Moniis napsal:
Já vám ty zvrhlosti musím zarazit . Prase mám v profilovce protože jsem myslivkyně a vepř je má nejoblíbenější zvěř
...ted teda tvuj sexy faktor padnul do cervenych cisel a nezachranuje to teda ani LC...
Upravil hicks dne 03.04.2021 08:56
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Moniis napsal:
Ve skoro 40 už si na nějakej sexy faktor moc nehraju
to ja vim, nechtel jsem ale tady kolegovi kazit radost
kazdopadne chvalim za chlapsky uvazovani!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Moniis napsal:
Dík, to potěší I když já jsem duší pořád dítě
...to je prece jen dalsi symptom
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Leonardo napsal:
Co blbnete čtyřicet není žádný věk to je pořád puberta....
mas se poradne koukat na vyrobni stitek... doporucene datum spotreby (=konzumace u baby je podle mne max 35.
(manzelce je hrozivych 41.. vim presne o cem mluvim
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Zdar hoši.
Tak jak jste tu psali, bylo potřeba dát kamionu šanci a důkladně několikrát projet
Pak člověk přesedne na obyč. moto a je doma. Vadilo mi mimo jiné řazení 1,2,3 ale to už je pryč, je to o zvyku.
Začalo to ale vesele, sice serviska vedená, důvěřuj, ale prověřuj. Jsou totiž ****i co vymění jen olej a nazdar.
Pro jistotu jsem se rozhodl udělat vše co jde (olej+olej hruška, svíčky, ventily, brzdy) a je to ve stádiu rozpracovanosti.
Napadlo mě zkontrolovat věci co jsou u BMW známé. Po druhé vyjíždce jsem si všimnul z dírky únik chl. kapaliny , takže první investice doma
Němčour to musel vědět, ale FUCk off nebaví se se mnou..
Dál klapka ve výfuku, sice jsem slyšel pohyb, ale po rozebrání se hýbala jen kousek . S tou jsem si pohrál, stálo mě to dopoledne byla komplet rozpůlená a je plně funkční. Při brzdění motorem, volnoběhu a při malých otáčkách se přivírá. Po další projížďce dokonce byla spotřeba nižší .
Uvidíme co na mě ještě vybafne
@acer, takze si si GS nechal?
Skus si skontrolvoat, ci ti ide nastartovat so zaradenou rychlostou a vymacknutou spojkou... ak nie, tak to bude dost casta zavada v spinaci na spojkovej packe... ja som to tiez riesil.. a to motorka mala komplet servisnu historiu a diagnostika to nezachyti...
@acer, to ze ide vypinat tempomat este nic neznamena... to islo aj mne
tam su dva mikrospinace, prva poloha vypina tempomat, to ked len kusok slacis packu... a potom je tam druhy mirospianc, ktory sa aktivuje pri uplnom stlaceni packy...
skus teda len tak zo zvedavosti, ci pri zaradenej rychlosti a stlacenej spojke nastartujes
@acer: tak potom ho mas vadny aj ty... ja som ho tiez pocul, ale nefungoval.. musel som ho vytiahnut a az ked som ho prstami poriadne stlacil, tak fungoval a moto nastartovala... treba to vymenit.
Nekoukal jsem na to zatím víc, byl jsem se projet, ale divná je jedna věc. Spojka má mikrospínače tedy dva, první funguje vypíná tempomat.
Druhý nereaguje na stojánek, ALE v druhé poloze blíž k madlu asi něco spíná, protože když při jízdě dám změnu palivové mapy, tak přeskočí AŽ po zmáčknutí do té oné druhé polohy
Díky za tip, uvidím co se z toho vyklube.
Zatím stačí ta vodní pumpa, která není extra levná . Helmut asi věděl proč si kupuje voňavku..
Upravil LC 1200 GS dne 15.04.2021 17:37