TomR1 napsal:
.....buď jsi tedy silně zaujatý a nebo nemáš ani šajn o problémech prvních jednovaček 2004-2007...….???
... Ale hlavně je rozdíl v těch ostatních věcech, které se kolem jednovaček točili/rozbíjeli stále dokola...
Tom
.. a teď ses zachoval naprosto stejně, jako tvůj "oponent"
To jsou prázdný argumenty.
Mě by se fakt líbilo, kdyby každej takovej argument měl aspoň nějaký konkrétní příklad... a vzheldem k tomu, že těch problémů údajně bylo tolik, tak ti určitě nebude dělat problém tady z fleku nějaký uvést a dát tak tvému příspěvku trochu váhy...
Mě by opravdu zajímalo, co je typickým problémem jednovaček a zrovna r. 04 - 07...
Pro přirovnání: za typickou závadu považuji něco, co postihuje značnou část počtu vyrobených ks... jako třeba u 11 a 1150 Hall senzor... to třeba byla typická závada, než se udělal upgrade...
Na modelech 08+ zase pouzdro torzního tlumiče rázů v převodovce...
Jaká závada byla na 12ce 04-07 v podobným počtu a bez přičinění řidiče/majitele? ... to jen aby se tady neprobíral posilovač, kterej zanedbávají majitelé potažmo někteří mechanici a byl stejně jen do r. 06
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
TomR1 napsal:
.....buď jsi tedy silně zaujatý a nebo nemáš ani šajn o problémech prvních jednovaček 2004-2007...….???
... Ale hlavně je rozdíl v těch ostatních věcech, které se kolem jednovaček točili/rozbíjeli stále dokola...
Tom
.. a teď ses zachoval naprosto stejně, jako tvůj "oponent"
To jsou prázdný argumenty.
Mě by se fakt líbilo, kdyby každej takovej argument měl aspoň nějaký konkrétní příklad... a vzheldem k tomu, že těch problémů údajně bylo tolik, tak ti určitě nebude dělat problém tady z fleku nějaký uvést a dát tak tvému příspěvku trochu váhy...
Mě by opravdu zajímalo, co je typickým problémem jednovaček a zrovna r. 04 - 07...
Pro přirovnání: za typickou závadu považuji něco, co postihuje značnou část počtu vyrobených ks... jako třeba u 11 a 1150 Hall senzor... to třeba byla typická závada, než se udělal upgrade...
Na modelech 08+ zase pouzdro torzního tlumiče rázů v převodovce...
Jaká závada byla na 12ce 04-07 v podobným počtu a bez přičinění řidiče/majitele? ... to jen aby se tady neprobíral posilovač, kterej zanedbávají majitelé potažmo někteří mechanici a byl stejně jen do r. 06
Vím, že máš konkrétně Ty na tomto modelu najeto bambilion a klobouček před těmi kilometry, ale Já vycházím pouze a jen ze zkušenosti při servisu, co vidím denně na servisu nic jiného v tom není. Nemám ani jeden model, přesto, že jsem na obou jezdil na jednovaččce cca 80.000km. a nepotřebuju to chválit ani hanit, nic mě to nepřináší ale jednoznačná fakta, která jsou jasná a můžu uvést, že jsem výrazně častěji řešil a i opakovaně na jednovačce oproti DOHC jsou:
- posilovač brzd (DOHC nemá)
- EWS anténa (nevím proč na DOHC ani jednou)
- tlumič rázu v převodovce
- regulátor tlaku paliva (DOHC ani jednou - má nový typ)
- palivové čerpadlo, prasknutí příruby (DOHC ani jednou)
- zapalovací cívka svíčky (DOHC jsem dělal jednu a to ještě z nějakého důvodu tam měl starý typ)
- ložisko zadní rozvodovky (DOHC jen kusy, 1 vačka desítky)
- spínače brzd pedálu a páčky a s tím související ABS problémy
Tohle je výčet opravdu pouze závad, které se výrazně více opakují na OHC než DOHC. Bohužel většina těchto závad způsobí nedojetí nebo velké komplikace na cestě.
Třeba si kluci jako Servisák nebo Tonda taky najdou chvíli přispět do tématu, ale za mě rozhodně mezi těmi modely je zásadní rozdíl a modely R12GS/A 2004-2007 považuju za nejhorší možnou volbu s největším počtem ¨chronických¨ závad kde je pouze otázka štěstí kolik Tě jich potká a kdy....
... to jen aby se tady neprobíral posilovač, kterej zanedbávají majitelé potažmo někteří mechanici a byl stejně jen do r. 06 [/quote]
Tohle je taky ale pravda jen z poloviny co píšeš - závadu může způsobit nesprávný nebo neprováděný servis brzd. kapaliny, ale to je pouze prevence nebo část problému, zrovna tak odešlo spousty a spousty těch posilovačů, protože je to prostě nešťastný řešení a náchylný na poruchu díky zvolené konstrukci...
