Je tam regulator cerpadla cerna hlinikova vec pridelana dvema sroubky na 20 torx. Ty vyndej a podtim je ten spravnej konektor.. a pak to pust naprimo. Nic se nicemu nestane
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Dnes jsem vycucl nádrž co to šlo a zjistil jsem, že mi tam tak dva litry zbyly a ven je nedostanu. Dolil cca 5 l benzínu pořádně tím zašplouchal a zase vycucl co to šlo. Dolil 15 litrů benzínu a doufám, že těžší zbytek nafty si sedne a dostanu ho ven čerpadlem. Vstřikovače jsem celé vytáhl ze sání, šlo to snadno a pro jistotu se ptám - je k nim přes konektor přivedený kablík, zajištěný drátěnou svorkou (elmag ventil?)a přívod benzínu, kde je konektor zajištěný čtvercovou plechovou pojistkou. Předpokládám, že mám odpojit ten přívod benzínu do ventilu, zajištěný čtvercovou pojistkou, je tak?
A druhá věc, u které jsem se zasekl: chci sundat ten zobák pod světly, abych se líp dostal k čerpadlu. Vyšrouboval jsem všechny šrouby, které zobák drží (myslím tři nebo čtyři na každé straně..) a snažil jsem se zobák stáhnout dopředu. Malinko mi popojel, ale má snahu se vrátit zpátky. Vypadá to, že je ještě někde o něco chycený. Nepřehlédl jsem nějaký další šroubek nebo západku? Vzhledem k tomu, že víc času jsem dnes neměl, tak jsem pro dnešek od toho utekl a doufám v radu zkušených..
Zobak jde dolu blbe drzi ho pokupe ten stitek nad chladicem a pak ho musis vytahnout dopredu je nasazen vedle svetla na takovych trnech. A ty vstrikovace musis rozpojit ne od el casti ale jakoby v ose vedeni ta.ctvercova pojistka ne ta co se zamackava.do konektoru ale ta co se musi vydloubnout ven hackem
... servis a diagnostika BMW Motorrad
ten zobak jeste drzi oboustranna lepici paska ta to asi brzdi,ale myslim ze je zbytecne ho sundavat je tam dobry pristup.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
s tím tankováním je to jednoduché, ono stačí říct kolegoj co jezdí s benziňákem když přebíral caravelu nezapomeň dotankovat benzín no co člověk nechtěl do TDI dal plnou benzínu a hrozně se divil že po ujetí ani né 10 km dojel
ještě že měl pojistku na blbost :-D
A je hotovo. Motorka už zase vrčí Opravdu to nebyla až taková věda, vědět jak na to a mít vercajk, tak to snad zvládnu i u té pumpy. Demontáž a rozborka vstřikovačů byla hračka. Asi bylo zbytečné točit čerpadlem natvrdo přes přivedených 12V, možná jsem měl nejdřív zkusit jen opakovaně zapínat zapalování, to by se by se čerpadlo mělo rozběhnout taky. Takhle ta rozborka byla větší. Využil jsem alespoň příležitosti a trochu se bramboře podíval pod sukně. Děkuji všem za cenné rady, zejména cechimu a servisákovi. Ať nám to jezdí! A pokud možno na benzín
Gratulace... prosimte jak jsi mel venku regulator tak je potreba opravdu dobre nasadit to tesneni podnim. Jinak tam natece voda a je konecna
... servis a diagnostika BMW Motorrad
já jezdím na lpg,takže tankuji b 2x za rok,než vezmu do ruky pistoli 6x si přečtu co je na který napsáno,pak jí strčim do nádrže zase to 6x přečtu,pak ji teprve zmačknu a pro jistotu k tomu ještě čuchnu a vsadim ,se,že tam tu naftu stejně jednou frknu
Upravil strogas dne 26.02.2014 21:41
S tím těsněním pod regulátorem je to správná připomínka. Pořád si mi to při zpětné montáži nechtělo správně sednout. Naštěstí jsem si toho všimnul. Teprve když jsem těsnění máznul glycerínem, tak ten regulátor zaklapnul na místo správně.
to: hajnrich
No hlavně že ti to servisák poradil včas viď :-)
Podle mě stačilo vyndat ty vstřikovače přesně jak jsi popsal a zkusit párkrát nechat proběhnout a pak vrčíš hned. Samozřejmě vypustit nádrž ale to je samozřejmost. Žádnej regulátor a takový pííč. nemusíš vyndávat to si asi zaděláváš akorát na problém že něco pose... Jinak gratuluju taky bych bych byl asi vyprdlej jak kopyto :-)
Ještě se mi to nestalo, ale jinak úplně chápu a nic si z toho nedělej a ty kecy o tom jak se ti to může stát těch si nevšímej a příště se zasměj až budou chtít rady co dělat když natankuješ naftu :-)
LukyGs napsal:
Mě třeba natunkujou kluci do firemního nafťáku auta 2x ročně plnou benzínu....většinou jeden a ten samej kluk. Prý je u Agipu Tech na všech pistolích tak ho to zmátlo bo bere DieselTech. No a pak je vždy odtah do servisu na vypuštění. Když jsem si chtěl ten benzín vzít do benzínáku že jej budu přimíchávat tak mi bylo řečeno že at to ani nezkouším nebo zalepím tou svíčky atd. Takže za mě vypustit a nalejt benzín, odšroubovat svíce a na prázdno to dost dlouho protáčet aby to benzín znečištěnej naftou vyplivalo válcema ven a až pak dát nové svíce a nastartovat.
To ti asi řekli, aby si to mohli projezdit sami. Nafty v benzínu jsme projezdili mraky v hromadě strojů. Nosil to domu brácha, když ještě dělal v servisu. Pravidelně tam měli týpky co přišli, koupili TDI a za 15 minut volali, že jim to nejede. Prostě 100-200m za pumpou se TDI zakuckalo a rázem bylo doma 50l benzínu s trochou nafty :-) Ředili jsme to benzínem do doby než sekačka nebo motorová pila držela v klidu volnoběh a pak to fungovalo bez problémů v čemkoli. Poměr aby to nezlobilo byl někde mezi 10-15% nafty.
chtěl bych za kamaráda poděkovat všem přispívatelům v tomto vlákně. začalo to nevině telefonem "hele máš čas? stojím 100 m od pumpy, asi jsem natankoval plnou nafty", to bylo ve 20:00 hod. no co vám mám povídat, dojel jsem na místo, vyculi jsme 27 litrů nafty a nakonec jsme museli opět pro vozík a moto naložit, ten den to skončilo v 1.00 hod ráno. druhý den po pročtení tohoto vlákna jsme sundali a rozpojili vstřiky, pár startů do kelímku, smontovat a světe div se, mašina šlape jako hodinky :-) takže díky kluci :-)
...jak psal magos, tohle riziko mi kryje pojistka. sice se mi to nikdy nestalo takze nevim jak by cela vec probihala v ramci plneni pojistne udalosti, ale snad bych to mel aspon bez starosti
R 1200 GSA 4/2010
...je to jedna z veci navic v cene pojistky, obecne asi asistencni sluzby, mimo jine vybita baterka, defekt pneu atd... a celkem dobre si dovedu predstavit situaci, kdy mi to sakra usnadni zivot
R 1200 GSA 4/2010