Cenový rozdíl si dokážu odvodit.. Předpokládám že mě bude stát kolem 220 000,-kč, spíš víc.. Hlavně nechci GS na liťákách - a těch je sakra hodně (nelíbí se mi)..
Líbilo, ale musel bych vyrůst (mám 170cm a 63kg), chci GS a ne GSA.. Ale díky za nabídku.. Ale stroj je moooc pěknej..
Upravil Tomka dne 28.01.2019 20:09
Pěknej,prověřenej a hlavně vybavenej stroj.Dáš si sedadlo na nižší polohu na ESE to pustíš dolů a jsi velkej akorát.Já být tebou,tak někde advíka vyzkouším a pak bych se rozhodl.Na advíka už nemusíš v budoucnu nic kupovat.Vše tam je-padáky,mlhovky,kufry,velké plexi i když při tvé výšce nebude tak důležité.
Každý si musí vybrat sám.Tak ti přeju,aby jsi dobře vybral.
.
Díky moc...Asi bude fakt nejlepší vyzkoušet Advíka a pak GS, ale Advík je takový mastodont, občas se chci i projet za barákem (menší terén) a osobně si myslím že bych se s Advíkem trápil.. Díky moc všem za rady a poznatky, byl jsem fakt rozhodnutý že půjdu do 2008 a nyní nechci nic jiného než dvouvačku.. Díky
Upravil Tomka dne 28.01.2019 21:47
co tu resite za blbiny jestli jedno nebo dvouvacka,paneboze,znam kluky co maji na jednovacce najeto trista tisic bez problemu a na dvouvacce ani ne pulku a motor v ****u.Zalezi kus od kusu jak se kdo o motorku stara a dodrzuje servisni intervaly a vo tom to je.Ja mam jednovacku a max spokojenoost,nemenil bych,proc menit kdyz roky slouzi bez problemu,kamaradi maji i dvacet let stare bmw maji statisicove najezdy a bez poruch.za mne,jedine jednovacka,jednoduchy motor na udrzbu a vydrzi veky,konec.
Matanner napsal:
za mne,jedine jednovacka,jednoduchy motor na udrzbu a vydrzi veky,konec.
Tímto si sám odpověděl, že jsi zarytým zastáncem jednovačky a přihříváš ji tedy nesoudně polívčičku.... :-)
Rozumím tomu pokud seš spokojený a dobře Ti slouží tak je to logické, ale je jasné, že dvou vačkový motor je lepší a celkově se jedná o nejpovedenější model a vyplatí¨se za něj připlatit pokud se pohybuješ na cenové hranici....
kdybch nemel nikdy BMW a mel bych se rozhodnout,tak dvouvacku,ale jen proto protoze je novejsi,ne spolehlivejsi.Jinak na dvouvacce jsem jezdil,az tak velky rozdil tam ve vykonu neni,pokud nejezdis na okruh,to ja tech par koniku ozelim a zustanu u jednodussi jednovacky rok 2008.Nereste tady blbosti a kupte si jakehokoli boxera,ty motory vas stejne preziji,pokud se o ne budete starat a doprejete jim aspon zakladni udrzbu,jestli je to stary dvouventil,nebo pozdejsi ctyrventil jedno nebo dvouvacka.A vodnik to uz je uplne jina pisnicka,myslim ze tak dlouhoveky jako vzduchac nebude
Matanner napsal:
kdybch nemel nikdy BMW a mel bych se rozhodnout,tak dvouvacku,ale jen proto protoze je novejsi,ne spolehlivejsi.Jinak na dvouvacce jsem jezdil,az tak velky rozdil tam ve vykonu neni,pokud nejezdis na okruh,to ja tech par koniku ozelim a zustanu u jednodussi jednovacky rok 2008.Nereste tady blbosti a kupte si jakehokoli boxera,ty motory vas stejne preziji,pokud se o ne budete starat a doprejete jim aspon zakladni udrzbu,jestli je to stary dvouventil,nebo pozdejsi ctyrventil jedno nebo dvouvacka.A vodnik to uz je uplne jina pisnicka,myslim ze tak dlouhoveky jako vzduchac nebude
No nezlob se na mě, ale tímhle si to opravdu završil a neber to jako útok na svojí osobu jak tady bývá zvykem, ale proč radíš takový nesmysly, jenom proto že si se na obou modelech svezl a zrovna Tobě (a přeju Ti to) funguje motorka bez problémů..?
