erne818 napsal:
Ale co ma serie asi uplne najviac je navigacia BMW Navigator VI - diplej je super ale samotna navigacia je nekutocne pomalá a
Nav6 je pomala?!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Viem to porovnat velmi dobre so Zumom 590 ktore som mal 3 roky. Oproti nemu je NESKUTOCNE pomala.
Dokonca aj oproti kamaratovej Zumo 395 a oproti starsej Zumo 350 je pomala.
V com je ta pomalost? Je to hlavne reakcia dotykoveho displeja, odozva na dotyk je niekedy aj 1 sekunda, clovek nevie ci to disprej zaregistroval, kliknes znova, potom zareaguje 2x atd. Najhorsie je to ked pisem na klavesnici, napriklad ked vypisujem adresu atd. Taktiez je ovela pomalsia vo vykreslovani displeja, typicky pri zmene zoomu mapy. Trva kym vykresli celu mapu, toto 590 nerobila tam to bolo prakticky okamzite.
Proste mal som chut ju uz 100x hodit dlhym oblukom do kosa. Ak budem mat cas spravim video....
Ale ak je tu niekto s Nav6 a potvrdi ze take problemy nema, asi mam vadny kus??
Upravil erne818 dne 10.08.2017 22:51
já mám Navi V. a musím konstatovat že za ty prachy je to fakt děsný.Pomalá odezva, mapové podklady to bych vážně zvracel, obzvláště když to není německo nebo rakousko.Jediná výhoda - ovládání na řidítkách. A je dobře že tam dali nový displej u té pětky když svítí slunce je vidět kulový. Po poslední aktualizaci mi to trochu blblo, tak jsem vybral jen ty mapy které pojedu a trochu se to zrychlilo. Jinak párování s telefonem a komunikátorem je naopak zase fofr. Další vyhoda je že si člověk může koupit nový model a pasuje to.( ale jak čtu tak zase toho moc nového nepřidali, takže za 20tisíc asi zbytečná investice.)
Milda73 napsal:
mapové podklady to bych vážně zvracel, obzvláště když to není německo nebo rakousko.
co je spanyho na CityNavigatoru? pokud vim, mame ho vsichni stejnej, nebo nemame?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Silnice jsou v pohodě, ale podle mě by tam mělo být více těch menšich cest. Je to přeci jen navi na moto ne pro auto.V takových zemích jako je BIH tam ty cesty nejsou ani zakreslené. Nebo jsou neúplné, přitom poměrně dost využívané.Samozřejmě si člověk může vzít mapu.
Milda73 napsal:
Silnice jsou v pohodě, ale podle mě by tam mělo být více těch menšich cest. Je to přeci jen navi na moto ne pro auto.V takových zemích jako je BIH tam ty cesty nejsou ani zakreslené. Nebo jsou neúplné, přitom poměrně dost využívané.Samozřejmě si člověk může vzít mapu.
tak si tam kup/naloaduj jnou mapu.. treba TOPOCzech...
v BiH jsem tenkrat mel tusim AdriaRoute ci co...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dík za tip pokusím se o tom něco zjistit.Chystáme se opět do BIH a Černé Hory a trasu nějak zvláště neplánujeme. Možná by stálo za to udělat samostatné vlákno na BMW Navigator V. a VI.
Milda73 napsal:
Dík za tip pokusím se o tom něco zjistit.Chystáme se opět do BIH a Černé Hory a trasu nějak zvláště neplánujeme. Možná by stálo za to udělat samostatné vlákno na BMW Navigator V. a VI.
tohle se ale tyka map.. ne konkretni NAvi...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Milda73 napsal:
Dík za tip pokusím se o tom něco zjistit.Chystáme se opět do BIH a Černé Hory a trasu nějak zvláště neplánujeme. Možná by stálo za to udělat samostatné vlákno na BMW Navigator V. a VI.
Hledej a najdeš konkrétní vlákno Navigátor V
Das ist BMW