Hlavně se to pokaždé chová trošku jinak (stejný plyn, stejné otáčky). Jezdím stále stejnou trasu (do práce), takže to zkouším. Někdy za stejných podmínek (třeba 1/2 plynu a 4000 otáček) hlaďoučké přeřazení a jindy řacha jako prase. Každopádně použitelné až od 3 nahoru.
Z toho asistenta řazení jsem měl úplně stejné pocity jako ty. Mám teď najeto 25tis a je to lepší. Buď jsem se to naučil vychytat jak řadit a nebo si to sedlo. Každopádně jsem rád že ho tam mám jelikož je s tím při sportovnější jízdě hodně velká zábava.
Teď jsem se na to soustředil o víkendu, fakt je ten, že při rozjeté motorce už je to podřazování a řazení o hodně jednodušší a od trojky nahoru je to fakt lahoda a moc příjemná věc, kterou si užívám a nemůžu na to říct křivýho slova. Ale dvojka a trojka jsou hlavně při nižších rychlostech něco, co radši dělám přes spojku.
pod trvalým dohledem
Takze mi to vychadza tak, ze objednam gsa bez keylesu lebo ma to moze niekde nechat a mechanika je mechanika, bez alarmu lebo zere baterku a ked to chce niekto ukradnut tak to ukradne aj tak, bez asistentu radenia lebo sportovo nejazdim, spojku mam rad aj s hlucnymi kvaltami, mal som gt 1300 a tam to trieskalo jedna radost. A dokonca ak to pojde a oplati sa to tak vyhodim aj comfort packet a necham si z toho len vyhrievane rukovate, nakolko davam akrapa takze chrom vyfuk nepotrebujem a kontrolu tlaku v pneu nechcem
oliv napsal:
Takze mi to vychadza tak, ze objednam gsa bez keylesu lebo ma to moze niekde nechat a mechanika je mechanika, bez alarmu lebo zere baterku a ked to chce niekto ukradnut tak to ukradne aj tak, bez asistentu radenia lebo sportovo nejazdim, spojku mam rad aj s hlucnymi kvaltami, mal som gt 1300 a tam to trieskalo jedna radost. A dokonca ak to pojde a oplati sa to tak vyhodim aj comfort packet a necham si z toho len vyhrievane rukovate, nakolko davam akrapa takze chrom vyfuk nepotrebujem a kontrolu tlaku v pneu nechcem
oliv napsal:
Takze mi to vychadza tak, ze objednam gsa bez keylesu lebo ma to moze niekde nechat a mechanika je mechanika, bez alarmu lebo zere baterku a ked to chce niekto ukradnut tak to ukradne aj tak, bez asistentu radenia lebo sportovo nejazdim, spojku mam rad aj s hlucnymi kvaltami, mal som gt 1300 a tam to trieskalo jedna radost. A dokonca ak to pojde a oplati sa to tak vyhodim aj comfort packet a necham si z toho len vyhrievane rukovate, nakolko davam akrapa takze chrom vyfuk nepotrebujem a kontrolu tlaku v pneu nechcem
tzv halbfullsockopaket
spis sehrsockopaket
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
oliv napsal:
Takze mi to vychadza tak, ze objednam gsa bez keylesu lebo ma to moze niekde nechat a mechanika je mechanika, bez alarmu lebo zere baterku a ked to chce niekto ukradnut tak to ukradne aj tak, bez asistentu radenia lebo sportovo nejazdim, spojku mam rad aj s hlucnymi kvaltami, mal som gt 1300 a tam to trieskalo jedna radost. A dokonca ak to pojde a oplati sa to tak vyhodim aj comfort packet a necham si z toho len vyhrievane rukovate, nakolko davam akrapa takze chrom vyfuk nepotrebujem a kontrolu tlaku v pneu nechcem
No jak myslíš. Já bych tam dal všechno (a až na ten alarm to tak mám). Dodatečně se to už přidělává blbě. A třeba keyless je super. Ten pocit, když nemusíš furt někde něco štrachat je k nezaplacení.
Pistolnik napsal:
No jak myslíš. Já bych tam dal všechno (a až na ten alarm to tak mám). Dodatečně se to už přidělává blbě. A třeba keyless je super. Ten pocit, když nemusíš furt někde něco štrachat je k nezaplacení.
Adventura jsem nechtěl. Jezdím 2x denně přes celý Brno a to bych se nevymotal. Takhle mě limitují jen ty dva válce . Nemám: jejich navi (připadá mi to jako ****vina dávat za navigaci 1800 litru, když v mobilu mám několik navigací s mapama na doživotí (asi moje ), kufry dokupuju postupně (už nebyly love), Laďák nechci, měl jsem už několikrát a většinou jsem dával pryč, sice to vždycky o něco líp jede, ale nesnášíim hluk. On je ten vodník i v sérii docela dost slyšet. Jinak mám Triple black - takže zbytek všechno.
Pistolnik napsal:
No jak myslíš. Já bych tam dal všechno (a až na ten alarm to tak mám). Dodatečně se to už přidělává blbě. A třeba keyless je super. Ten pocit, když nemusíš furt někde něco štrachat je k nezaplacení.
Tak za mě bych ten keyless oželel, ale ho tam bohužel mám. Je to super věcička dokud ti to někdo nebude chtít ukrást....takhle se to lépe krade jak na klíček. Alarm mám taky, ale moc jej nepouštím...docela bere baterku
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Pistolnik napsal:
Adventura jsem nechtěl. Jezdím 2x denně přes celý Brno a to bych se nevymotal. Takhle mě limitují jen ty dva válce . Nemám: jejich navi (připadá mi to jako ****vina dávat za navigaci 1800 litru, když v mobilu mám několik navigací s mapama na doživotí (asi moje )
nahodou BMW Motorrad V je gut, neb ho muzes dobre ovladat z riditek.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Navigátor zatím max. spokojenost, 660 se furt sekala. Tady naprosto bez problémů. Bezklíč nemám, bylo mi to doporučeno tak jsem nebral, shiftas. návyková věc, někdy to řadí líp jak manuál.
Pistolnik napsal:
Adventura jsem nechtěl. Jezdím 2x denně přes celý Brno a to bych se nevymotal. Takhle mě limitují jen ty dva válce . Nemám: jejich navi (připadá mi to jako ****vina dávat za navigaci 1800 litru, když v mobilu mám několik navigací s mapama na doživotí (asi moje ), kufry dokupuju postupně (už nebyly love), Laďák nechci, měl jsem už několikrát a většinou jsem dával pryč, sice to vždycky o něco líp jede, ale nesnášíim hluk. On je ten vodník i v sérii docela dost slyšet. Jinak mám Triple black - takže zbytek všechno.
Už jsem jednou dával kompletní padáky od SW Motech na GS a tak mi přijde, že cenový rozdíl mezi GS a Advíkem se smaže už jenom jimi; platil jsem snad 25 tisíc tehdy. Nemluvě o kupě věcí, jako jsou lepší držáky kufrů, přídavná světla, větší nádrž, která ani plně natankovaná nijak neovlivňuje pohyblivost motorky... A zácpama se motám taky a řekl bych, že největší problém jsou stejně vždycky zrcátka, jinak bych neviděl rozdíl mezi oběma verzema, resp. minimální... Navíc cenové zvýhodnění a příspěvek od Unicredit byl takový, že jsem ani na chvilku neváhal nad tím vzít si aspoň na 30% motorky úvěr. Tak mně vyšel Adv místo 550 na 470 - a kdykoliv ho doplatím, budu platit jen 1% z této částky navíc...
pod trvalým dohledem