Zrovna tohle je důvod proč se vyhnout modelu 2004-2006
a 2008? co by ste povedali na to. ano tam je ten problem s modelom 08+ zase puzdro torzného tlmiča rázov v prevodovke, ale vraj len pri tych prvych seriach...a nieco take chronicke?
Upravil robozaho dne 10.12.2019 15:39
TomR1 napsal:
jednoznačná fakta, která jsou jasná a můžu uvést, že jsem výrazně častěji řešil a i opakovaně na jednovačce oproti DOHC jsou:
- posilovač brzd (DOHC nemá)
- EWS anténa (nevím proč na DOHC ani jednou)
- tlumič rázu v převodovce
- regulátor tlaku paliva (DOHC ani jednou - má nový typ)
- palivové čerpadlo, prasknutí příruby (DOHC ani jednou)
- zapalovací cívka svíčky (DOHC jsem dělal jednu a to ještě z nějakého důvodu tam měl starý typ)
- ložisko zadní rozvodovky (DOHC jen kusy, 1 vačka desítky)
- spínače brzd pedálu a páčky a s tím související ABS problémy
Tohle je výčet opravdu pouze závad, které se výrazně více opakují na OHC než DOHC. Bohužel většina těchto závad způsobí nedojetí nebo velké komplikace na cestě.
Třeba si kluci jako Servisák nebo Tonda taky najdou chvíli přispět do tématu, ale za mě rozhodně mezi těmi modely je zásadní rozdíl a modely R12GS/A 2004-2007 považuju za nejhorší možnou volbu s největším počtem ¨chronických¨ závad kde je pouze otázka štěstí kolik Tě jich potká a kdy....
PS.: Doufám, že Ti nic tím nepřivolám :-)
Tom
to je naprostá demagogie...
- Posilovač se nese.re sám od sebe... psal jsem hned v dotazu... a je jen do poloviny r. 06
- EWS anténa je stejná u všech modelů, když je tak často děláš, tak sis mohl všimnout, že objednací číslo je stejný https://www.realo...1357705247 https://www.realo...Id=51_5341
- tlumič rázů v převodovce má rozpadající se pouzdro naopak od r 08+ včetně dvouvaček ... Do 07 tam žádný pouzdro není a nemá se co vysypat ;-)
- uznávám regulátor, ale ten už je taky inovovaný
- na příruby byla svolávačka, takže inovováno...
- o zásadních problémech s cívkama jsem neslyšel... to jsou sporadický závady, který se vyskytují všude. Nic, co by se dalo považovat za typickou závadu.
Rozhodně odchází cívky na 11 a 1150 násobně víc, než na jakýkoliv 12ce bez ohledu na rok a model.
- ložiska koncáku... stejnej díl s DOHC... to už mi opravdu začíná smrdět, coby argument mechanika https://www.realo...Id=33_1627 https://www.realo...Id=33_1627
- spínače... to samý jak cívky... kdes k tomu přišel?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
TomR1 napsal:
jednoznačná fakta, která jsou jasná a můžu uvést, že jsem výrazně častěji řešil a i opakovaně na jednovačce oproti DOHC jsou:
- posilovač brzd (DOHC nemá)
- EWS anténa (nevím proč na DOHC ani jednou)
- tlumič rázu v převodovce
- regulátor tlaku paliva (DOHC ani jednou - má nový typ)
- palivové čerpadlo, prasknutí příruby (DOHC ani jednou)
- zapalovací cívka svíčky (DOHC jsem dělal jednu a to ještě z nějakého důvodu tam měl starý typ)
- ložisko zadní rozvodovky (DOHC jen kusy, 1 vačka desítky)
- spínače brzd pedálu a páčky a s tím související ABS problémy
Tohle je výčet opravdu pouze závad, které se výrazně více opakují na OHC než DOHC. Bohužel většina těchto závad způsobí nedojetí nebo velké komplikace na cestě.
Třeba si kluci jako Servisák nebo Tonda taky najdou chvíli přispět do tématu, ale za mě rozhodně mezi těmi modely je zásadní rozdíl a modely R12GS/A 2004-2007 považuju za nejhorší možnou volbu s největším počtem ¨chronických¨ závad kde je pouze otázka štěstí kolik Tě jich potká a kdy....
PS.: Doufám, že Ti nic tím nepřivolám :-)
Tom
to je naprostá demagogie...
- Posilovač se nese.re sám od sebe... psal jsem hned v dotazu... a je jen do poloviny r. 06
- EWS anténa je stejná u všech modelů, když je tak často děláš, tak sis mohl všimnout, že objednací číslo je stejný https://www.realo...1357705247 https://www.realo...Id=51_5341
- tlumič rázů v převodovce má rozpadající se pouzdro naopak od r 08+ včetně dvouvaček ... Do 07 tam žádný pouzdro není a nemá se co vysypat ;-)
- uznávám regulátor, ale ten už je taky inovovaný
- na příruby byla svolávačka, takže inovováno...