Píšeš kupte jakéhokoliv boxera a budete jezdit při údržbě bez problémů.....buď jsi tedy silně zaujatý a nebo nemáš ani šajn o problémech prvních jednovaček 2004-2007...….???
Mateš tady lidi kteří se pak podle toho třebas budou při výběru motorky řídit a zbytečně půjdou problémům napřed.
Prostě si to chce o tom něco načíst a věřím, že kdo řeší tento výběr si ty informace co je lepší a co je problémové najde - internet je toho plný, protože toho nebylo zrovna málo.
Jednoznačné je, že ze vzducháčů byl nejlepší model 2 vačka a to ne jen co se týká motoru. Jak píšeš ten rozdíl není tak markantní (ale mě osobně by tedy za to stál, protože rozdíl je - už i na chodu motoru). Ale hlavně je rozdíl v těch ostatních věcech, které se kolem jednovaček točili/rozbíjeli stále dokola...
No prosim a jak ste to tu vychvalovali jaky je to posun oproti 1150 a uz je to stara plecka horsi jak dvouventil este ze sem to nigdy nemel takovu hruzu...
Kupredu spatki ni krok...
To mi teda nepřijde,měl sem 1150,jednovačku teď mám dvouvačku a nikdy sem s vibracema neměl problém,rozhodně ne po 700 km.Možná 1150 při viších rychlostech.Je to zařízení pro chlapa ne pro dámu.
Tygr napsal:
To mi teda nepřijde,měl sem 1150,jednovačku teď mám dvouvačku a nikdy sem s vibracema neměl problém,rozhodně ne po 700 km.Možná 1150 při viších rychlostech.Je to zařízení pro chlapa ne pro dámu.
A pak si pořídíš LCčko a nakonec 1250 a budeš kroutit hlavou, jak jsi na tom mohl jezdit
pod trvalým dohledem
Lcéčko si nikdy nekoupím,koupím si ještě jednu dvouvačku.Nemám rád nový technologie nesmyslně přetechnizovaný,odvádějící pozornost řidiče.Jak já to chápu a cejtím bmw bylo vždycky o vzduchu,suchý spojce a kardanu.
Tome, ale ten motor na Dynamic, nechápeš ten rozdíl, jezdil jsem na všech od 100 Gs, to snad s komfortním ježděním nemá nic společného, nejedete, nebrzdi to. Je to kult a všichni ho musí mít jako druhé moto na neděli, nebo na sraz do Santova, 1100gs,1150gs, nudné,těžké, ale levné a spolehlive, 1150gs adv je snad nejtěžší gs co je. e. Při presednuti na 1200 gs si připadá jako na kole 200kg suchá váha, nádherné se ovládá, prostě super stroj nepocitoval jsem rozdíl mezi prvním 1200gs 72kw od 2004 a 77kw od 2008,potom jsem jezdil a vždy na Balkán budu jezdit s Dohc 81kw to je opravdu top luft motor jede pěkně, spolehlivý, ne nadarmo ho dvě místní legendy mají Servisak 2013 90 jahre a Tonik 2011 TB. Jsou to pravdu spolehlivě motory Igor prez 400tis,Mr Gs do první opravy kolem 250tis,Helmuti mají v rajchu běžné kolem 200kil.
Ale co se týče ovladatelnosti, komfortu je Lc hodně nad luftem.
Prosím berte to jako můj pocit, vím, že každá liška chválí svůj ocas takže ta jeho bude něj. Preju všem ať to jeho Gs dělá každému radost.
A Tome ty přijeď v létě na kafíčko půjčím ti svou rallye 2018 nebo 1250 HP a pokochas se jízdou.
Upravil Bob dne 10.12.2019 14:44
Tygr napsal:
Lcéčko si nikdy nekoupím,koupím si ještě jednu dvouvačku.Nemám rád nový technologie nesmyslně přetechnizovaný,odvádějící pozornost řidiče.Jak já to chápu a cejtím bmw bylo vždycky o vzduchu,suchý spojce a kardanu.
Ono se stačí svézt na R nine T a LCčku. Jedna věc jsou emoce a druhá pohodlí. Když se budu chtít svézt pro radost a na chvilku, tak je HP2ka s jednovačkou v pohodě alena cestování radši tu novou technologii
...ačkoliv můj nejoblíbenější motor je v Superenduru, karbec, sametový ale zábavný, bez vibrací, škoda jen spotřeby 10+, prostě něco za něco
pod trvalým dohledem