Máte někdo Öhlins TTX EC Mechatronic? Sada má p/n Ohlins BM670 pro GS a BM671 pro GSA.
Zajímá mě ovládání na jednovačce, kdy má být připojen navíc Ohlins Dashboard 35007-01, jestli je tento dashboard jen pro konfiguraci a na přepínání za jízdy se používá tlačítko ESA na levém heftu.
Odpovím si sám :-)
Dokumentace k systému TTX EC pro BMW je velmi skoupá, občas nepřesná, občas hw nesedí s manuálem.
1) Dashboard je nutný jen pro motorky bez ESA. V dokumentaci (koluje několik verzí z různých zdrojů) je někdy uveden požadavek na dashboard od roku 2010 (dvouvačka) a někdy 2008 (někde Öhlins vyčetl nástup ESA na GS).
2) Bez dashboardu funguje jak nastavení preloadu (TTX EC má jen vzadu) tak nastavení COMF-NORM-SPORT
3) COMF i bez dashboardu by měl fungovat v semiaktivním módu s nastavováním tuhosti adaptabilně podle rychlosti jízdy.
4) Dokumentace uvádí napojení žlutého vodiče na žárovku předního světlometu, moje sada žlutý vodič nemá a aktivuje se linkou WL z propojky instalované mezi hlavní kabelový svazek a budíky. WL je pátý vodič, pravděpodbně zkratka anglické "wakeup line", dva vodiče jsou CAN-HI a CAN-LO (z nich TTX EC vyčítá rychlost, stav ESA, stisk tlačítka ESA, stisk tlačítka INFO/BC a kdovíco ještě), dva vodiče napájení 30 (trvalé +12 napájení hodin) a 31 (kostra). Šestý vodič pro DWA u mě neobsazen.
5) Systém TTX EC funguje i s jinými modely než GS, konkrétně u mě na R1200 ST.
6) Dashboard má umožnit nějaké další funkce. Jaké, to nevím, snad to zjistím, až jej někde zakoupím. Zatím je nejbližší termín dodání říjen 2023 :-(
Děkuji servisákovi za podporu, poskytnuté informace a možnost otestovat na GS.
Upravil Francis dne 15.04.2023 23:55