- o zásadních problémech s cívkama jsem neslyšel... to jsou sporadický závady, který se vyskytují všude. Nic, co by se dalo považovat za typickou závadu.
Rozhodně odchází cívky na 11 a 1150 násobně víc, než na jakýkoliv 12ce bez ohledu na rok a model.
- ložiska koncáku... stejnej díl s DOHC... to už mi opravdu začíná smrdět, coby argument mechanika https://www.realo...Id=33_1627 https://www.realo...Id=33_1627
- spínače... to samý jak cívky... kdes k tomu přišel?
K těm tlumičům rázu to je pravda nikdy to nedělala do 2007, dělala to někdy 2008,,2009 už žádna,nezapomenu ten hnusnej zvuk při puštěnej spojce.
To je všechno,málo proti L céčkům a novějším,komfort určo lepší,ale ta trvanlivost,ten servis a už to nemá styl.Mě řekl tenkrát Milan Musil (servisák),když sem tam byl na servisu s 1150,že nejlepší je DOHC,a toho sem se držel a když slyším a čtu ty závady při trapnejch nájezdach těch L céček,tak to mi nesmí do baráku,v tom mám jasno stejně jako že nikdy KSČ,Babiš a Zeman.
MrGS nalhal: Rozhodně odchází cívky na 11 a 1150 násobně víc, než na jakýkoliv 12ce bez ohledu na rok a model.
Tak to odvoláš!!!! Na 1150 dvousvíčce máš pravdu (inovovaná cívka už prý drží), ale na 1100 a 1150 jednosvíčce jsem neslyšel o jediné závadě cívky. Takže když už si bereš slovo demagogie do úst, tak ji prosím nevytvářej.
Upravil Hrabe_X dne 10.12.2019 17:00
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
TomR1 napsal:
jednoznačná fakta, která jsou jasná a můžu uvést, že jsem výrazně častěji řešil a i opakovaně na jednovačce oproti DOHC jsou:
- posilovač brzd (DOHC nemá)
- EWS anténa (nevím proč na DOHC ani jednou)
- tlumič rázu v převodovce
- regulátor tlaku paliva (DOHC ani jednou - má nový typ)
- palivové čerpadlo, prasknutí příruby (DOHC ani jednou)
- zapalovací cívka svíčky (DOHC jsem dělal jednu a to ještě z nějakého důvodu tam měl starý typ)
- ložisko zadní rozvodovky (DOHC jen kusy, 1 vačka desítky)
- spínače brzd pedálu a páčky a s tím související ABS problémy
Tohle je výčet opravdu pouze závad, které se výrazně více opakují na OHC než DOHC. Bohužel většina těchto závad způsobí nedojetí nebo velké komplikace na cestě.
Třeba si kluci jako Servisák nebo Tonda taky najdou chvíli přispět do tématu, ale za mě rozhodně mezi těmi modely je zásadní rozdíl a modely R12GS/A 2004-2007 považuju za nejhorší možnou volbu s největším počtem ¨chronických¨ závad kde je pouze otázka štěstí kolik Tě jich potká a kdy....
PS.: Doufám, že Ti nic tím nepřivolám :-)
Tom
to je naprostá demagogie...
- Posilovač se nese.re sám od sebe... psal jsem hned v dotazu... a je jen do poloviny r. 06
- EWS anténa je stejná u všech modelů, když je tak často děláš, tak sis mohl všimnout, že objednací číslo je stejný https://www.realo...1357705247 https://www.realo...Id=51_5341
- tlumič rázů v převodovce má rozpadající se pouzdro naopak od r 08+ včetně dvouvaček ... Do 07 tam žádný pouzdro není a nemá se co vysypat ;-)
- uznávám regulátor, ale ten už je taky inovovaný
- na příruby byla svolávačka, takže inovováno...
- o zásadních problémech s cívkama jsem neslyšel... to jsou sporadický závady, který se vyskytují všude. Nic, co by se dalo považovat za typickou závadu.
Rozhodně odchází cívky na 11 a 1150 násobně víc, než na jakýkoliv 12ce bez ohledu na rok a model.
- ložiska koncáku... stejnej díl s DOHC... to už mi opravdu začíná smrdět, coby argument mechanika https://www.realo...Id=33_1627 https://www.realo...Id=33_1627
- spínače... to samý jak cívky... kdes k tomu přišel?
Když sem psal odpověď říkal sem si - stojí Ti to zato reagovat - tušil sem jak to dopadne ale pak si říkal, třeba tentokrat..... ale ne, měl sem si to ušetřit.
... Ale hlavně je rozdíl v těch ostatních věcech, které se kolem jednovaček točili/rozbíjeli stále dokola... Tom
....nic mě to nepřináší ale jednoznačná fakta, která jsou jasná a můžu uvést, že jsem výrazně častěji řešil a i opakovaně na jednovačce oproti DOHC jsou:
R1200GSA 2006 160.080km a neznám ani jednu z těch závad ...klepu na dřevo...
R1200GS-LC Rallye 2017