Samozřejmě se nic nemusí kalibrovat ani žádné komlikace s tím nejsou,když mě lehnul v Rumunsku altík tak jsem ji měl za cestu zpět venku a zpět asi 10x a nic nastartuješ a jedeš.
Bob napsal:
Samozřejmě se nic nemusí kalibrovat ani žádné komlikace s tím nejsou,když mě lehnul v Rumunsku altík tak jsem ji měl za cestu zpět venku a zpět asi 10x a nic nastartuješ a jedeš.
matne si vzpominam, ze QuickShift...?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Bob napsal:
Samozřejmě se nic nemusí kalibrovat ani žádné komlikace s tím nejsou,když mě lehnul v Rumunsku altík tak jsem ji měl za cestu zpět venku a zpět asi 10x a nic nastartuješ a jedeš.
Bob napsal:
Samozřejmě se nic nemusí kalibrovat ani žádné komlikace s tím nejsou,když mě lehnul v Rumunsku altík tak jsem ji měl za cestu zpět venku a zpět asi 10x a nic nastartuješ a jedeš.
matne si vzpominam, ze QuickShift...?
Kubajs já měl 2014 bez QuickS.
jenomze von ma 2018...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Bob napsal:
Samozřejmě se nic nemusí kalibrovat ani žádné komlikace s tím nejsou,když mě lehnul v Rumunsku altík tak jsem ji měl za cestu zpět venku a zpět asi 10x a nic nastartuješ a jedeš.
Dělá se například QuickShift a dost se mi ta kalibrace nelíbila.
On vám to Tonda,nebo Servisák vysvětlí.
.
servisak napsal:
Presne tak musi se kalibrovat QS a opravdu je to nehezky poslech kdyz jedete 10 s na kazdy kvalt
Je to tak... Tak trochu jsem počítal, že to hodím rovnou na garančku do Stratosu a Milan si s tím poradí...
Ale možná to vyzkouším sám, snad nemám co podělat...
Ahojte,v jakém pořadí správně napárovat telefon,interphone tour s konektivitou bmw?
Když to napáruji + ještě druhý tour manželky tak mám všechny pozice na interphonu obsazené a už nelze komunikovat s jinou motorkou a to se nepáruji s navigátorem.Jaký je zprávný postup?
A ještě otázka jaký význam má párovaní do konektivity mororky interkom spolujezdce ?
Upravil Leonardo dne 19.03.2019 21:13
Tak jsem se konečně svezl na 1250, asi poslední na světě.
Moje - jen moje - postřehy:
- vibrace - jsou tam drobně znatelné na stejném místě jako u předchozího modelu. Nic, z čeho bych se věšel, nic, co by mi vadilo na 1200 LC.
- převodovka plus QS - stejně na houby jako doteď, quickshifter bych klidně oželel, motorka nadskakuje stejně jako u předchozího modelu
- výkon a projev - jede to o kousek líp, ale zase nic závratného, viděl jsem měření na dyno a LC 1200 naměřili 118 hp a u 1250 cca 129... ale motor je takový sametovější a o kus víc sterilní a dokonalý...
- ESA - přijde mi to celkově hrozně měkké, i při dynamickém režimu a podvozku na dynamic je to prostě málo tvrdé... ale to bude asi silně individuální. co se nezměnilo je, že se dá nastavit všechno u všech režimů, jen Enduro je automatické a bez možnosti nastavení...
co pro mě ale bylo zcela zásadní je, že 1250 netopí ale vůbec a ohořelá pravá noha od svodu se nekoná, na světlech není potřeba zhasínat motor, to netuším jak dokázali, ale proti 12tce rozdíl jako prase. to by pro mě osobně byl zásadní důvod, proč vyměnit.
pod trvalým dohledem
Tak já jsem na 1250 viděl (oproti LCčku)hlavní rozdíl při jízdě po dálnici (bohužel jezdím denně). LCčko při 130- 140-150 jakoby už mělo vysoký otáčky (samozřejmě pocitově). Prostě tomu dálnice moc nesedí. 1250 v tomto rychlostním spektru zcela jiná káva. Klid, pohoda, sametovej chod. Takže tam, kde jezdím běžně 140 jsem jel 160 - protože jsem si prostě nevšiml, že jedu rychleji - kvůli projevu motoru.
Pistolnik napsal:
Tak já jsem na 1250 viděl (oproti LCčku)hlavní rozdíl při jízdě po dálnici (bohužel jezdím denně). LCčko při 130- 140-150 jakoby už mělo vysoký otáčky (samozřejmě pocitově). Prostě tomu dálnice moc nesedí. 1250 v tomto rychlostním spektru zcela jiná káva. Klid, pohoda, sametovej chod. Takže tam, kde jezdím běžně 140 jsem jel 160 - protože jsem si prostě nevšiml, že jedu rychleji - kvůli projevu motoru.
asi by musela být jinak poskládaná převodovka, jinak nevidím důvod? nebyl to jen zvukový projev, který prý je u 1250 lepší?
pod trvalým dohledem
Pánové, poraďte: Mám GS1250/2020, najeto cca 4 000 km. Zhruba od chvíle, kdy jsem přestal zajíždět a začal jezdit tak nějak standardně, pozoruju zvláštní jev: při akceleraci se okolo 3800 otáček začne motor jakoby dusit, dostane jiný zvuk, přestane jít za plynem a potom si prskne/střelí do výfuku a zase začne táhnout. Není to vždy stejně intenzivní. Nejvíc to pozoruju na dvojku, trojku a čtyřku když za to moc netahám. Když vezmu pořádně za plyn, tak ten jev skoro není znát. Úplně evidentní je to, když někde zastavím (motor má provozní teplotu) a dám si přestávku. Potom při odjezdu je to nejzřetelnější. Skoro jako by to jelo na jeden a půl válce a ve 4000 ot se teprve chytil ten druhý s prsknutím do výfuku. Zařadím vyšší převod a situace se opakuje. Jinak motor funguje jak má. Žádnou poruchu mi to nepíše. Setkal jste se s tím už někdo?
To vypadá jako by zlobilo to el. přepínání vaček.
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
To mne napadlo jako první. Že na jedné straně to zlobí. Prý se ale ty vačky přesouvají v různých otáčkách, podle zatížení a mne to dělá vždy mezi 3800 - 4000 otáčkami. Taky mne napadla klapka ve výfuku, že jezdí špatně. Nebo nějaké čidlo, lambda sonda...
Nikomu jinému se to takhle nechová?