Suky napsal:
3. Podle některých vyjádření ten druhý bod ne vždy platí. Snad když v něm necháš zapojené něco s malým odběrem, je schopno se to znovu zapnout a časem vybít baterii. To nemohu potvrdit, i když jsem tam párkrát nechal pár dní zapojený USB napáječ, neměl jsem s baterií problém, jenže jsem pak neměřil případný pokles kapacity, možná po delší době by to mohl být problém, nevím.
Tak, tak, sežralo mi to baterku. Pravděpodobně to nerozezná malý odběr. Já tam mám tři dráty do zásuvky, ale zapojil jsem to jen na dva, funkce normální s klíčkem, možná že třetí drát je klíčem ke štěstí.
Další propadlej BMW
Jen doplnění, u modelu 2010 jsou jen dráty dva. Plus Hnědý a mínus Červenobílý.
V rámci povánočního obalení mozkových buněk tuky a cukry došlo k politováníhodnému fouxlpouxl.
Ten hnědý drát je MÍNUS čili to kde je tohle znaménko -
a ten druhý drát červenobílý je PLUS + znaménko
PS veškeré instalalce svěřte autorizovanému servisu, za vaše pastění nenesu zodpovědnost.
Upravil Waltr dne 30.12.2012 13:46
Waltr napsal:
Jen doplnění, u modelu 2010 jsou jen dráty dva. Plus Hnědý a mínus Červenobílý.
jseš si tím jistej?? trochu to odporuje mezinárodním normám v oblasti elektriky v automobylovém průmyslu.. I když musím přiznat, že u nového modelu Škoda SuperB jeou barvy kabelů k dennímu svícení také otočené takže tuto možnost nevylučuji..
(1) Brown = ground (-ve earth)
(2) Blue/Green = Speed Pulse (not required)
(3) Red/White = 12V (+ve power)
Samozřejmě že naopak (řekněme že jsem vás zkoušel )
no tak svůj přízpěvek radši vymaž nebo od začátku oprav.. pak to někdo najde, přečte tvůj příspěvek, zapojí a je zle..
Upravil jezek dne 30.12.2012 13:26
ahoj, mám GS 1200 ADV 05/2010, pod chladičem jsem našel originál konektor s hnědým (mínus) a červeno bílým (plus), od ježka jsem koupil originál protikus konektoru (ježku, díky za rychlost ) , naletoval na kabel od navi Tom Tom, po vypnutí klíčku za cca 1min se vypne a vše funguje jak má...
Upravil GSARobin dne 09.07.2013 13:40
Přilepím se k vláknu s dotazem. 1100GS, Nuvi 550, zásuvka nahoře mezi budíkama. Zástrčka napájení tam ale drží špatně,stačí větší otřes a navigace načítá. Napevno nechci,používám ji i v autě. Dával jsem tam gumičky,taky na houby.
ahoj panove,
taky jeste osvezim toto tema s dotazem, ktery by pripadne mohlo zajimat vic lidi.
Chystam se na pouziti orig BMW Can-bus konektoru pro pripojeni navi k memu R1200GSA (posledni vzduch).
Rad bych k tomu napichnul jeste USB samici pro nabijeni phonu apod., ktera ma v sobe nejakou ledku, takze prime pripojeni na baterku bylo katastrofa :-(.
Myslite si, ze by to bylo bezpecny (kapacitne, pripadne z jinejch pohledu rizika)?
Diky moc,
Krata
Tywoe, ta motorka, to je radost!!!!!
pokial je to len na navy a phon tak je to ok. len tam nedavaj zasuvku a na nu kompresor na vzduch
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
krata: otázka je, jestli motorka "pozná" že je to vypnuté a nebude to napájet nonostop.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
krata napsal:
ahoj panove,
taky jeste osvezim toto tema s dotazem, ktery by pripadne mohlo zajimat vic lidi.
Chystam se na pouziti orig BMW Can-bus konektoru pro pripojeni navi k memu R1200GSA (posledni vzduch).
Rad bych k tomu napichnul jeste USB samici pro nabijeni phonu apod., ktera ma v sobe nejakou ledku, takze prime pripojeni na baterku bylo katastrofa :-(.
Myslite si, ze by to bylo bezpecny (kapacitne, pripadne z jinejch pohledu rizika)?
Diky moc,
Krata
Hlavne aby ta USB zasuvka mela konvektor z 12V na 5V.
Jinak budes mit z phona tizitko na stul.
Upravil Ivanhoe dne 21.08.2015 16:31
BMW 1200GS, ČZ 125C, Honda Forza
Měl jsem: Java 21 zvaná Pionýr, ČZ 175, Jawa 350/634, Yamaha 1100 Virago, Honda CBF 1000
To co má Ivanhoe asi způsobí, že canbus neusne a poběží to i když tam nebude nic připojeného.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
To co má Ivanhoe asi způsobí, že canbus neusne a poběží to i když tam nebude nic připojeného.
Neusne a vytluce baterku. Musel jsem to zapojit naprimo a dat vypinac. Dalsim resenim je usb nabijecka do zapalivace. To jsem ale nechtel. Can bus 5V neumi.
BMW 1200GS, ČZ 125C, Honda Forza
Měl jsem: Java 21 zvaná Pionýr, ČZ 175, Jawa 350/634, Yamaha 1100 Virago, Honda CBF 1000
Se zpozdenim dekuju za reakce panove. USB je 12 in 2x5 out, takze smrt telefonu by nemela nastat (uz to fungovalo primo pripojeny na baterce).
Co se tyce celkoveho vypnuti, tak otestuju a dam vedet. Konektor s katalogovym cislem 83300413585 uz ceka v Inveltu na vyzvednuti :-)
Tywoe, ta motorka, to je radost!!!!!
když jsme u tych konektorů je tam volný konektor na zásuvku v přední kapotáži? Mám zásuvku jen pod sedlem a vrchní v kapotáži nemám ani není tam díra.
R 1200 GS 05