Poslední měsíc mi při manipulaci - tahání motky do garáže lupe v řízení, když na místě zatahám za řízení pěkně v tom zapraská, sundal jsem znak BMW a vypadá to na ložisko, je tam trochu rzi, nepříjemný zvuk jde odtamtud.
Můžete mi prosím někdo dát radu, jak vyměnit ložisko řízení, případně čeho se mám vyhnout. Je třeba sundat z motorky celý díl v kterém je to ložisko, tedy vidlicový můstek, nebo se to dá vyměnit na motorce? Které ložisko doporučíte na netu jsem jich našel celou řadu, rozměr 20x47x20,6 s kosoúhlým stykem. Zkoušel jsem najít podobné téma tady na foru, ale nenašel.
Sundas mustek vrchnich bryli ohrejes lozisko vyndas ohrejes nandas a jeto. S volbou loziska ti nepomuzu ja pouzivam origo..
... servis a diagnostika BMW Motorrad
dejvit napsal:
Dikes servisaku za radu, ještě mi prosím poraď, jak povolit ten čep ložiska drží jak sviňa, imbusem to nejde a zespod k matce není přístup.
Ano musis povolovat matici,kdyz zbrousis 21 ockoplochy klic tak se tam paradne dostanes,jestli to jeste nebylo rozebrane a je tam origo loctite tak je skoro nutnost to nahrat jinak toho ta 7micka imbus ma plne bryle.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
dejvit napsal:
Dikes servisaku za radu, ještě mi prosím poraď, jak povolit ten čep ložiska drží jak sviňa, imbusem to nejde a zespod k matce není přístup.
Ano musis povolovat matici,kdyz zbrousis 21 ockoplochy klic tak se tam paradne dostanes,jestli to jeste nebylo rozebrane a je tam origo loctite tak je skoro nutnost to nahrat jinak toho ta 7micka imbus ma plne bryle.
Ok, zkusím ten klíč trochu poupravit a pak uvidíme, díkes.
R1200GS 08